Kauhea teurastus on Suomessa Harmagedonissa, kun koko Suomen kansa tuhoutuu, ja vain 17500 JT säilyy elossa. Ruumiita on joka puolella.
Kauhea teurastus
17
215
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se vaan menee!
- Anonyymi
Toivottavasti kuolen ennen sitä. En halua nähdä tuollaista. Järkyttävää. Vaan eipä se loppu tullut 1975. Tuskin tulee koskaan. Siinä mielessä ei ole syytä huoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti kuolen ennen sitä. En halua nähdä tuollaista. Järkyttävää. Vaan eipä se loppu tullut 1975. Tuskin tulee koskaan. Siinä mielessä ei ole syytä huoleen.
Jumalan aika on eri kuin ihmisten!
.... tuosta jt saa taas seisokin, eikun kädelle...
- Anonyymi
Matt. 1:21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
APT 4:10 Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
Ap.t. 4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."- Anonyymi
Jeesuksen kautta JT pelastuu, entäs muut?
Ei ole mitään pelastusta, turhaan hokevat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen kautta JT pelastuu, entäs muut?
Ei ole mitään pelastusta, turhaan hokevat!Kahteen lauseseen ujutettu ristiriita. Mielenkiintoista.
Taidat kirjoitella hullujenhuoneelta. - Anonyymi
. . . .siis: taidat kirjoitella hullujenhuoneelta?
- Anonyymi
JT:t sanovat Jeesuksen enkeliksi (muuten mökötetään) kun käsketään.
Jeesus on kuitenkin Jumala, Herramme.- Anonyymi
Lopeta dokaaminen
- Anonyymi
"ihmisten elossa säilyminen riippuu nykyään siitä, että heillä on uskoa ja että he ovat uskollisesti Jehovan koko kaikkeuden käsittävän järjestön maallisen osan yhteydessä." (Vartiotorni 15. toukokuuta 2006 sivu 23)"
Jehovan todistajien oppimuutoksista
1929: Roomalaiskirjeen 13:1 Suurvaltiaat ovat Jehova Jumala ja Jeesus Kristus
1962: Roomalaiskirjeen 13:1 ylivallat tunnistettiin maallisiksi hallituksiksi[3]
-tässä on siis "oppi" muuttunut kahdesti, palannut v. 1962 ennen vuotta 1929 ollutta opetusta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Jehovan_todistajien_oppimuutoksista
Tuo paratiisi perustettiin, Rutherford perusti, samalla kun ilmoitti nähneensä unta että taivas on täynnä. Siis siellä olevat paikat olivat kaikki jo varattuja.
Mutta onko vartiotorniuskonnossa pitävää sääntöä ettei paratiisioppia otettaisi todistajilta pois, kuten otettiin pois vuosina 1929 - 1962 ollut Room. 13:1 tulkintatapa
Vaikka taivas oli täynnä tuon unen mukaan, piti vartiotorni lukua niistä jotka sittenkin sinne mahtuisivat.
Tässä siis oli tapahtunut muutos, ja seuraava muutos tapahtui, kun vartiotorniseura rupesi ujostelemaan taivaaseen menevien luvun julkaisemista.
Muutoshan olisi sikäli helppo, että tarvitsisi vain laittaa vartiotornikaupustelijat iloitsemaan, että he pääsevätkin taivaaseen !
Ovellakin kysyttäisiin ensinnä: Etkö sinäkin halua taivaaseen ?- Anonyymi
Turhaa hokemista
JT ei ole aikaa siihen
- Anonyymi
Ympäristö kiittää!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569