Suviseuroissa loukkaantunut kuoli

Anonyymi-ap

Suviseurojen alueella puhelinmaston alle jäänyt nainen on kuollut saamiinsa vammoihin.
Tämähän on varmasti Jumalan rangaistus, sillä mitäpä muuta se voisi ollakaan.

17

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä mitä mitä.... Eikö kaikkein luotettavimman tuntuiset profeetat tienneet tätä ennakolta?

    • Anonyymi

      Jesajasta

      Luku 3:12

      12. Kansani käskijät ovat lapsia ja NAISET SITÄ HALLITSEVAT.

      Kansani: Sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet polkujesi suunnan.

      Johanneksen Ilmestyksestä

      Luku 2:20

      20. Mutta minulla on sinua vastaan se että suvaitset tuota NAISTA IISEBELIÄ.

      Sanoen itseään profeetaksi hän opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua lihaa.

      Paavalin 1 kirjeestä Korinttolaisille

      Luku 11: 8 ja 9

      8. Eihän mies ole alkuisin vaimosta vaan vaimo miehestä.

      9. Miestä ei luotu vaimoa varten vaan vaimo miestä varten.

      Paavalin 1 kirjeestä timoteukselle

      Luku 2:12-15

      12. Minä en salli että vaimo opettaa enkä, että hän VALLITSEE MIESTÄ, vaan hän eläköön hiljaisuudessa.

      13. Aadamhan luotiin ensin sitten Eeva,

      14. Eikä Aadam JOUTUNUT PETETYKSI, vaan vaimo TULI petetyksi ja LANKESI rikkomukseen.

      15. Hän on kuitenkin PELASTUVA lasten synnyttämisen läpi, jos pysyvät uskossa, rakkaudessa, pyhityksessä ja siveydessä.

      5:14

      14. Siksi TAHDON että nuoret lesket menevät naimisiin, synnyttävät lapsia, hoitavat kotiaan eivätkä anna vastustajalle mitään aihetta solvaamiseen.

      Jesajasta

      Luku 3:16-24

      16. Herra sanoo: Koska Siionin tyttäret korekeilevat, kulkevat kaula kenossa ja silmillään vilkuillen, astua sipsuttelevat ja nilkkarenkaitaan kilistelevät,

      17. Herra tekee Siionin tyttärien päälaen rupiseksi ja Herra PALJASTAA heidän häpynsä.

      18. Sinä päivänä Herra POISTAA koreat nilkkarenkaat, otsanauhat, puolikuukorut,

      19. korvarenkaat, rannerenkaat, hunnut,

      20. juhlapäähineet, jalkakäädyt, koruvyöt, hajupullot, taikalevyt,

      21. sormukset, nenärenkaat,

      22. juhlavaatteet, kaavut, viitat, kukkarot,

      23. kuvastimet, aivinpaidat, päähineet ja huivit.

      24. tuoksun sijaan tulee löyhkä, vyön sijaan NUORA, käherretyn tukan sijaan kaljuus, korupuvun sijaan säkkiverho, jauneuden sijaan POLTTOMERKKI.

      4:1

      1. Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla kunhan meidät otetaan nimiisi.

      POISTA MEIDÄN HÄPEÄMME.

    • Anonyymi

      1mooseksenkirjasta


      1. Ja Joosef vietiin Egyptiin, ja Potifar, egyptiläinen mies, joka oli faraon hoviherra ja henkivartijain päämies, osti hänet ismaelilaisilta, jotka olivat hänet sinne tuoneet.

      2. Mutta Herra oli Joosefin kanssa, niin että hän menestyi kaikessa, ja hän oleskeli isäntänsä, egyptiläisen, talossa.

      3. Ja hänen isäntänsä näki, että Herra oli hänen kanssaan ja että Herra antoi kaiken, mitä hän teki, menestyä hänen käsissään.

      4. Niin Joosef saavutti hänen suosionsa ja sai palvella häntä. Ja hän asetti hänet talonsa hoitajaksi ja uskoi hänen haltuunsa kaikki, mitä hänellä oli.

      5. Ja siitä ajasta lähtien, kun hän oli uskonut hänen hoitoonsa talonsa ja kaiken, mitä hänellä oli, Herra siunasi egyptiläisen taloa Joosefin tähden, ja Herran siunaus oli kaikessa, mitä hänellä oli kotona ja kedolla.

      6. Niin hän jätti Joosefin haltuun kaikki, mitä hänellä oli, eikä hän itse välittänyt mistään, paitsi ruuasta, jota hän söi.

      7.Mutta Joosefilla oli kaunis vartalo ja kauniit kasvot. Ja tapahtui jonkun ajan kuluttua, että hänen isäntänsä puoliso iski silmänsä Joosefiin ja sanoi: "Makaa minun kanssani".

      8. Mutta hän kieltäytyi ja sanoi isäntänsä puolisolle: "Katso, isäntäni ei itse välitä mistään, mitä talossa on, vaan on uskonut minun haltuuni kaikki, mitä hänellä on.

      9. Hänellä ei ole tässä talossa enemmän valtaa kuin minulla, eikä hän ole kieltänyt minulta mitään, paitsi sinut, koska olet hänen puolisonsa. Kuinka minä siis tekisin niin suuren pahanteon ja rikkoisin Jumalaa vastaan!"

      10. Ja vaikka vaimo joka päivä puhui sellaista Joosefille, ei tämä suostunut makaamaan hänen vieressänsä eikä olemaan hänen kanssaan.

      11. Mutta eräänä päivänä, kun Joosef tuli taloon toimittamaan askareitaan eikä ketään talonväestä ollut sisällä saapuvilla,

      12. tarttui hän Joosefin vaippaan ja sanoi: "Makaa minun kanssani". Mutta tämä jätti vaippansa hänen käsiinsä, pakeni ja riensi ulos.

      13. Kun hän nyt huomasi, että Joosef oli jättänyt vaippansa hänen käsiinsä ja paennut ulos,

      14. huusi hän talonväkeään ja sanoi heille näin: "Katsokaa, hän on tuonut meille hebrealaisen miehen pitämään meitä pilkkanaan; tämä tuli luokseni maatakseen minun kanssani, mutta minä huusin kovalla äänellä.

      15. Ja kun hän kuuli minun kirkaisevan ja huutavan, jätti hän vaippansa viereeni, pakeni ja riensi ulos."

      16. Ja hän pani vaipan viereensä siksi, kunnes Joosefin isäntä tuli kotiin.

      17. Ja hän puhui hänelle samalla tavalla, sanoen: "Tuo hebrealainen orja, jonka olet tuonut meille, tuli luokseni pitämään minua pilkkanaan;

      18. mutta kun minä kirkaisin ja huusin, jätti hän vaippansa viereeni ja pakeni ulos".

      19. Kun hänen isäntänsä kuuli puolisonsa kertovan ja sanovan: "Näin sinun orjasi on tehnyt minulle", syttyi hänen vihansa.

      20. Ja Joosefin isäntä otti hänet ja pani hänet vankilaan, paikkaan, jossa kuninkaan vangit säilytettiin; ja hän jäi siihen vankilaan.

      21. Mutta Herra oli Joosefin kanssa ja soi hänen saavuttaa suosiota ja päästä vankilan päällikön armoihin.

      22. Ja vankilan päällikkö uskoi kaikki vangit, jotka vankilassa olivat, Joosefin haltuun. Ja kaikki, mitä siellä toimitettiin, tehtiin hänen toimestaan.

      23. Eikä vankilan päällikkö ollenkaan valvonut sitä, mikä oli Joosefille uskottu, sillä Herra oli Joosefin kanssa. Ja Herra antoi menestyä sen, mitä hän teki

    • Anonyymi

      sananlaskuistaluku5


      1. Poikani, kuuntele minun viisauttani, kallista korvasi minun taidolleni

      2. ottaaksesi vaarin taidollisuudesta, ja huulesi säilyttäkööt tiedon.

      3. Sillä hunajaa tiukkuvat vieraan vaimon huulet, hänen suunsa on öljyä liukkaampi.

      4. Mutta lopulta hän on karvas kuin koiruoho, terävä kuin kaksiteräinen miekka.

      5. Hänen jalkansa kulkevat alas kuolemaan, tuonelaan vetävät hänen askeleensa.

      6. Ei käy hän elämän tasaista polkua, hänen tiensä horjuvat hänen huomaamattaan.

      7. Niinpä, lapset, kuulkaa minua, älkää väistykö minun suuni sanoista.

      8. Pidä tiesi kaukana tuollaisesta äläkä lähesty hänen majansa ovea,

      9. ettet antaisi muille kunniaasi etkä vuosiasi armottomalle,

      10. ettei sinun tavarasi ravitsisi vieraita, sinun vaivannäkösi joutuisi toisen taloon

      11. ja ettet lopulta päätyisi huokailemaan ruumiisi ja lihasi riutuessa

      12. ja sanomaan: "Miksi minä kuritusta vihasin ja sydämeni halveksui nuhdetta?

      13. Miksi en kuullut neuvojaini ääntä, kallistanut korvaani opettajilleni?

      14. Olin joutua kokonaan turmion omaksi keskellä seurakunnan ja kansankokouksen."

      15. Juo vettä omasta säiliöstäsi, sitä, mikä omasta kaivostasi juoksee.

      16. Vuotaisivatko sinun lähteesi kadulle, toreille sinun vesiojasi!

      17. Olkoot ne sinun omasi yksin, älkööt vierasten sinun ohessasi.

      18. Olkoon sinun lähteesi siunattu, ja iloitse nuoruutesi vaimosta.

      19. Armas peura, suloinen vuorikauris-hänen rintansa sinua aina riemulla ravitkoot, hurmautuos alati hänen rakkaudestaan.

      20. Miksi, poikani, hurmautuisit irstaaseen naiseen ja syleilisit vieraan vaimon povea?

      21. Sillä Herran silmien edessä ovat miehen tiet, ja hän tutkii kaikki hänen polkunsa.

      22. Jumalattoman vangitsevat hänen rikoksensa, ja hän tarttuu oman syntinsä pauloihin.

      23. Kurittomuuteensa hän kuolee ja suistuu harhaan suuressa hulluudessaan.

      ---------

      7

      1. Poikani, noudata minun sanojani ja kätke mieleesi minun käskyni.

      2. Noudata minun käskyjäni, niin saat elää, säilytä opetukseni kuin silmäteräsi.

      3. Sido ne kiinni sormiisi, kirjoita ne sydämesi tauluun.

      4. Sano viisaudelle: "Sinä olet sisareni", kutsu ymmärrystä sukulaiseksi,

      5. että varjeltuisit irstaalta naiselta, vieraalta vaimolta, joka sanoillansa liehakoitsee.

      6. Sillä minä katselin taloni ikkunasta ristikon läpi,

      7. ja minä näin yksinkertaisten joukossa, havaitsin poikain seassa nuorukaisen, joka oli mieltä vailla.

      8. Hän kulki katua erään naisen kulmaukseen ja asteli hänen majaansa päin

      9. päivän illaksi hämärtyessä, yön aikana, pimeässä.

      10. Ja katso, nainen tulee häntä vastaan, porton puvussa, kavala sydämeltä.

      11. Hän on levoton ja hillitön, eivät pysy hänen jalkansa kotona;

      12. milloin hän on kadulla, milloin toreilla, ja väijyy joka kulmassa.

      13. Hän tarttui nuorukaiseen, suuteli häntä ja julkeasti katsoen sanoi hänelle:

      14. "Minun oli uhrattava yhteysuhri, tänä päivänä olen täyttänyt lupaukseni.

      15.Sentähden läksin ulos sinua vastaan, etsiäkseni sinua, ja olen sinut löytänyt.

      16. Olen leposijalleni peitteitä levittänyt, kirjavaa Egyptin liinavaatetta.

      17. Vuoteeseeni olen pirskoitellut mirhaa, aloeta ja kanelia.

      18. Tule, nauttikaamme lemmestä aamuun asti, riemuitkaamme rakkaudesta.

      19. Sillä mieheni ei ole kotona, hän meni matkalle kauas.

      20. Rahakukkaron hän otti mukaansa ja tulee kotiin vasta täydenkuun päiväksi."

      21. Hän taivutti hänet paljolla houkuttelullaan, vietteli liukkailla huulillansa:

      22. äkkiä hän lähti hänen jälkeensä, niinkuin härkä menee teuraaksi, niinkuin hullu jalkaraudoissa kuritettavaksi,

      23. niinkuin lintu kiiruhtaa paulaan; eikä tiennyt, että oli henkeänsä kaupalla, kunnes nuoli lävisti hänen maksansa.

      24. Sentähden, poikani, kuulkaa minua, kuunnelkaa minun suuni sanoja.

      25. Älköön poiketko sydämesi tuon naisen teille, älä eksy hänen poluillensa.

      26. Sillä paljon on surmattuja, hänen kaatamiaan, lukuisasti niitä, jotka hän on kaikki tappanut.

      27. Hänen majastaan käyvät tuonelan tiet, jotka vievät alas tuonelan kammioihin.

      • Anonyymi

        sananlaskuistaluku31


        1. Lemuelin, Massan kuninkaan, sanat, joilla hänen äitinsä kasvatti häntä.

        2. Mitä, poikani; mitä, kohtuni poika; mitä, lupausteni poika?

        3.Älä anna voimaasi naisille, vaellustasi kuningasten turmelijatarten valtaan.

        4. Ei sovi kuningasten, Lemuel, ei sovi kuningasten viiniä juoda eikä ruhtinasten kysellä: "Missä väkijuomaa?"

        5. Muutoin hän juodessaan unhottaa, mitä säädetty on, ja vääntelee kaikkien kurjuuden lasten oikeuden.

        6. Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.

        7. Sellainen juokoon ja unhottakoon köyhyytensä älköönkä enää vaivaansa muistelko.

        8. Avaa suusi mykän hyväksi, oikeuden hankkimiseksi kaikille sortuville.

        9. Avaa suusi, tuomitse oikein, hanki kurjalle ja köyhälle oikeus.

        10. Kelpo vaimon kuka löytää? Sellaisen arvo on helmiä paljon kalliimpi.

        11.Hänen miehensä sydän häneen luottaa, eikä siltä mieheltä riistaa puutu.

        12. Hän tekee miehellensä hyvää, ei pahaa, kaikkina elinpäivinänsä.

        13. Hän puuhaa villat ja pellavat ja halullisin käsin askartelee.

        14. Hän on kauppiaan laivojen kaltainen: leipänsä hän noutaa kaukaa.

        15. Kun yö vielä on, hän nousee ja antaa ravinnon perheellensä, piioilleen heidän osansa.

        16. Hän haluaa peltoa ja hankkii sen, istuttaa viinitarhan kättensä hedelmällä.

        17. Hän voimalla vyöttää kupeensa ja käsivartensa vahvistaa.

        18. Hankkeensa hän huomaa käyvän hyvin, ei sammu hänen lamppunsa yöllä.

        19. Hän ojentaa kätensä kehrävarteen ja käyttelee värttinää kämmenissään.

        20. Hän avaa kätensä kurjalle, ojentaa köyhälle molemmat kätensä.

        21. Ei pelkää hän perheensä puolesta lunta, sillä koko hänen perheensä on puettu purppuravillaan.

        22. Hän valmistaa itsellensä peitteitä; hienoa pellavaa ja punapurppuraa on hänen pukunsa.

        23. Hänen miehensä on tunnettu porteissa, maanvanhinten seassa istuessansa.

        24. Hän aivinapaitoja tekee ja myy, vöitä hän kauppiaalle toimittaa.

        25. Vallalla ja kunnialla hän on vaatetettu, ja hän nauraa tulevalle päivälle.

        26. Suunsa hän avaa viisauden sanoihin, hänen kielellään on lempeä opetus.

        27. Hän tarkkaa talonsa menoa, eikä hän laiskan leipää syö.

        28. Hänen poikansa nousevat ja kiittävät hänen onneansa; hänen miehensä nousee ja ylistää häntä:

        29. "Paljon on naisia, toimellisia menoissaan, mutta yli niitten kaikkien kohoat sinä".

        30. Pettävä on sulous, kauneus katoavainen; ylistetty se vaimo, joka Herraa pelkää!

        31. Suokaa hänen nauttia kättensä hedelmiä, hänen tekonsa häntä porteissa ylistäkööt.


    • Anonyymi

      1kuningastenkirja

      luku 11:4-9

      4. Ja kun Salomo vanheni, taivuttivat hänen vaimonsa hänen sydämensä seuraamaan muita jumalia, niin ettei hän antautunut ehyin sydämin Herralle, Jumalallensa, niinkuin hänen isänsä Daavidin sydän oli ollut.

      5. Niin Salomo lähti seuraamaan Astartea, siidonilaisten jumalatarta, ja Milkomia, ammonilais-iljetystä.

      6. Ja Salomo teki sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, eikä uskollisesti seurannut Herraa niinkuin hänen isänsä Daavid.

      7. Silloin Salomo rakensi Kemokselle, mooabilais-iljetykselle, uhrikukkulan sille vuorelle, joka on itään päin Jerusalemista, ja samoin Moolokille, ammonilais-iljetykselle.

      8. Näin hän teki kaikkien muukalaisten vaimojen mieliksi, jotka suitsuttivat ja uhrasivat jumalilleen.

      9. Niin Herra vihastui Salomoon, koska hänen sydämensä oli kääntynyt pois Herrasta, Israelin Jumalasta, joka kahdesti oli ilmestynyt hänelle

    • Anonyymi

      Jesajasta


      Luku 13:9 ja 11-16

      9. Herran päivä tulee armottomana.

      Hänen kiivautensa ja vihansa hehku tulevat tekemään maan autioksi ja HÄVITTÄMÄÄN siitä sen syntiset.

      11. Minä RANKAISEN maanpiiriä sen pahuudesta ja jumalattomia heidän pahoista teoistaan. lopetan julkeitten kopeuden ja painan maahan väkivaltaisten ylpeyden.

      12. Minä teen kuolevaiset harvinaisemmaksi kuin puhdas kulta, ihmiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta.

      13. Siksi minä JÄRISYTÄN taivaat ja maa JÄRKKYY paikaltaan Herran Sebaotin kiivaudesta hänen vihansa hehkun päivänä.

      14. Kuten säikytetyt gasellit ja kuin lampaat, joilla ei ole kokoajaa he kääntyvät kukin omalle maalleen.

      15. Jokainen tavattu lävistetään ja kiinni joutuva kaatuu miekkaan.

      16. Heidän pienet LAPSENSA murskataan heidän silmiensä edessä, heidän TALONSA ryöstetään ja heidän VAIMONSA raiskataan.

    • Anonyymi

      Me Naiset vuonna 1962

      http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/nainen_on_rohkeampi_ja_vahvempi_kuin_mies

      "Naisen taitavan diplomatian viimeinen valtti on tekeytyminen marttyyriksi",

      kertoi Me Naiset vuonna 1962.

      Yksinäinen nainen on rohkea nainen, totesi Me Naiset vuonna 1962 artikkelissa Rohkea, heikompi sukupuoli.

      Jutun mukaan naiset ovat vahvempia kuin miehet mutta myös kovia muuntamaan totuutta toiseksi.

      ”Lääkäreiden käsityksen mukaan naiset ovat rohkeampia kuin miehet.

      Naiset eivät masennut yhtä helposti kuin miehet, naiset raivaavat itselleen tien vaikka läpi harmaan kiven, he valehtelevat, taistelevatkin tarpeen vaatiessa ja kestävät hammaslääkärinkin tuolissa paremmin kuin miehet.”

      ”Normaalioloissa niin sanottujen luomakunnan kruunujen kestokyky sen sijaan on säälittävän heikko; mies jo luulee kuolevansa, vaikkei nainen samanlaisessa tilanteessa räpäytä silmäänsäkään.”

      Hirveitä valehtelijoita

      Artikkeli siteerasi filosofi H.L. Menckelin pohdiskeluja.

      ”Totuus ei saa naista laskemaan aseitaan. Nainen on niin hyvä poliitikko, ettei hän usko voittoon, ennen kuin on siitä vuorenvarma. Naisen taitavan diplomatian viimeinen valtti on tekeytyminen marttyyriksi.”

      Jutussa väitettiin myös, että naiset valehtelevat sitä enemmän mitä tiukempi tilanne, kuten esimerkiksi oikeudessa.

      ”Epäilemättä täytyy olla joltisenkin rohkea, ennen kuin kykenee häikäilemättömästi valehtelemaan tuomioistuimen edessä niin että korvat heiluvat.”

      Jutun mukaan ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, jos jälkeläisten maailmaan saattaminen ja heistä huolehtiminen olisi ollut miesten tehtävä.

      Naisen ylivoimaa todisti myös Unescossa työskentelevä Ashley Montag.

      ”Vaikka miesten lihakset ovat kehittyneempiä, ne ovat rakenteeltaan heikompia kuin naisten.

      Naisten keski-ikä on korkeampi kuin miesten.

      Naiset kestävät myös koettelemuksia paremmin.

      He osaavat paremmin hallita tunteitaan ja ovat henkisesti joustavampia kuin miehet.”

      Kukahan katsoo enemmän peiliin?

      Hokema naisten turhamaisuudestakaan ei pidä paikkansa.

      ”Kerran asennettiin eräiden isojen tavaratalojen seinän levyisten ja korkuisten peilien taakse valokuvauskoneita ja kuvattiin huomaamatta ihmisiä, jotka seisahtuivat peilin eteen omaa ulkonäköään ihastelemaan.

      Turhamaisimmat peilin edessä seisojat eivät olleet naisia vaan miehiä.

      Yksinäinen on rohkein

      ”Naisten rohkeus näyttäytyy selvimmin silloin kuin hän on yksin. Silloin hänen ei tarvitse näytellä heikkoa ja turvatonta naisparkaa.”

      ”Naisen osa elämässä on opettaa miehiä olemaan inhimillisiä!

    • Anonyymi

      Kun nuoren kanadalaisen Linda Evengelistan väitettiin 1990-luvun alussa sanoneen, ettei nouse sängystä alle 100 000 markan päiväpalkan, syntyi käsite supermalli.

      Ja Linda Evangelista oli maailman ensimmäinen sellainen. Tuolloin malleille maksettiin yhtä hyvin kuin elokuvatähdille. Sadan tuhannen markan kerhoon – Big Six – luettiin Cindy Crawford, Claudia Schiffer, Christy Turlington, Naomi Campbell ja Tatjana Patitz. Nuo samat tytöt kuin George Michaelin musiikkivideolla Freedom.

      Kun nämä naiset 1990-luvun lopulla kulkivat cat walkinsa päähän ja lopettivat mallinuransa – miljonääreinä – supermalliuden uskottiin olevan loppu. Lehtien kansia koristivat filmitähtien kuvat mallien sijaan: Jennifer Anistonit ja Lopezit veivät malleilta leivän suusta. Vuonna 1998 Linda Evangelista joutui Vogue-lehden mukaan alentamaan palkkiotaan, koska hänen esiintymisensä muotinäytöksessä Portugalissa oli epätasaista.

      Muotiteollisuus vannoi, ettei antaisi enää koskaan mallien hallita itseään. Sillä supermallit olivat itsekin tajunneet olevansa SUPER. Vogue raportoi limusiineista matkaavista malleista, jotka potkivat kuljettajaa piikkikorollaan niskaan ollessaan tyytymättömiä tämän ajotapaan.

      “Minulle yksi vaikutusvaltainen mainostoimistojohtaja sanoi, että kaikki kyllästyivät supermallien oikkuiluun. En usko, että supermalleja enää syntyy. Enkä usko, että nykyajan parhaimmat mallit tienaavat läheskään yhtä paljon kuin parhaimmat 1980-luvulla”, suomalaisen Fondi-mallitoimiston johtaja Eeva Ketola todistaa.

      Mutta supermallisukupolven myötä syntyi sukupolvi nuoria naisia, jotka halusivat olla aivan kuin supermallit. Supermalleja.

      Malleiksi haluavia tyttöjä ei ole ollut koskaan niin paljon kuin nyt. Ja kun kilpailu on kova, vain parhaimmat pärjäävät.

      “Mallit eivät ole koskaan olleet näin laihoja. Erityisesti näytösmallit ovat riukuja. Cindy Crawford olisi nykystandardeilla liian lihava näytösmalliksi: hän ei mahtuisi näytösvaatteisiin”, Ketola kertoo.

      http://www.city.fi/tyyli/mallielamaa/392

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo masto olisi tarvinnut harukset, painavat laitteet kärjessä.

      • Anonyymi

        Niin siinä sitten kävi....ehkäpä tämän jälkeen muistavat!
        IL:Poliisi: Katkenneessa mastossa ei ollut tukiköysiä
        Poliisista kerrotaan, ettei Suviseuroilla katkenneessa mastossa ollut harusköysiä. Vielä ei kuitenkaan ole tiedossa, olisiko köysiä edes vaadittu


    • Anonyymi

      Luukas 13

      1 Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen.

      2 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän?

      3 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.

      4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?

      5 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      1. kirje Timoteukselle 5

      1 Älä nuhtele kovasti vanhaa miestä, vaan neuvo niinkuin isää, nuorempia niinkuin veljiä,

      2 vanhoja naisia niinkuin äitejä, nuorempia niinkuin sisaria, kaikessa puhtaudessa.

      3 Kunnioita leskiä, jotka ovat oikeita leskiä.

      4 Mutta jos jollakin leskellä on lapsia tai lapsenlapsia, oppikoot nämä ensin hurskaasti hoitamaan omaa perhekuntaansa ja maksamaan, mitä ovat velkaa vanhemmilleen, sillä se on otollista Jumalan edessä.

      5 Oikea leski ja yksinäiseksi jäänyt panee toivonsa Jumalaan ja anoo ja rukoilee alinomaa, yötä päivää;

      6 mutta hekumoitseva on jo eläessään kuollut.

      7 Teroita tätäkin, että he olisivat nuhteettomat.

      8 Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan ei perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi.

      9 Luetteloon otettakoon ainoastaan semmoinen leski, joka ei ole kuuttakymmentä vuotta nuorempi ja joka on ollut yhden miehen vaimo,

      10 josta on todistettu, että hän on tehnyt hyviä töitä, on lapsia kasvattanut, vieraita holhonnut, pyhien jalkoja pessyt, ahdistettuja auttanut ja kaiken hyvän tekemistä harrastanut.

      11 Mutta nuoret lesket hylkää; sillä kun he himokkaiksi käyden vieraantuvat Kristuksesta, tahtovat he mennä naimisiin,

      12 ja ovat tuomion alaisia, koska ovat ensimmäisen uskonsa hyljänneet.

      13 He oppivat kylää kierrellessään vielä laiskoiksikin, eikä ainoastaan laiskoiksi, vaan myös juoruisiksi ja monitouhuisiksi ja sopimattomia puhumaan.

      14 Minä tahdon sentähden, että nuoret lesket menevät naimisiin, synnyttävät lapsia, hoitavat kotiansa eivätkä anna vastustajalle mitään aihetta solvaamiseen.

      15 Sillä muutamat ovat jo kääntyneet pois seuraamaan saatanaa.

      16 Jos jollakin uskovaisella naisella on leskiä, niin pitäköön niistä huolen, älköönkä seurakuntaa rasitettako, että se voisi pitää huolta oikeista leskistä.

      17 Vanhimpia, jotka seurakuntaa hyvin hoitavat, pidettäköön kahdenkertaisen kunnian ansainneina, varsinkin niitä, jotka sanassa ja opetuksessa työtä tekevät.

      18 Sillä Raamattu sanoo: "Älä sido puivan härän suuta", ja: "Työmies on palkkansa ansainnut".

      19 Älä ota huomioosi syytettä vanhinta vastaan, ellei ole kahta tai kolmea todistajaa.

      20 Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.

      21 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen ja valittujen enkelien edessä, että noudatat tätä, tekemättä ennakolta päätöstä ja ketään suosimatta.

      22 Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

      23 Älä enää juo vain vettä, vaan käytä vähän viiniä vatsasi tähden ja usein uudistuvien vaivojesi vuoksi.

      24 Muutamien ihmisten synnit ovat ilmeiset ja joutuvat ennen tuomittaviksi, toisten taas seuraavat jäljestäpäin;

      25 samoin myös hyvät teot ovat ilmeiset, eivätkä nekään, jotka eivät ole ilmeisiä, voi salassa pysyä.

    • Anonyymi

      Pelkkää Raamatun tekstin kopioimiset ja muut palstan sisältöön kuulumattomat viestit ilmoitettu ylläpidolle ja pyydetty niiden poistamista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

      Viisi lasta jäi kaipaamaan äitiään.

      Kun varoitus annettiin tulevasta myrskystä, olisi heti pitänyt lähteä kunkin omaan asuntovaunuunsa, eikä jäädä yhtään odottelemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe