Mielelläni on iso eli yli 20cm. Kiihotun aivan mielettömästi kun saan ottaa kalusta kiinni ja ohjata sen nuoren naisen sisään. Olen toki imenyt sen ensin kovaksi ensin. Aivan ihanaa katsella kun 50v aikuisen miehen kalu uppoaa lähes neitseellinen pilluun. Suurin ongelma on löytää nuoria naisia mukaan leikkeihin.
Onko ketään muuta?
85
2757
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimo nuolee mielellään vieraan suurta elintä. Minä ensin hieron sen kovaksi..
- Anonyymi
Hähähä Mitäs olet
- Anonyymi
vaimo ei ottanut mutta minun peppu kesti vaimo katsoi vierestä
- Anonyymi
On se surkeeta noilla mölisevillä vammaisilla, kukaan ei huoli tai kiinnostu. Ainut on tumputtaa ruudulla jutuille ja mölistä väliin omia älyttömyyksiään. Mölinän tasosta päätellen parempi ettei saakkaan pillua, voisi tulla vahingosta kuspäitä lapsia ihan perinnöllisesti.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Hauskinta on kun se häirikkö selittää tuhkamunista tai väittää joitakin kommentteja valheiksi, vaikka kaikki täällä tietävät ettei se häirikkö ole saanut seksiä koskaan keneltäkään. Ei suudelmia, eikä edes halauksia. Ei yhtään mitään.
- Anonyymi
Täällä olis 19v tyttönen enkä nyt mikään Neitsyt enää. Mutta haluisin saada kokea tosi kookasta vanhempaa miestä. Tai miks ei vaikka useempaakin kunha terveitä. Joku mökki viikonloppu kiinnostaisi täältä 02al. En sitte oo Turusta. Ehdotuksia tulemaa Ikä ja mitat mukaan kiitos.
- Anonyymi
Käykö todella iso musta kyrpä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö todella iso musta kyrpä?
Jos minuu 19v tyttöstä tarkotit ni iso musta kyrpä käy kyllä hyvin. Minkä ikänen ja kokonen oot? Ja tietty mistäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minuu 19v tyttöstä tarkotit ni iso musta kyrpä käy kyllä hyvin. Minkä ikänen ja kokonen oot? Ja tietty mistäpäin?
Kirjoittele 19v tyttönen suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta niin pääsetkin pian kokemaan tuonkin unelmasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittele 19v tyttönen suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta niin pääsetkin pian kokemaan tuonkin unelmasi
Kyllä olisit voinu tässäkin vastata mitä kysyin. Eli mistä ja Millanen? T: 19 tyttönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olisit voinu tässäkin vastata mitä kysyin. Eli mistä ja Millanen? T: 19 tyttönen.
Olen Naantalissa ja meitä olisi 50v miestä joilla mahtavat kullit eli 17 ja yksi 18cm
Täällä ollaan viettämässä lomaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan mailin kautta
- Anonyymi
Taivas varjele herättää ajatuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivas varjele herättää ajatuksia
Nimenomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko paljaalla? Haluan kokeilla mahtuuko kyrpäni sinun haaroväliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunha vaa terve oot ni paljaalla tietty ja minul o ehkäisy kunnossa. Nii kuinkahan isoo kyrpää oikeen tarjoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunha vaa terve oot ni paljaalla tietty ja minul o ehkäisy kunnossa. Nii kuinkahan isoo kyrpää oikeen tarjoo?
Vastaan ja kerro suoraan mailissa
- Anonyymi
Et muuten tuikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Naantalissa ja meitä olisi 50v miestä joilla mahtavat kullit eli 17 ja yksi 18cm
Täällä ollaan viettämässä lomaaSiis oletko se musta mies vaiko joku toinen ja kuinka monta teitä siis on siellä Naantalissa? Ois kylläkin kiva saada kokeilla yli 20cm ja kivan paksuu. T: 19v tyttönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
26cm ja ylöspäin käyrä, spermaa tulee runsaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
26cm ja ylöspäin käyrä, spermaa tulee runsaasti.
Noh Huh ja nam mikä kyrpä jos oikeesti niin mahtava ja viel runsas spermanenkin. Lurps. Asun Ukin alueella. T:19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh Huh ja nam mikä kyrpä jos oikeesti niin mahtava ja viel runsas spermanenkin. Lurps. Asun Ukin alueella. T:19v tyttönen
Runkkaan sitä juuri nyt. Haluaisin saattaa spermani sinun pilluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkaan sitä juuri nyt. Haluaisin saattaa spermani sinun pilluun
Älä hukkaa spermojasi kun annat minul ne kunha nussit ensi isolla kyrvälläs mun karvaton tä. T:19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hukkaa spermojasi kun annat minul ne kunha nussit ensi isolla kyrvälläs mun karvaton tä. T:19v tyttönen
Haluatko, että työnnän kaikki spermat sinun pilluun ilman ehkäisyä? Teen sen mielelläni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla karvaton ja ihana pillu? Kuin perhonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko, että työnnän kaikki spermat sinun pilluun ilman ehkäisyä? Teen sen mielelläni
Kunha terve oot sopii tai minne vaan. T:19 tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunha terve oot sopii tai minne vaan. T:19 tyttönen
Runkkaan sinulle. Missä voisin nussia sinut paljaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkaan sinulle. Missä voisin nussia sinut paljaalla?
Nyt kivan lämmintäkin ni paikkoja on. Ni Ootko se musta mies vaiko joku muu ja sun Ikä ym ja mistä? T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kivan lämmintäkin ni paikkoja on. Ni Ootko se musta mies vaiko joku muu ja sun Ikä ym ja mistä? T: 19v tyttönen
Musta mies ja voinko jo päästä saattamaan spermani sinun sisään? Olen runkannut ajatukselle, että saan astua sinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta mies ja voinko jo päästä saattamaan spermani sinun sisään? Olen runkannut ajatukselle, että saan astua sinut
Missäpäin oot itse ja minkä ikänen? Nii olisitko yksin? T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin oot itse ja minkä ikänen? Nii olisitko yksin? T: 19v tyttönen
Tampereen seutu ja olen 53v. Minulla on todella musta ja käyrä kyrpä. Haluan naida sinua ilman ehjäisyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen seutu ja olen 53v. Minulla on todella musta ja käyrä kyrpä. Haluan naida sinua ilman ehjäisyä
Ai sieltä. Mut eipä ihan mahdoton matka sinne ois jos kerran sellasta kyrpää siellä tarjolla. Kumeja ei tarvita kunha terve oot. Sinul siellä paikka ja ootko siellä yksin ja ajan kanssa ettei mitää pikasia? T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sieltä. Mut eipä ihan mahdoton matka sinne ois jos kerran sellasta kyrpää siellä tarjolla. Kumeja ei tarvita kunha terve oot. Sinul siellä paikka ja ootko siellä yksin ja ajan kanssa ettei mitää pikasia? T: 19v tyttönen
Annatko ilman ehkäisyä? Olen puhdas. Paikka on. Haluan naida sinua takaapäin. Rakastan naisten perseitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko ilman ehkäisyä? Olen puhdas. Paikka on. Haluan naida sinua takaapäin. Rakastan naisten perseitä
Annan sun nussia paljaalla ja takaapäin. Ja tietty muissakin asennoissa kun tykkäisin myös ratsastaa jos sinul nii iso kyrpä. Nii oisitko siellä yksin koko ajan mun kaa naimassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan sun nussia paljaalla ja takaapäin. Ja tietty muissakin asennoissa kun tykkäisin myös ratsastaa jos sinul nii iso kyrpä. Nii oisitko siellä yksin koko ajan mun kaa naimassa?
Olen yksin. Runkkaan nyt ja ajattelen sinua pyllistämässä minulle. Kyrpäni meinaa laueta ajatuksesta, että työnnän sen tiukkaan pilluusi ilman ehkäisyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksin. Runkkaan nyt ja ajattelen sinua pyllistämässä minulle. Kyrpäni meinaa laueta ajatuksesta, että työnnän sen tiukkaan pilluusi ilman ehkäisyä
Ok. Minul on ehkäisy ja kyllä suuseksiä sais myös olla? Ainoastaan takaapäinkö nussit ja ettei tuu mitään miesporukkaa yllätyksenä? Vaikka kimppakiva ois Ok. T: 19v tyttönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Minul on ehkäisy ja kyllä suuseksiä sais myös olla? Ainoastaan takaapäinkö nussit ja ettei tuu mitään miesporukkaa yllätyksenä? Vaikka kimppakiva ois Ok. T: 19v tyttönen.
Osaatko ottaa suihin? Minulla on musta käyrä kyrpä. Se laukeaa helposti suihinotosta. Se on iso ja musta. Ja spermaa tulee runsaasti. Haluaisin spermat sinun pilluun. Vai haluatko suuhun? Oletko saanut mustaa kyrpää? Minulla on myös mustia kavereita, he panevat myös paljaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko ottaa suihin? Minulla on musta käyrä kyrpä. Se laukeaa helposti suihinotosta. Se on iso ja musta. Ja spermaa tulee runsaasti. Haluaisin spermat sinun pilluun. Vai haluatko suuhun? Oletko saanut mustaa kyrpää? Minulla on myös mustia kavereita, he panevat myös paljaalla
Osaan ottaa suihin ja ei haittaa vaikka suuhun laukeet tai osa voi kasvoillekki tulla. Millaset sun kaverisi on ja montako niitä? T:19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin joku kapinen kurppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan ottaa suihin ja ei haittaa vaikka suuhun laukeet tai osa voi kasvoillekki tulla. Millaset sun kaverisi on ja montako niitä? T:19v tyttönen
Kaverit myös mustia ja kyllä heitä löytyy. Mutta haluaisin, että vain minä saan työntää spermani sinun sisään. Muut voivat katsoa kun nain sinut paljaalla takaapäin. Siinä asennossa spermaa tulee varmasti eniten, kun saan katsoa kuinka musta kyrpäni painuu sinun sisään. Ja sinä pyllistät ja haluat kyrpää. Litiseekö sinulla pillu kun sitä nai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverit myös mustia ja kyllä heitä löytyy. Mutta haluaisin, että vain minä saan työntää spermani sinun sisään. Muut voivat katsoa kun nain sinut paljaalla takaapäin. Siinä asennossa spermaa tulee varmasti eniten, kun saan katsoa kuinka musta kyrpäni painuu sinun sisään. Ja sinä pyllistät ja haluat kyrpää. Litiseekö sinulla pillu kun sitä nai?
No tietty nussit ainaki ensin ja sit vaikka takaapäin. Enkä oo mikää hiljainen naitava kun hyvää tekee. Ja pillu kyllä litisee ym kun kostun aika tavalla. Kiihottavaa kyllä jos muut kattoo kun nussit mua. Tuskin vaa niiltä jää pelkkään katsomiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tietty nussit ainaki ensin ja sit vaikka takaapäin. Enkä oo mikää hiljainen naitava kun hyvää tekee. Ja pillu kyllä litisee ym kun kostun aika tavalla. Kiihottavaa kyllä jos muut kattoo kun nussit mua. Tuskin vaa niiltä jää pelkkään katsomiseen?
Tottakai kaikki haluavat nussia sinua tai haluavat sinulta suihinottoa niin että olet kauttaaltaan spermassa, koska otat niin hyvin suihin ja kukaan ei kestä sitä. En tiedä miltä minusta tuntuisi katsoa kun joku panee sinua ja pillusi litisee. Tai kun otat joltakin suihin ja hän valittaa nautinnosta. Tiedätkö, että nyt minun täytyy runkata sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kaikki haluavat nussia sinua tai haluavat sinulta suihinottoa niin että olet kauttaaltaan spermassa, koska otat niin hyvin suihin ja kukaan ei kestä sitä. En tiedä miltä minusta tuntuisi katsoa kun joku panee sinua ja pillusi litisee. Tai kun otat joltakin suihin ja hän valittaa nautinnosta. Tiedätkö, että nyt minun täytyy runkata sinulle
Niin varmaa haluuvatkin nussia. Mut kuinkahan monta teitä olisikaan? Aattelin et miten mun paikat kestää kaikkien kyrpiä. Vaikka kiinnostusta moiseen on kyllä. Spermasena ois makeeta olla. Harmi kun en kehtaa laittaa sulle tänne puh numerooni. T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaa haluuvatkin nussia. Mut kuinkahan monta teitä olisikaan? Aattelin et miten mun paikat kestää kaikkien kyrpiä. Vaikka kiinnostusta moiseen on kyllä. Spermasena ois makeeta olla. Harmi kun en kehtaa laittaa sulle tänne puh numerooni. T: 19v tyttönen
On meitä tarpeeksi. Muuten, kiihottaakin sinua enemmän musta vai valkoinen mies? Oletko ennen antanut mustalle pillua tai muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meitä tarpeeksi. Muuten, kiihottaakin sinua enemmän musta vai valkoinen mies? Oletko ennen antanut mustalle pillua tai muuta?
Ai mikä määrä se tarpeeksi on ja minkä ikäsii? Ei ole mustasta miehestä kokemusta mut kiihottaa kokeilla. Oon sit muuten blondi ja tuollane 160 58 d kupit. T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Sori ei oo. Mut kerro? T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mikä määrä se tarpeeksi on ja minkä ikäsii? Ei ole mustasta miehestä kokemusta mut kiihottaa kokeilla. Oon sit muuten blondi ja tuollane 160 58 d kupit. T: 19v tyttönen
Noilla mitoilla miehiä löytyy varmasti. Minulla heti 5 valmiina toimintaan. Blondit on todella seksikkäitä. Niin minkälainen peppu sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla mitoilla miehiä löytyy varmasti. Minulla heti 5 valmiina toimintaan. Blondit on todella seksikkäitä. Niin minkälainen peppu sinulla on?
Eli teitä kaikkiaan 6 miestä. Voi vittu mites kestän teidät kaikki? Tai kait mun on turhaa panna vastaakaan ku otatte kuitenkin? Minul iha kivan pyöree kiintee peppu ainaki vielä kun tullu joskus liikuntaa harrastettua. Minkä ikäiset sinul siel valmiina? T: 19v tyttönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli teitä kaikkiaan 6 miestä. Voi vittu mites kestän teidät kaikki? Tai kait mun on turhaa panna vastaakaan ku otatte kuitenkin? Minul iha kivan pyöree kiintee peppu ainaki vielä kun tullu joskus liikuntaa harrastettua. Minkä ikäiset sinul siel valmiina? T: 19v tyttönen.
Kaikki on noin 50, tarkkaa en tiedä. Tiedätkö, että mustia miehiä kiihottaa eniten blondit. Taidan nyt vähän runkata sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on noin 50, tarkkaa en tiedä. Tiedätkö, että mustia miehiä kiihottaa eniten blondit. Taidan nyt vähän runkata sinulle
Teillä sit hyvä Ikä. Sittehä tälläne vaalee saakin kunnolla huomiota teiltä kaikilta. Kunha ette iha narttuna minuu pidä vaikka halukas oonki? Meinaatteko päästää mua sieltä lainkaan pois? Vai kauanko viittitte katella minuu? T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä sit hyvä Ikä. Sittehä tälläne vaalee saakin kunnolla huomiota teiltä kaikilta. Kunha ette iha narttuna minuu pidä vaikka halukas oonki? Meinaatteko päästää mua sieltä lainkaan pois? Vai kauanko viittitte katella minuu? T: 19v tyttönen
Viikko naidaan sinua, saa pillu kunnolla munaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikko naidaan sinua, saa pillu kunnolla munaa
Huh Ai koko viikko. Kait siin on nielty spermaakin jo aika paljon ja paikat arkana. Hiukkasen lutka olo jo nyt ku ajattelee moista. T19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustat miehet on kyltymättömiä vaaleille naisille, että jos olet oikein herkkupeppu, saat kyllä varmasti huomiota. Haluaisitko puhelinseksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustat miehet on kyltymättömiä vaaleille naisille, että jos olet oikein herkkupeppu, saat kyllä varmasti huomiota. Haluaisitko puhelinseksiä?
Eihän mulla ole edes puhelintakaan
T: 19v tyttönen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän mulla ole edes puhelintakaan
T: 19v tyttönenTyydytän nyt itseäni ja mietin että otat minulta suihin. En luultavasti kestäisi suihinottoasi. Olisi kiihottavaa katsoa kun laukeaisin suihinottoosi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyydytän nyt itseäni ja mietin että otat minulta suihin. En luultavasti kestäisi suihinottoasi. Olisi kiihottavaa katsoa kun laukeaisin suihinottoosi
Kyllä minul puhelin on. Joku muu kirjoitteli minuna. Ja vois minuu kuvailla herkkupepuksi kyllä. Upeetahan se suihin ottaa nii isoo eikä haittaisi vaik spermas tulisi nopeesti eka kerralla. Jos paljon tulee ni tuskin kaikkee pystyn nielee. Annat kasvoille loput. Muut haluu varmaa et imen niitäkin ja nussivat samalla. T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minul puhelin on. Joku muu kirjoitteli minuna. Ja vois minuu kuvailla herkkupepuksi kyllä. Upeetahan se suihin ottaa nii isoo eikä haittaisi vaik spermas tulisi nopeesti eka kerralla. Jos paljon tulee ni tuskin kaikkee pystyn nielee. Annat kasvoille loput. Muut haluu varmaa et imen niitäkin ja nussivat samalla. T: 19v tyttönen
Haluatko että runkkaan loppuun asti ja laukaisen ajatellen sinun peppuasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts ku ajattelenki et pääsen levittää jalkani pillua tarjoten teil ja pyllistää kunnolla persettä et saan myös takaa kunnolla kyrpää toisia samalla imien ja runkaten. T:19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts ku ajattelenki et pääsen levittää jalkani pillua tarjoten teil ja pyllistää kunnolla persettä et saan myös takaa kunnolla kyrpää toisia samalla imien ja runkaten. T:19v tyttönen
Nyt kirjoitit niin tuhmia, että minun on pakko vetää kunnolla käteen. Päivällä en laukaissut. Pyllistä tyttönen kunnolla..... aaahhhh.... kyrpää kihelmöi. Sinulla on niin seksikäs perse. Oikea narttujen narttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kirjoitit niin tuhmia, että minun on pakko vetää kunnolla käteen. Päivällä en laukaissut. Pyllistä tyttönen kunnolla..... aaahhhh.... kyrpää kihelmöi. Sinulla on niin seksikäs perse. Oikea narttujen narttu
Kyllä varmaa aluksi pyllistäisin ja antautuisinko teijän kaikkien nussit tavaksi. Mut jos en haluiskaan tai jaksaisikaan enää ni päästättekö mut lähtee? T: 19v tyttönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaa aluksi pyllistäisin ja antautuisinko teijän kaikkien nussit tavaksi. Mut jos en haluiskaan tai jaksaisikaan enää ni päästättekö mut lähtee? T: 19v tyttönen.
Mielellään pannaan sinua ja jos pyllistelet ja kiusaat, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin saada pillua tai suihinottoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään pannaan sinua ja jos pyllistelet ja kiusaat, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin saada pillua tai suihinottoa
Eli siis tuskin mun lähteminen ei onnistuisi kun pitäisitte minuu kimppa lutkana vaikka väkisin? Teil riittää pillu ja suihinotto ettekä nussi mua perseeseen?
- Anonyymi
Kerro vähän lisää mitä mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis tuskin mun lähteminen ei onnistuisi kun pitäisitte minuu kimppa lutkana vaikka väkisin? Teil riittää pillu ja suihinotto ettekä nussi mua perseeseen?
Pilluun mieluiten ja ilman ehkäisyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilluun mieluiten ja ilman ehkäisyä
Ok sopii pilluun ja suuhun spermat minul. Ja voittehan spermata mut muuallekki. Tiiä vaik sun kaveris kutsuu kavereitaan viel jos pitkään pidätte minuu siel? Ruokaa ja viinaksia saatte tarjota? T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok sopii pilluun ja suuhun spermat minul. Ja voittehan spermata mut muuallekki. Tiiä vaik sun kaveris kutsuu kavereitaan viel jos pitkään pidätte minuu siel? Ruokaa ja viinaksia saatte tarjota? T: 19v tyttönen
Oliko sinulla poikaystävää? Jos on, haluaisiko hän katsoa kun annat mustalle miehelle? Vai onko liian kova paikka, ettei järkyty kun sinua naidaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla poikaystävää? Jos on, haluaisiko hän katsoa kun annat mustalle miehelle? Vai onko liian kova paikka, ettei järkyty kun sinua naidaan
Ei ole kun ihan yksin tulisin. T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kun ihan yksin tulisin. T: 19v tyttönen
Ok. Täällä vetää kiimaiset miehet mustia parruja ajatellen sinun naimista
- Anonyymi
Kiimasina varmaa raiskaatte mut. T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiimasina varmaa raiskaatte mut. T: 19v tyttönen
Ihanaa ottaa si ut väkisin mä ottaisin ekana sun suun /nielun neitsyyden se kiihoittaa minua eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa ottaa si ut väkisin mä ottaisin ekana sun suun /nielun neitsyyden se kiihoittaa minua eniten.
Mähän tukehtuisin siihen. Tykkäät siis rajummasta? Siis lutka huoralle sitä mitä kuuluu ja porukalla vai? T: 19v tyttönen.
- Anonyymi
Kyllä mielummin mustien miesten lutkana oisin kun vaaleita miehiä löytyis aina mut ei mustia. T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mielummin mustien miesten lutkana oisin kun vaaleita miehiä löytyis aina mut ei mustia. T: 19v tyttönen
Saisiko kuvata, kun annat mustalle? Ei siis kasvoja, mutta sen kun kalu painuu sisään ja laukeaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah! Kai ny haaroväliin sopii. Siellä on vaan kaksi vaihtoehtoa jotka voikin olla jo ahtaampia. Sithän näät kun pääset sinne haaroväliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko kuvata, kun annat mustalle? Ei siis kasvoja, mutta sen kun kalu painuu sisään ja laukeaminen
Kyllä kuvaaminen sopii. T:19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuvaaminen sopii. T:19v tyttönen
Haluaisin laueta sinulle puhelimessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin laueta sinulle puhelimessa
Mites se onnistuu ilman numeroo. Ei voi ees kuvia ensi vaihtaa? Eikä livenä ois parempaa ni saisin mäkin kunnon aidon kokemuksen teiltä kaikilta. T: 19v tyttönen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites se onnistuu ilman numeroo. Ei voi ees kuvia ensi vaihtaa? Eikä livenä ois parempaa ni saisin mäkin kunnon aidon kokemuksen teiltä kaikilta. T: 19v tyttönen
En tiedä miten tämä puhsex toteuttaa. Olisi vain ensin halu laueta sinulle puhelimessa ja kuunnella jotain tuhmaa. Tai laueta kuvallesi lastit
- Anonyymi
Aloittajan ukko hieroo mun suurta omaansa vasten ja annamme vaimolle molemmat
- Anonyymi
Hä hä häät Mitäs olet
- Anonyymi
Niinkö kuvittelet olevasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö kuvittelet olevasi
Mitä kuvittelet mitä tarkoitatat kelle.
- Anonyymi
Ei ole muita!
- Anonyymi
Itselläni on valtava 26 senttinen. herrasmies40.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215795Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744771902Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221276Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111233Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64971
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59885Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884