Onko ketään muuta?

Anonyymi-ap

Mielelläni on iso eli yli 20cm. Kiihotun aivan mielettömästi kun saan ottaa kalusta kiinni ja ohjata sen nuoren naisen sisään. Olen toki imenyt sen ensin kovaksi ensin. Aivan ihanaa katsella kun 50v aikuisen miehen kalu uppoaa lähes neitseellinen pilluun. Suurin ongelma on löytää nuoria naisia mukaan leikkeihin.

68

1618

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimo nuolee mielellään vieraan suurta elintä. Minä ensin hieron sen kovaksi..

      • Anonyymi

        Hähähä Mitäs olet


    • Anonyymi

      vaimo ei ottanut mutta minun peppu kesti vaimo katsoi vierestä

    • Anonyymi

      On se surkeeta noilla mölisevillä vammaisilla, kukaan ei huoli tai kiinnostu. Ainut on tumputtaa ruudulla jutuille ja mölistä väliin omia älyttömyyksiään. Mölinän tasosta päätellen parempi ettei saakkaan pillua, voisi tulla vahingosta kuspäitä lapsia ihan perinnöllisesti.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Hauskinta on kun se häirikkö selittää tuhkamunista tai väittää joitakin kommentteja valheiksi, vaikka kaikki täällä tietävät ettei se häirikkö ole saanut seksiä koskaan keneltäkään. Ei suudelmia, eikä edes halauksia. Ei yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Täällä olis 19v tyttönen enkä nyt mikään Neitsyt enää. Mutta haluisin saada kokea tosi kookasta vanhempaa miestä. Tai miks ei vaikka useempaakin kunha terveitä. Joku mökki viikonloppu kiinnostaisi täältä 02al. En sitte oo Turusta. Ehdotuksia tulemaa Ikä ja mitat mukaan kiitos.

      • Anonyymi

        Käykö todella iso musta kyrpä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö todella iso musta kyrpä?

        Jos minuu 19v tyttöstä tarkotit ni iso musta kyrpä käy kyllä hyvin. Minkä ikänen ja kokonen oot? Ja tietty mistäpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minuu 19v tyttöstä tarkotit ni iso musta kyrpä käy kyllä hyvin. Minkä ikänen ja kokonen oot? Ja tietty mistäpäin?

        Kirjoittele 19v tyttönen suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta niin pääsetkin pian kokemaan tuonkin unelmasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittele 19v tyttönen suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen jatketaan sitä kautta niin pääsetkin pian kokemaan tuonkin unelmasi

        Kyllä olisit voinu tässäkin vastata mitä kysyin. Eli mistä ja Millanen? T: 19 tyttönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olisit voinu tässäkin vastata mitä kysyin. Eli mistä ja Millanen? T: 19 tyttönen.

        Olen Naantalissa ja meitä olisi 50v miestä joilla mahtavat kullit eli 17 ja yksi 18cm
        Täällä ollaan viettämässä lomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olisit voinu tässäkin vastata mitä kysyin. Eli mistä ja Millanen? T: 19 tyttönen.

        Vastaan mailin kautta


      • Anonyymi

        Taivas varjele herättää ajatuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivas varjele herättää ajatuksia

        Nimenomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minuu 19v tyttöstä tarkotit ni iso musta kyrpä käy kyllä hyvin. Minkä ikänen ja kokonen oot? Ja tietty mistäpäin?

        Annatko paljaalla? Haluan kokeilla mahtuuko kyrpäni sinun haaroväliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko paljaalla? Haluan kokeilla mahtuuko kyrpäni sinun haaroväliin

        Kunha vaa terve oot ni paljaalla tietty ja minul o ehkäisy kunnossa. Nii kuinkahan isoo kyrpää oikeen tarjoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunha vaa terve oot ni paljaalla tietty ja minul o ehkäisy kunnossa. Nii kuinkahan isoo kyrpää oikeen tarjoo?

        Vastaan ja kerro suoraan mailissa


      • Anonyymi

        Et muuten tuikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Naantalissa ja meitä olisi 50v miestä joilla mahtavat kullit eli 17 ja yksi 18cm
        Täällä ollaan viettämässä lomaa

        Siis oletko se musta mies vaiko joku toinen ja kuinka monta teitä siis on siellä Naantalissa? Ois kylläkin kiva saada kokeilla yli 20cm ja kivan paksuu. T: 19v tyttönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunha vaa terve oot ni paljaalla tietty ja minul o ehkäisy kunnossa. Nii kuinkahan isoo kyrpää oikeen tarjoo?

        26cm ja ylöspäin käyrä, spermaa tulee runsaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        26cm ja ylöspäin käyrä, spermaa tulee runsaasti.

        Noh Huh ja nam mikä kyrpä jos oikeesti niin mahtava ja viel runsas spermanenkin. Lurps. Asun Ukin alueella. T:19v tyttönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh Huh ja nam mikä kyrpä jos oikeesti niin mahtava ja viel runsas spermanenkin. Lurps. Asun Ukin alueella. T:19v tyttönen

        Runkkaan sitä juuri nyt. Haluaisin saattaa spermani sinun pilluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan sitä juuri nyt. Haluaisin saattaa spermani sinun pilluun

        Älä hukkaa spermojasi kun annat minul ne kunha nussit ensi isolla kyrvälläs mun karvaton tä. T:19v tyttönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hukkaa spermojasi kun annat minul ne kunha nussit ensi isolla kyrvälläs mun karvaton tä. T:19v tyttönen

        Haluatko, että työnnän kaikki spermat sinun pilluun ilman ehkäisyä? Teen sen mielelläni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hukkaa spermojasi kun annat minul ne kunha nussit ensi isolla kyrvälläs mun karvaton tä. T:19v tyttönen

        Onko sinulla karvaton ja ihana pillu? Kuin perhonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko, että työnnän kaikki spermat sinun pilluun ilman ehkäisyä? Teen sen mielelläni

        Kunha terve oot sopii tai minne vaan. T:19 tyttönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunha terve oot sopii tai minne vaan. T:19 tyttönen

        Runkkaan sinulle. Missä voisin nussia sinut paljaalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan sinulle. Missä voisin nussia sinut paljaalla?

        Nyt kivan lämmintäkin ni paikkoja on. Ni Ootko se musta mies vaiko joku muu ja sun Ikä ym ja mistä? T: 19v tyttönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kivan lämmintäkin ni paikkoja on. Ni Ootko se musta mies vaiko joku muu ja sun Ikä ym ja mistä? T: 19v tyttönen

        Musta mies ja voinko jo päästä saattamaan spermani sinun sisään? Olen runkannut ajatukselle, että saan astua sinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta mies ja voinko jo päästä saattamaan spermani sinun sisään? Olen runkannut ajatukselle, että saan astua sinut

        Missäpäin oot itse ja minkä ikänen? Nii olisitko yksin? T: 19v tyttönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin oot itse ja minkä ikänen? Nii olisitko yksin? T: 19v tyttönen

        Tampereen seutu ja olen 53v. Minulla on todella musta ja käyrä kyrpä. Haluan naida sinua ilman ehjäisyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen seutu ja olen 53v. Minulla on todella musta ja käyrä kyrpä. Haluan naida sinua ilman ehjäisyä

        Ai sieltä. Mut eipä ihan mahdoton matka sinne ois jos kerran sellasta kyrpää siellä tarjolla. Kumeja ei tarvita kunha terve oot. Sinul siellä paikka ja ootko siellä yksin ja ajan kanssa ettei mitää pikasia? T: 19v tyttönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sieltä. Mut eipä ihan mahdoton matka sinne ois jos kerran sellasta kyrpää siellä tarjolla. Kumeja ei tarvita kunha terve oot. Sinul siellä paikka ja ootko siellä yksin ja ajan kanssa ettei mitää pikasia? T: 19v tyttönen

        Annatko ilman ehkäisyä? Olen puhdas. Paikka on. Haluan naida sinua takaapäin. Rakastan naisten perseitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko ilman ehkäisyä? Olen puhdas. Paikka on. Haluan naida sinua takaapäin. Rakastan naisten perseitä

        Annan sun nussia paljaalla ja takaapäin. Ja tietty muissakin asennoissa kun tykkäisin myös ratsastaa jos sinul nii iso kyrpä. Nii oisitko siellä yksin koko ajan mun kaa naimassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan sun nussia paljaalla ja takaapäin. Ja tietty muissakin asennoissa kun tykkäisin myös ratsastaa jos sinul nii iso kyrpä. Nii oisitko siellä yksin koko ajan mun kaa naimassa?

        Olen yksin. Runkkaan nyt ja ajattelen sinua pyllistämässä minulle. Kyrpäni meinaa laueta ajatuksesta, että työnnän sen tiukkaan pilluusi ilman ehkäisyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksin. Runkkaan nyt ja ajattelen sinua pyllistämässä minulle. Kyrpäni meinaa laueta ajatuksesta, että työnnän sen tiukkaan pilluusi ilman ehkäisyä

        Ok. Minul on ehkäisy ja kyllä suuseksiä sais myös olla? Ainoastaan takaapäinkö nussit ja ettei tuu mitään miesporukkaa yllätyksenä? Vaikka kimppakiva ois Ok. T: 19v tyttönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Minul on ehkäisy ja kyllä suuseksiä sais myös olla? Ainoastaan takaapäinkö nussit ja ettei tuu mitään miesporukkaa yllätyksenä? Vaikka kimppakiva ois Ok. T: 19v tyttönen.

        Osaatko ottaa suihin? Minulla on musta käyrä kyrpä. Se laukeaa helposti suihinotosta. Se on iso ja musta. Ja spermaa tulee runsaasti. Haluaisin spermat sinun pilluun. Vai haluatko suuhun? Oletko saanut mustaa kyrpää? Minulla on myös mustia kavereita, he panevat myös paljaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko ottaa suihin? Minulla on musta käyrä kyrpä. Se laukeaa helposti suihinotosta. Se on iso ja musta. Ja spermaa tulee runsaasti. Haluaisin spermat sinun pilluun. Vai haluatko suuhun? Oletko saanut mustaa kyrpää? Minulla on myös mustia kavereita, he panevat myös paljaalla

        Osaan ottaa suihin ja ei haittaa vaikka suuhun laukeet tai osa voi kasvoillekki tulla. Millaset sun kaverisi on ja montako niitä? T:19v tyttönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sieltä. Mut eipä ihan mahdoton matka sinne ois jos kerran sellasta kyrpää siellä tarjolla. Kumeja ei tarvita kunha terve oot. Sinul siellä paikka ja ootko siellä yksin ja ajan kanssa ettei mitää pikasia? T: 19v tyttönen

        Tämäkin joku kapinen kurppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan ottaa suihin ja ei haittaa vaikka suuhun laukeet tai osa voi kasvoillekki tulla. Millaset sun kaverisi on ja montako niitä? T:19v tyttönen

        Kaverit myös mustia ja kyllä heitä löytyy. Mutta haluaisin, että vain minä saan työntää spermani sinun sisään. Muut voivat katsoa kun nain sinut paljaalla takaapäin. Siinä asennossa spermaa tulee varmasti eniten, kun saan katsoa kuinka musta kyrpäni painuu sinun sisään. Ja sinä pyllistät ja haluat kyrpää. Litiseekö sinulla pillu kun sitä nai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverit myös mustia ja kyllä heitä löytyy. Mutta haluaisin, että vain minä saan työntää spermani sinun sisään. Muut voivat katsoa kun nain sinut paljaalla takaapäin. Siinä asennossa spermaa tulee varmasti eniten, kun saan katsoa kuinka musta kyrpäni painuu sinun sisään. Ja sinä pyllistät ja haluat kyrpää. Litiseekö sinulla pillu kun sitä nai?

        No tietty nussit ainaki ensin ja sit vaikka takaapäin. Enkä oo mikää hiljainen naitava kun hyvää tekee. Ja pillu kyllä litisee ym kun kostun aika tavalla. Kiihottavaa kyllä jos muut kattoo kun nussit mua. Tuskin vaa niiltä jää pelkkään katsomiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietty nussit ainaki ensin ja sit vaikka takaapäin. Enkä oo mikää hiljainen naitava kun hyvää tekee. Ja pillu kyllä litisee ym kun kostun aika tavalla. Kiihottavaa kyllä jos muut kattoo kun nussit mua. Tuskin vaa niiltä jää pelkkään katsomiseen?

        Tottakai kaikki haluavat nussia sinua tai haluavat sinulta suihinottoa niin että olet kauttaaltaan spermassa, koska otat niin hyvin suihin ja kukaan ei kestä sitä. En tiedä miltä minusta tuntuisi katsoa kun joku panee sinua ja pillusi litisee. Tai kun otat joltakin suihin ja hän valittaa nautinnosta. Tiedätkö, että nyt minun täytyy runkata sinulle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kaikki haluavat nussia sinua tai haluavat sinulta suihinottoa niin että olet kauttaaltaan spermassa, koska otat niin hyvin suihin ja kukaan ei kestä sitä. En tiedä miltä minusta tuntuisi katsoa kun joku panee sinua ja pillusi litisee. Tai kun otat joltakin suihin ja hän valittaa nautinnosta. Tiedätkö, että nyt minun täytyy runkata sinulle

        Niin varmaa haluuvatkin nussia. Mut kuinkahan monta teitä olisikaan? Aattelin et miten mun paikat kestää kaikkien kyrpiä. Vaikka kiinnostusta moiseen on kyllä. Spermasena ois makeeta olla. Harmi kun en kehtaa laittaa sulle tänne puh numerooni. T: 19v tyttönen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaa haluuvatkin nussia. Mut kuinkahan monta teitä olisikaan? Aattelin et miten mun paikat kestää kaikkien kyrpiä. Vaikka kiinnostusta moiseen on kyllä. Spermasena ois makeeta olla. Harmi kun en kehtaa laittaa sulle tänne puh numerooni. T: 19v tyttönen

        On meitä tarpeeksi. Muuten, kiihottaakin sinua enemmän musta vai valkoinen mies? Oletko ennen antanut mustalle pillua tai muuta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On meitä tarpeeksi. Muuten, kiihottaakin sinua enemmän musta vai valkoinen mies? Oletko ennen antanut mustalle pillua tai muuta?

        Ai mikä määrä se tarpeeksi on ja minkä ikäsii? Ei ole mustasta miehestä kokemusta mut kiihottaa kokeilla. Oon sit muuten blondi ja tuollane 160 58 d kupit. T: 19v tyttönen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mikä määrä se tarpeeksi on ja minkä ikäsii? Ei ole mustasta miehestä kokemusta mut kiihottaa kokeilla. Oon sit muuten blondi ja tuollane 160 58 d kupit. T: 19v tyttönen

        Laita kik....viestii...rediioo


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita kik....viestii...rediioo

        Sori ei oo. Mut kerro? T: 19v tyttönen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mikä määrä se tarpeeksi on ja minkä ikäsii? Ei ole mustasta miehestä kokemusta mut kiihottaa kokeilla. Oon sit muuten blondi ja tuollane 160 58 d kupit. T: 19v tyttönen

        Noilla mitoilla miehiä löytyy varmasti. Minulla heti 5 valmiina toimintaan. Blondit on todella seksikkäitä. Niin minkälainen peppu sinulla on?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla mitoilla miehiä löytyy varmasti. Minulla heti 5 valmiina toimintaan. Blondit on todella seksikkäitä. Niin minkälainen peppu sinulla on?

        Eli teitä kaikkiaan 6 miestä. Voi vittu mites kestän teidät kaikki? Tai kait mun on turhaa panna vastaakaan ku otatte kuitenkin? Minul iha kivan pyöree kiintee peppu ainaki vielä kun tullu joskus liikuntaa harrastettua. Minkä ikäiset sinul siel valmiina? T: 19v tyttönen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teitä kaikkiaan 6 miestä. Voi vittu mites kestän teidät kaikki? Tai kait mun on turhaa panna vastaakaan ku otatte kuitenkin? Minul iha kivan pyöree kiintee peppu ainaki vielä kun tullu joskus liikuntaa harrastettua. Minkä ikäiset sinul siel valmiina? T: 19v tyttönen.

        Kaikki on noin 50, tarkkaa en tiedä. Tiedätkö, että mustia miehiä kiihottaa eniten blondit. Taidan nyt vähän runkata sinulle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on noin 50, tarkkaa en tiedä. Tiedätkö, että mustia miehiä kiihottaa eniten blondit. Taidan nyt vähän runkata sinulle

        Teillä sit hyvä Ikä. Sittehä tälläne vaalee saakin kunnolla huomiota teiltä kaikilta. Kunha ette iha narttuna minuu pidä vaikka halukas oonki? Meinaatteko päästää mua sieltä lainkaan pois? Vai kauanko viittitte katella minuu? T: 19v tyttönen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä sit hyvä Ikä. Sittehä tälläne vaalee saakin kunnolla huomiota teiltä kaikilta. Kunha ette iha narttuna minuu pidä vaikka halukas oonki? Meinaatteko päästää mua sieltä lainkaan pois? Vai kauanko viittitte katella minuu? T: 19v tyttönen

        Viikko naidaan sinua, saa pillu kunnolla munaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikko naidaan sinua, saa pillu kunnolla munaa

        Huh Ai koko viikko. Kait siin on nielty spermaakin jo aika paljon ja paikat arkana. Hiukkasen lutka olo jo nyt ku ajattelee moista. T19v tyttönen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä sit hyvä Ikä. Sittehä tälläne vaalee saakin kunnolla huomiota teiltä kaikilta. Kunha ette iha narttuna minuu pidä vaikka halukas oonki? Meinaatteko päästää mua sieltä lainkaan pois? Vai kauanko viittitte katella minuu? T: 19v tyttönen

        Mustat miehet on kyltymättömiä vaaleille naisille, että jos olet oikein herkkupeppu, saat kyllä varmasti huomiota. Haluaisitko puhelinseksiä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustat miehet on kyltymättömiä vaaleille naisille, että jos olet oikein herkkupeppu, saat kyllä varmasti huomiota. Haluaisitko puhelinseksiä?

        Eihän mulla ole edes puhelintakaan
        T: 19v tyttönen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mulla ole edes puhelintakaan
        T: 19v tyttönen

        Tyydytän nyt itseäni ja mietin että otat minulta suihin. En luultavasti kestäisi suihinottoasi. Olisi kiihottavaa katsoa kun laukeaisin suihinottoosi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyydytän nyt itseäni ja mietin että otat minulta suihin. En luultavasti kestäisi suihinottoasi. Olisi kiihottavaa katsoa kun laukeaisin suihinottoosi

        Kyllä minul puhelin on. Joku muu kirjoitteli minuna. Ja vois minuu kuvailla herkkupepuksi kyllä. Upeetahan se suihin ottaa nii isoo eikä haittaisi vaik spermas tulisi nopeesti eka kerralla. Jos paljon tulee ni tuskin kaikkee pystyn nielee. Annat kasvoille loput. Muut haluu varmaa et imen niitäkin ja nussivat samalla. T: 19v tyttönen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minul puhelin on. Joku muu kirjoitteli minuna. Ja vois minuu kuvailla herkkupepuksi kyllä. Upeetahan se suihin ottaa nii isoo eikä haittaisi vaik spermas tulisi nopeesti eka kerralla. Jos paljon tulee ni tuskin kaikkee pystyn nielee. Annat kasvoille loput. Muut haluu varmaa et imen niitäkin ja nussivat samalla. T: 19v tyttönen

        Haluatko että runkkaan loppuun asti ja laukaisen ajatellen sinun peppuasi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minul puhelin on. Joku muu kirjoitteli minuna. Ja vois minuu kuvailla herkkupepuksi kyllä. Upeetahan se suihin ottaa nii isoo eikä haittaisi vaik spermas tulisi nopeesti eka kerralla. Jos paljon tulee ni tuskin kaikkee pystyn nielee. Annat kasvoille loput. Muut haluu varmaa et imen niitäkin ja nussivat samalla. T: 19v tyttönen

        Auts ku ajattelenki et pääsen levittää jalkani pillua tarjoten teil ja pyllistää kunnolla persettä et saan myös takaa kunnolla kyrpää toisia samalla imien ja runkaten. T:19v tyttönen


    • Anonyymi

      Aloittajan ukko hieroo mun suurta omaansa vasten ja annamme vaimolle molemmat

      • Anonyymi

        Hä hä häät Mitäs olet


      • Anonyymi

        Niinkö kuvittelet olevasi


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole muita!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe