"Suomalaislähtöisen ICEYE-yrityksen satelliitti on ottanut kuvia sekä Ukrainan että Venäjän alueelta.
GUR kertoo, että kuvat ovat mahdollistaneet sellaisten iskujen toteutukset, jotka ovat aiheuttaneet Venäjälle miljardien dollarien arvoiset menetykset." mtv
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/warzone-suomalaisyhtion-satelliitin-avulla-isketty-yli-1500-venalaiseen-kohteeseen/8966190
Ensimmäistä kertaa kuulen koko yrityksestä. Onkohan tämä ihan turvallista suomalaisille...? Onko ihmisiä kuollut tai eläimiä? Vai pelkkä kalusto mennyt. Saako joku selvää tästä aiheesta.
Suomalaisyhtiön satelliitin avulla isketty yli 1500 venäläiseen kohteeseen
7
168
Vastaukset
Kyll kuvien ottaminen on turvallista ja toivotaan, että iskuissa on kuollut mahdollisimman paljon venäläisiä sotilaita.
- Anonyymi
Kaadankin juuri snapsia lasiin.
- Anonyymi
Saksalainen asejätti Rheinmetall ja ICEYE tiedottivat tänään sopimuksesta, jonka mukaan saksalaiset maksavat laskut ja Ukraina saa kaikki suomalaisen firman sateliitit käyttöönsä. Suomalainen menestystarina siis tämä sateliittifirma. Eipä olisi vielä muutava vuosi sitten uskonut että Suomessa olisi oma menestykäs sotilassateliitti yritys.
- Anonyymi
Selvä. Minä en sitä sitten niskaani ota jos joku tiputtaa sen. Ei ole minun tekosia.
- Anonyymi
Hyvä Suomi !
Lisää näitä. - Anonyymi
Oliko tämä suomalainen satelliitti ku näki, et Putinilla vaan yks kives, aiva niinku Hitlerilläki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652