Ethän luovu minusta

Anonyymi-ap

Sinä, joka luovuit minusta; miten saatoit...

Laskit varjon elämälleni
Laskit varjon rakkaudelle
Otit suojan pois elämältäni
Otit suojaksesi valheen
Saatoin nähdä levottomissa silmissäsi
Totuuden, jota piilotin
Totuuden, jota et kyennyt naamioimaan

Mutta en koskaan ajatellut
Että tulisin näkemään päivän
Tiesin, että tarvitsisin ihmeen
Saadakseni sinut jäämään
Tiesin tarvitsevani ihmeen
Enkä koskaan ajatellut
Että tulisin näkemään päivän

Laitoit varjon rakkaudelle
Otit valheen suojan
Otit suojan pois elämältäni

Toivon, että voisit suojata minua
Suojata minua nyt
Tarvitsen ihmeen
Enkä koskaan ajatellut
Että tulisin näkemään päivän

https://www.youtube.com/watch?v=HqIwuLX8I5M

13

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toinen maailma
      * * * * * * * * * * * *
      Toistaiseksi tai siltä ainakin näyttää
      Kaikki on menetetty
      Mikään ei ole täyttynyt

      Poissa lehtien sivuilta ja
      TV:n näytöstä
      Toinen maailma
      Missä mikään ei ole totta

      Matkaa läpi
      Elämän fantastisen
      Menetä voimasi
      Äläkä koskaan nouse ylös

      Jätettynä yksin
      Kylmällä, tyhjällä katseella
      Tekee mieli luovuttaa

      Minut sokaisi paratiisi
      Utopia korkealla taivaalla
      Unelma, joka vain hukutti minut
      Syvälle suruun
      Ihmettelemään miksi

      Voi tulkaa, ihailkaamme häntä
      Käyttäkäämme häntä hyväksemme
      Jättäkäämme sitten hänet huomiotta

      Ei väliä mitään
      Älkää antako hänen olla
      Ravitkaamme itseämme
      Hänen kurjuudestaan

      Sitokaamme sitten hänet
      Koko maailman nähtäväksi

      Olen kyllästynyt kaikkeen
      Teidän teeskentelyynne
      Joka estää minua etenemästä
      Enkä tarvitse
      Teidän sympatiaanne
      Kestääkseni päiväni

      Vuodenajat vaihtuvat ja niin voin minäkin
      Pidä kiinni Poika
      Ei ole aika itkeä
      Irrota nämä narut
      Kiipeän alas
      En anna heidän työntää minua pois

      Voi tulkaa, ihailkaamme häntä
      Käyttäkäämme häntä hyväksemme
      Jättäkäämme sitten hänet huomiotta

      Ei väliä mitään
      Älkää antako hänen olla
      Ravitkaamme itseämme
      Hänen kurjuudestaan

      Nyt on aika heidän
      Joutua tekemisiin minun kanssani


      https://www.youtube.com/watch?v=NGMxzWJsbLc

    • Anonyymi

      Saatanan lapsia odottaa Helvetti. Joka sorkkaa ei auta vaikka jälleen uutta runoa jumalattomuudessaan korkkaa.

      Sin runoloitset luopumuksesta, sinä joka Jumalasta olet luopunut. Sinä hylkäsit Jumalan ja valitsit maailman sen humalan. Et sinä kysy itseltäsi miten saatoit Jumalan hylätä, mutta mietit kuinka ystäväsi sinut jätti, mikä suhteessa mätti. Sinäkin herkkää tasapainoa riistänyt oot.

      Jumala vihaa hylkäämistä. Oma käytöksesi sai ystäväsi luopumaan sinusta. Jumala ei tehnyt sinulle mitään väärää silti Hänet jätit, Oletko miettinyt miksi niin pahoin teit? Oletko huomannut kuinka tyhää sydämessäsi nyt on kun siellä ei Jumalan Henki häärää enää eikä asu? Ymmärrätkö seuraukset vasta kuoltuasi rajan taakse siirryttyäsi ja näkemään siellä olevan sinuakin odottavan todellisuuden , jonka olemassaolon kiistänyt oot.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Selef kirjoittaa suorastaan profeetallisesti.
        Ja kunnollisella suomella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selef kirjoittaa suorastaan profeetallisesti.
        Ja kunnollisella suomella.

        Hyvää, terävää sarkasmia sinulta... 😄


    • Anonyymi

      "Jos me olemme uskottomat , on hän uskollinen , sillä itseänsä kieltää hän ei saata."
      2 Tim: 2: 13

      siinä teille joka erottelette ihmisiä omine "lihan silmillänne"

      • Anonyymi

        > "lihan silmillänne" <

        "niin paljon korkeampi kuin taivas on maata , ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne , ja
        minun ajatukseni teidän ajatuksianne."
        Jes: 55: 8-9


      • Anonyymi

        Niin? Miten tuo liittyy aloittajaan, joka itse kieltää Hänet, johon tuo jakeesi liittyy?

        Jumala ei kiellä Itseään.
        Aloittaja ei ole Jumala.

        Keitä ovat "uskottomat"? Tuo kaiketi on vastatermi "uskollisille"?
        Ensin piti siis olla uskollinen ja jota uskoa on seurannut uskottomuus.

        Vai, viittaako "uskoton" ilman uskoa oleviin?

        Teologiassasi on nyt kyllä ristiriita Raamatun muuta sanaa, eli oppia vastaan. Heität yhden irralliseen lauseen, jonka yhteyttä asiaan et lainkaan erittele.

        Aloittajaa et lainkaan moiti, mutta lyöt uskovia Jumalan omalla sanalla, väärinkäytät sanaa.

        Jumala on uskollinen Itselleen ja omalle sanalleen. Kyllä. Hän pitää armonporttia auki tietyn aikansa (etsikkoajat), mutta myös sulkee sen. Jumala kutsuu ihmistä kahdesti, mahd. kolmestikin tämän koko elämän aikana. Ei useammin.

        Jumalan kanssa ei leikitä. Maailmalla on miljardeja muitakin pelastettavia ihmisiä. Jumalaa pilkkanaan pitävät jäävät lopulta ypöyksin.

        Kannattaa itse kunkin olla tässä asiassa valppaina.

        Perustele, mitä tarkoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Miten tuo liittyy aloittajaan, joka itse kieltää Hänet, johon tuo jakeesi liittyy?

        Jumala ei kiellä Itseään.
        Aloittaja ei ole Jumala.

        Keitä ovat "uskottomat"? Tuo kaiketi on vastatermi "uskollisille"?
        Ensin piti siis olla uskollinen ja jota uskoa on seurannut uskottomuus.

        Vai, viittaako "uskoton" ilman uskoa oleviin?

        Teologiassasi on nyt kyllä ristiriita Raamatun muuta sanaa, eli oppia vastaan. Heität yhden irralliseen lauseen, jonka yhteyttä asiaan et lainkaan erittele.

        Aloittajaa et lainkaan moiti, mutta lyöt uskovia Jumalan omalla sanalla, väärinkäytät sanaa.

        Jumala on uskollinen Itselleen ja omalle sanalleen. Kyllä. Hän pitää armonporttia auki tietyn aikansa (etsikkoajat), mutta myös sulkee sen. Jumala kutsuu ihmistä kahdesti, mahd. kolmestikin tämän koko elämän aikana. Ei useammin.

        Jumalan kanssa ei leikitä. Maailmalla on miljardeja muitakin pelastettavia ihmisiä. Jumalaa pilkkanaan pitävät jäävät lopulta ypöyksin.

        Kannattaa itse kunkin olla tässä asiassa valppaina.

        Perustele, mitä tarkoitat.

        Job 33: 14-30
        14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
        15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
        16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
        17 kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
        18 säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.

        19 Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
        20 ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
        21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
        22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.

        23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään, (Pyhä Henki, Puolustaja)
        24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'. (Lunastusmaksu = Jeesuksen sovitustyö, uskon kautta)

        25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
        26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.

        27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
        28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.
        29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
        30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
        🌱
        Edellinen siis tarkkaanottaen kuvaa langennutta vanhurskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Job 33: 14-30
        14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
        15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
        16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
        17 kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
        18 säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.

        19 Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
        20 ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
        21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
        22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.

        23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään, (Pyhä Henki, Puolustaja)
        24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun'. (Lunastusmaksu = Jeesuksen sovitustyö, uskon kautta)

        25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
        26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.

        27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
        28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'.
        29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
        30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.
        🌱
        Edellinen siis tarkkaanottaen kuvaa langennutta vanhurskasta.

        27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;

        Tässä kohdin langennut tuhlaajalapsi siis osoittaa selvää katumusta, tunnustaa vääryytensä, suostuu parannukseen, iloitsee armosta, ihmisten edessä julistaa ja antaa kaikesta tästä kunnian yksin Jumalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Miten tuo liittyy aloittajaan, joka itse kieltää Hänet, johon tuo jakeesi liittyy?

        Jumala ei kiellä Itseään.
        Aloittaja ei ole Jumala.

        Keitä ovat "uskottomat"? Tuo kaiketi on vastatermi "uskollisille"?
        Ensin piti siis olla uskollinen ja jota uskoa on seurannut uskottomuus.

        Vai, viittaako "uskoton" ilman uskoa oleviin?

        Teologiassasi on nyt kyllä ristiriita Raamatun muuta sanaa, eli oppia vastaan. Heität yhden irralliseen lauseen, jonka yhteyttä asiaan et lainkaan erittele.

        Aloittajaa et lainkaan moiti, mutta lyöt uskovia Jumalan omalla sanalla, väärinkäytät sanaa.

        Jumala on uskollinen Itselleen ja omalle sanalleen. Kyllä. Hän pitää armonporttia auki tietyn aikansa (etsikkoajat), mutta myös sulkee sen. Jumala kutsuu ihmistä kahdesti, mahd. kolmestikin tämän koko elämän aikana. Ei useammin.

        Jumalan kanssa ei leikitä. Maailmalla on miljardeja muitakin pelastettavia ihmisiä. Jumalaa pilkkanaan pitävät jäävät lopulta ypöyksin.

        Kannattaa itse kunkin olla tässä asiassa valppaina.

        Perustele, mitä tarkoitat.

        >>> Jumala o uskollinen omalle sanalleen <<<

        "Jos me olemme uskottomat , on hän uskollinen , sillä itsensä kieltää hän ei saata"

        "me" , emme ole Jumala emmekä Jumalan Sana.


    • Anonyymi

      Seurakunta kuunteli ja noudatti uskollisesti apostolien opetusta. Uskovat elivät keskinäisessä yhteydessä, mursivat yhdessä leipää ja rukoilivat.

      Pelko levisi ihmisten keskuuteen, ja apostolien kätten kautta tapahtui monia ihmeitä ja tunnustekoja.

      Uskovat pysyttelivät yhdessä, ja kaikki oli heille yhteistä. He myivät talonsa ja tavaransa, ja rahoista jaettiin kaikille sen mukaan kuin kukin tarvitsi.

      Joka päivä he uskollisesti kokoontuivat temppeliin, ja kodeissaan he yhdessä mursivat leipää ja aterioivat riemullisin ja vilpittömin mielin. He ylistivät Jumalaa ja olivat koko kansan suosiossa, ja päivä päivältä Herra liitti heidän joukkoonsa niitä jotka pelastuivat.

      Ap.t. 2:42-47

      https://www.youtube.com/watch?v=QO9WX8IL1LE

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ethän luovu minusta.....

      Se on Paavalin opetusta kirjeessään. Tunnen erään joka käytännössä toimii niin. Se on hieno asia vaikka 10-25 vuoden kuluessa ystävyys aina laimenee ja muuttuu jopa vihaksi. Siitä huolimatta ystävä pitää kiinni ja tukee toista.
      Kaikki eivät kykene siihen.

      Jehovan todistajat, Islam ja osa helluntailaisista karttaa melko paljon. Se on kyllä perusteltua ja Jeesus itse opetti jättämään kuolleet hautaamaan kuolleensa jne. Ja Koraani on kiikun kaakun sillä kannalla. Sillä sunna puolestaan eräin paikoin kannattaa Paavalin käsitystä.

      Niin tai näin on 20-25 vuotta yleisesti maximi minkä jaksaa katsoa rinnalla seisten toista ihmistä.

      Mistä tunnet sä ystävän
      Onko oikea sulle hän
      Anna meren Se selvittää
      Kuka viereesi jää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4325
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2679
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2431
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      435
      1669
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      169
      1537
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1534
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      101
      1338
    9. 79
      1291
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1249
    Aihe