Mä olen kesätöissä täällä mansikkamaalla

Anonyymi-ap

Ja otan sen puolen tilauksia vastaan joissa on poimittuna mansikat...joten käyn niitä poimimassa minkä verran asiaskas haluaa. Ja näen silloin myös muitakin asiakkaita. Pukeudun kesäisesti ja huomasinkin kun siinä kumartelin että välillä joku perheen isä tuijottaa tai joku muu. Kun rintani näkyvät avonaisen paidan kauluksesta kun käytän bikineitä siellä alla. Ja minulla on isohkot rinnat.
No..joskus joku mies tulikin juttusille ja sanoi että on hyvät näkymät.
Ruskettunut iho ja hyvät muodot kuulemma saa viisarin värähtään ja että oiko saumaa saada vähän yöksi viereensä. Jos vähän muutakin tehtäis..

6

264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäi arvoitukseksi lähditkö.
      Minä olisin lähtenyt sinuna jos olisin ollut kysyjänä😉

      • Anonyymi

        En silloin lähtenyt mutta kävin pyörällä asioilla ja tämä mies ajoi vastaan autolla ja avasi ikkunan että muistatko...punastuin ja sanoin että ...kyllä.
        Olen matkalla asioille,sanoin,mies maanitteli kyyttiinsä ja että jätä pyörä siihen johonkin suojaan..no..minä jätin pyörän ja menin kyytiin...hän ehdotti että mentäisiin jonnekkin vaikka rannalle tai maisemia katsomaan ja sanoin että ok...ja käytiin jollain rannalla varpaitamme kastelemassa, kun hän otti kädestäni kiinni ja sanoi että tule,menimme johonkin koppiin jossa hän sanoi että voisi vaihtaa vaatteita kun uimaan menisi ja hän kosketeli paitani läpi rintojani ja hivutti pois paitani, jonka alta tuli bikinin yläosa...muhkeat ovat, hän sanoi ja kosketteli rintojani ja nännejäni..otti bikinistä kiinni ja rinnan pyöräytti esiin..molemmat rinnat...oih kun se tuntui hyvältä minustakin...hän nuoli ja imi nännejäni ja nopesti riisui farkkisortsini alas ja käänsi minut ympäri ja sanoi , menehän tuohon penkin reunalle nojaamaan kontillasi..hän levitti jalkojani ja otti lantiostani ihanan napakan otteen ja työnsi kullinsa sisään....oih. Kun tuntui hyvältä...voihkaisin ja mies sanoikin että taidat tykätä....hän nai minua..en tiedä miten kauan ja välillä hyväili rintojani ja sanoi että ne varmasti liikkuvat villisti kun ovat noin isot...sitten levitit enemmän jalkojani ja sanoit että nyt saat satsit sisään....aaah..kun tuntui hyvältä...olimme molemmat väsyneitä ja puimme vaatteet takaisin päälle ja kävimme vielä rannassa.
        Hän ajoi minut pyörälleni kun olimme käyneet asioillani ja sanoin että asun tässä suhteellisen lähellä...ja vaidoimme puhelin numerot...jos halutaan vielä nähdä.
        Mutta oli kyllä kiva kesä seikkailu...
        Tiedä vaikka ...haluaisin vielä lisääkin...
        Mutta huomenna jälleen töihin...
        En tiedä...pitäisikö vielä vähän vähentää vaatteita..mitäs ootte mieltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En silloin lähtenyt mutta kävin pyörällä asioilla ja tämä mies ajoi vastaan autolla ja avasi ikkunan että muistatko...punastuin ja sanoin että ...kyllä.
        Olen matkalla asioille,sanoin,mies maanitteli kyyttiinsä ja että jätä pyörä siihen johonkin suojaan..no..minä jätin pyörän ja menin kyytiin...hän ehdotti että mentäisiin jonnekkin vaikka rannalle tai maisemia katsomaan ja sanoin että ok...ja käytiin jollain rannalla varpaitamme kastelemassa, kun hän otti kädestäni kiinni ja sanoi että tule,menimme johonkin koppiin jossa hän sanoi että voisi vaihtaa vaatteita kun uimaan menisi ja hän kosketeli paitani läpi rintojani ja hivutti pois paitani, jonka alta tuli bikinin yläosa...muhkeat ovat, hän sanoi ja kosketteli rintojani ja nännejäni..otti bikinistä kiinni ja rinnan pyöräytti esiin..molemmat rinnat...oih kun se tuntui hyvältä minustakin...hän nuoli ja imi nännejäni ja nopesti riisui farkkisortsini alas ja käänsi minut ympäri ja sanoi , menehän tuohon penkin reunalle nojaamaan kontillasi..hän levitti jalkojani ja otti lantiostani ihanan napakan otteen ja työnsi kullinsa sisään....oih. Kun tuntui hyvältä...voihkaisin ja mies sanoikin että taidat tykätä....hän nai minua..en tiedä miten kauan ja välillä hyväili rintojani ja sanoi että ne varmasti liikkuvat villisti kun ovat noin isot...sitten levitit enemmän jalkojani ja sanoit että nyt saat satsit sisään....aaah..kun tuntui hyvältä...olimme molemmat väsyneitä ja puimme vaatteet takaisin päälle ja kävimme vielä rannassa.
        Hän ajoi minut pyörälleni kun olimme käyneet asioillani ja sanoin että asun tässä suhteellisen lähellä...ja vaidoimme puhelin numerot...jos halutaan vielä nähdä.
        Mutta oli kyllä kiva kesä seikkailu...
        Tiedä vaikka ...haluaisin vielä lisääkin...
        Mutta huomenna jälleen töihin...
        En tiedä...pitäisikö vielä vähän vähentää vaatteita..mitäs ootte mieltä...

        Ehdottomasti jätä rintsikat pois alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti jätä rintsikat pois alta.

        Okei. Kuten toivoit. Mut voi vähän rinnat heilua kun teen töitä. Ja nännit näkyä kun tuntuu niin ihanalta välillä kun paita osuu nänneihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kuten toivoit. Mut voi vähän rinnat heilua kun teen töitä. Ja nännit näkyä kun tuntuu niin ihanalta välillä kun paita osuu nänneihin...

        Laitanko vielä ohuen topin päälle että rinnat näkyy tai rintojen muoto vai menerkö liiallisuuksiin....haluuko jotkut katsoa kun rintojeni muotoja niin hyvin...en tiedä...


    • Anonyymi

      Oletko se upeatissinen tyttö Jeppiksestä.
      Seksikkäät farkkushortsit ja musta t- paita

      Sait kyllä viisarin värähtämän

      Gunnar55jeppo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe