Nyt mukulat TV:n ääreen tulevana iltana

Anonyymi-ap

Koulu-TV esittää opettavaisen dokumentin tänäiltana iltayhdeksältä Star -kanavalta. Meitä kusetetaan jotta eläisimme muka oikeassa maailmassa vaan tämä missä elämme on vain pelkkää valtaeliitin tosi-TV jatkokertomusta.

Samalla tavalla Palloteoreetikot yrittävät kusta meitä Lättyteoreetikkoja silmään vaan nyt ovat tulleet salat julki eikä ole enään paluuta entiseen.

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseessä on elokuva Truman show.

      Pääosassa Jim Carrey, eräs suosikkinäyttelijöistäni, muuten. (Hauska mies, mutta mahd. aviomiehenä taatusti mahdoton.)

      En muist. ole nähnyt tuota leffaa, mutta kuullut siitä kyllä. Hän elokuvissaan ottaa kantaa myös erilaisiin mahd. salaliittoihin, taikauskoihin, mystiikoihin, ihmiskunnan ongelmiin, ym. tavallisuudesta poikkeaviin asioihin.

      On myös erittäin eläinsuojelullinen, monissa elokuvissaan eläimet esiintyvät suorastaan päärooleissa. (Esim. Herra Popper ja pingviinit.)

    • Anonyymi

      Mainoskatko - Huvittavaa. Olen itsekin kokenut jotain tuon tapaista. Ja kun ottaa huomioon tämän foorumin kertomukset, niin ilmeisesti muutama muukin. - Jaaha, leffa jatkuu...

      • Anonyymi

        Yhdessä työpaikassa oli elämä kuin suoraan Truman -showsta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä työpaikassa oli elämä kuin suoraan Truman -showsta

        Tuo leffa pistää miettimään, ihan ilman mitään (väitettyjä), nk. harhoja.

        Se on tehty päälle 25 vuotta sitten. Eli kokemukset tällaisesta gang stalkingista eivät suinkaan ole uusia.

        Koska jotkut meistä olemme kokeneet jotain samantapaista ja ainakin itse tiedämme tapahtumat tosiksi, niin esim. tämä elokuva "todistaa", ettei tuollaiset kokemukset ole lainkaan rikosuhrin mielikuvituksen tuotetta, vaan ilmiön on täytynyt ja täytyy olla maailmanlaajuinen.

        Miksi? Jokin suurempi logiikka, kuin "pelkkä" kiusaaminen, tuollaisessa touhussa täytyy olla. Jossain on vastaus, luultavasti aivan neniemme edessä, niin ilmiselvänä, että juuri siksi uhrit eivät sitä huomaa.

        "Raha. Valta. Seksi." Jossain on "Taho", joka hyötyy asiasta, ilm. vähintäänkin kaikilla noilla kolmella tavalla.

        Mikä tämä maailmamme oikein on? Täysi Truman show, ei muuta?

        Kohteena oleva henkilö on rikosuhri, sillä tuollainen toiminta on rikollista.

        Tallensin tuon leffan, sillä siinä oli jopa jonkinlaista viestintääkin, joitain lauseita, jotka kantsuu kuunnella uudestaan ja hitaasti. Sekä ajatella, noin yleensäkin.

        Elokuvassa "koko maailma", jokainen asian tuntenut ja sen "tosi-tv:ssä" sivustakatsoja oli rikoksen tekijä ja suosija. Yleisö piti itseään muka liikuttavana ystävänään, mutta yksikään heistä ei varoittanut Trumania. Heille Trumanin, eli rikosuhrin seuraaminen oli viihdettä. He eivät olleet hänen ystäviään, jopa Trumanin vanhemmat olivat uhranneet lapsensa elämän tuolle julmalle tosi-tv:lle.

        Lopulta Truman löytää oven ja myös astuu siitä ulos, toiseen maailmaan, jota ei näytetä. Toivottavasti hän löysi rakkautta edes sieltä. Vai... onko maailma seinänkin takana samanlainen?

        Tässä kuitenkin on jonkinlainen rohkaiseva viestinsä muille, vastaaville sydämettömien ihmisten / maailman itselleen luomille ja kasvattamille orjille.

        Jim Carrey on kyllä loistava näyttelijä. (Näytti niin nuorelta, että luulin leffaa joksikin 1980-90-luvun vaihteessa tehdyltä).

        https://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Carrey

        Muistan kun näin Carreyn ensimmäisiä kertoja, nauroin aivan kippurassa, muistutti Jerry Lewisiä, ollen jopa vieläkin hullunkurisempi.

        ( https://en.wikipedia.org/wiki/Jerry_Lewis :

        Elokuva Vaarattomia vakoilijoita / Artists and Models:
        https://www.imdb.com/title/tt0047840/?ref_=nm_flmg_t_59_act :

        When You Pretend:
        https://www.youtube.com/watch?v=igqwUEyJEVg&list=PL79OrawejSHspkMOxxgwkCusbi3bBkjtf&index=11 )

        Tuo Truman show-elokuva pistää ajattelemaan monenlaista, joita ajatuksiaan ei pidä jättää keskeneräisiksi.

        Uskontojen uhrien sivustolta luin aikoinaan mietelauseen: "Et voi nähdä taulua, ennen kuin itse astut siitä sen ulkopuolelle." Ulkopuolelta katsoen näkee kokonaisuuden.

        Nämäkin ovat nk. uskon asioita.
        Meille kerrottiin... Ja: me USKOIMME?

        Maailmassa riittää puhetta. Olisimmehan me voineet jättää uskomatta, luottamatta. Ja itse ensin tutkia asiaa / asioita ja vasta sitten ratkaista mielipiteemme.

        Muiden kertomusten ja itse niihin uskomistemme kanssa pitää olla varovainen.
        *


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo leffa pistää miettimään, ihan ilman mitään (väitettyjä), nk. harhoja.

        Se on tehty päälle 25 vuotta sitten. Eli kokemukset tällaisesta gang stalkingista eivät suinkaan ole uusia.

        Koska jotkut meistä olemme kokeneet jotain samantapaista ja ainakin itse tiedämme tapahtumat tosiksi, niin esim. tämä elokuva "todistaa", ettei tuollaiset kokemukset ole lainkaan rikosuhrin mielikuvituksen tuotetta, vaan ilmiön on täytynyt ja täytyy olla maailmanlaajuinen.

        Miksi? Jokin suurempi logiikka, kuin "pelkkä" kiusaaminen, tuollaisessa touhussa täytyy olla. Jossain on vastaus, luultavasti aivan neniemme edessä, niin ilmiselvänä, että juuri siksi uhrit eivät sitä huomaa.

        "Raha. Valta. Seksi." Jossain on "Taho", joka hyötyy asiasta, ilm. vähintäänkin kaikilla noilla kolmella tavalla.

        Mikä tämä maailmamme oikein on? Täysi Truman show, ei muuta?

        Kohteena oleva henkilö on rikosuhri, sillä tuollainen toiminta on rikollista.

        Tallensin tuon leffan, sillä siinä oli jopa jonkinlaista viestintääkin, joitain lauseita, jotka kantsuu kuunnella uudestaan ja hitaasti. Sekä ajatella, noin yleensäkin.

        Elokuvassa "koko maailma", jokainen asian tuntenut ja sen "tosi-tv:ssä" sivustakatsoja oli rikoksen tekijä ja suosija. Yleisö piti itseään muka liikuttavana ystävänään, mutta yksikään heistä ei varoittanut Trumania. Heille Trumanin, eli rikosuhrin seuraaminen oli viihdettä. He eivät olleet hänen ystäviään, jopa Trumanin vanhemmat olivat uhranneet lapsensa elämän tuolle julmalle tosi-tv:lle.

        Lopulta Truman löytää oven ja myös astuu siitä ulos, toiseen maailmaan, jota ei näytetä. Toivottavasti hän löysi rakkautta edes sieltä. Vai... onko maailma seinänkin takana samanlainen?

        Tässä kuitenkin on jonkinlainen rohkaiseva viestinsä muille, vastaaville sydämettömien ihmisten / maailman itselleen luomille ja kasvattamille orjille.

        Jim Carrey on kyllä loistava näyttelijä. (Näytti niin nuorelta, että luulin leffaa joksikin 1980-90-luvun vaihteessa tehdyltä).

        https://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Carrey

        Muistan kun näin Carreyn ensimmäisiä kertoja, nauroin aivan kippurassa, muistutti Jerry Lewisiä, ollen jopa vieläkin hullunkurisempi.

        ( https://en.wikipedia.org/wiki/Jerry_Lewis :

        Elokuva Vaarattomia vakoilijoita / Artists and Models:
        https://www.imdb.com/title/tt0047840/?ref_=nm_flmg_t_59_act :

        When You Pretend:
        https://www.youtube.com/watch?v=igqwUEyJEVg&list=PL79OrawejSHspkMOxxgwkCusbi3bBkjtf&index=11 )

        Tuo Truman show-elokuva pistää ajattelemaan monenlaista, joita ajatuksiaan ei pidä jättää keskeneräisiksi.

        Uskontojen uhrien sivustolta luin aikoinaan mietelauseen: "Et voi nähdä taulua, ennen kuin itse astut siitä sen ulkopuolelle." Ulkopuolelta katsoen näkee kokonaisuuden.

        Nämäkin ovat nk. uskon asioita.
        Meille kerrottiin... Ja: me USKOIMME?

        Maailmassa riittää puhetta. Olisimmehan me voineet jättää uskomatta, luottamatta. Ja itse ensin tutkia asiaa / asioita ja vasta sitten ratkaista mielipiteemme.

        Muiden kertomusten ja itse niihin uskomistemme kanssa pitää olla varovainen.
        *

        Hienoin kohta leffassa oli kun #NE# vei Trumanin ISÄN..,,,,,


    • Anonyymi

      Elokuva on vuodelta 1998. 🤭

    • Anonyymi

      Jatkuukohan "Truman show" tällä forumilla? (Sanoinko oikeat sanat? Ei, en usko, että sekosin.)

    • Anonyymi

      Oli hieno leffa.

    • Anonyymi

      Tämän takia tuolla kaupungillakin kun kävelee niin näkee kameroita jokapaikassa. Te ootte ukulit piilokamerassa.

    • Anonyymi

      Joo, me kaikki, tääkin palsta, on olemassa vain siksi että SINÄ luulet eläväsi oikeassa maailmassa.

      Mutta me ollaankin näyttelijöitä kaikki!

      Sun elämä on Australiassa suosittua viihdettä.

      • Anonyymi

        Totta kai olen kaikkeuden keskus. Kaikki on luotu juuri minua varten ja kaikki ovat tuossa mukana.
        Minä olen näin vaatimattomasti kaikkeuden tärkein kohokohta.


    • Anonyymi

      Noissa kuulennoissakin oli mukana vakoilukameroita joilla saatiin elävää kuvaa siitä kuinka avaruusraketista yksi vaihe toisensa jälkeen paukauttaen räjäytti edellisen rakettivaihen pois ennekuin uusi vaihe käynnistyi.

      Kuulaskutujan ulkopuolellekkin oli asennettu vakoilukamera jolla zoomailtiin Aarsmtrömmin persettä kun hän laskeutui Kuumodulista alas. Olen sitä minäkin noita kameroita asennellut teollisuuskiinteistöihin vaan en ole tuollaiseen korkean osaamisen tasoon yltänyt kuin mihinkä kykeni Viki, jotta täytyy ensin keksiä avaruuskameraa käytettäväksi Kuussa ennenkuin sinne voi valkoinen mies laskeutua.

    • Anonyymi
      UUSI

      Aatelskaa, hyvät ihmiset, tuo Truman Show on vain yksi fiktiivinen elokuva muitten joukossa, ei mikään dokumentti.
      Elokuvan samasta arvostuksesta huolimatta en nähnyt tarpeelliseksi katsoa elokuvaa kokonaan, ainoan elämänsä voi muutenkin käyttää.

      Taas nuo trollit, jotka naamioituvat littu-uskovaisiksi näkivät hyväksi jatkaa typerää trollaustaan, heillä ei näytä olevan paluuta entiseen, eli normaaliin elämään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä oon ainakin asennellut noita vakoilukameroita teollisuuskiinteistöin niin jotta kyl mää tiijjän mihinkä noita vakoilukameroita käytettään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe