Narsisti äidin tuntomerkit?

Anonyymi-ap

Tekee selkeitä virheitä lapsen kohtelussa, mm. huutaa tälle ja raivoaa ja aina väittää, että lapsi joko ansaitsi sen, vaikka se satutti lasta (tämän kieltäytyy uskomasta) tai sitten väittää, että ei huutanut.

Kaasuvalottaa, eli väittää lapsen kokemusta keksityksi tai johtuvan syistä, joita ei ole olemassa. Jos hänelle sanoo vastaan, alkaa huutaa.

Ei koskaan myönnä mitään vanhemmuudessaan tapahtuneen mitään väärää lasta kohtaan tai virheitä, vaikka hänelle kuvailtaisiin aivan mitä tahansa hänen toiminnassaan lasta satuttanutta tahansa. Teot ovat henkisellä puolella, eikä niistä tietenkään ole tallenteita olemassa.

Sen takia voi kiistää kaikki syytökset.

Syyllistää lasta muiden loukkaamisesta, jos itse hallusinoi, että jokin, mitä lapsi teki, loukkasi toisia, vaikka siitä ei ole mitään todisteita sen toisen käytöksestä tai eleistä katsottuna. Saati, että se toinen olisi itse sanonut mitään sellaista.

Lapselle ei koskaan synny tunnetta siitä, että narsisti rakastaisi häntä. Narsisti itse kuitenkin on vakaassa uskossa, että rakastaa lasta. Mutta jos lapsi sanoo, että olet satuttanut minua tässä tai tuossa, ei ahdistu onnettomaksi ja ala selvittää ja purkaa asiaa, vaan alkaa kireänä ja vihaisna huutamaan, miten lapsi pahoittaa hänen mielensä.

Narsisti vihaa lastaan, mutta sitä on erittäin vaikea saada kiinni hänestä, koska hän esittää kaikin keinoin lapsen ainoaa välittäjää.

Tämäkin on narsistin piirre. Narsisti saattaa sanoa apselle, että kukaan muu ei sinusta välitä. Hän, vihaava äiti, on ainoa, joka välittää. Vaikka siis ventovieraaatkin välittävät narsistiäidin lapsen tunteista enemmän, kuin tämä äiti.

12

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonkohan tässä on kirjoitusvirheitä? Kyllä huomaa ettei ole opiskeltu. Eikä ole mitään tietoa oikeen muustakaan.

    • Anonyymi

      Menkää pois sen naisen elämästä koko suku. Poliisit hoitavat jatkot 🤗

    • Anonyymi

      Voimia kaikille narsistiäitien lapsille. On kyllä raskas taakka kantaa. Varsinkin ennenkuin tiedostaa mistä on kyse.

    • Anonyymi

      Käyttää lasta häikäilemättä hyväkseen riidoissa puolisoaan vastaan. Jos ymmärtää vahingoittavansa lasta ei piittaa tästä, vallankäyttö menee aina ohi.

      On kateellinen jopa omalle lapselleen.

      Jos pyytää anteeksi, se on vain teatteria ja takana on jokin hyötymistarkoitus.

      • Anonyymi

        Eikös se narsisti isi juuri ulissut sossuun ettei hae lastaan kuukauteen!


    • Anonyymi

      Narsisti on myös riippuvainen muista, jos yhteyttä ei pidä alkaa marttyyrimarina, syyllistäminen ja uhriutuminen.

    • Anonyymi

      Lista narsistihullun käytösmalleista



      - Tekee päivittäin aloituksia narsismista

      - Nostaa vanhoja narsismiketjuja ylös

      - Lisää vanhoihin ketjuihin samat viestit uudelleen

      - Alkaa narsistisella raivolla spämmätä narsistitarinoita jos joku uskaltaa arvostella hänen sepustuksiaan

      - Erittäin pakkomielteinen

      - Huomionhakuinen

      - Omaa itse paljon narsistin piirteitä, mutta ei tunnista niitä itsessään

      - Nimittelee kaikkia narskuiksi

      .

      
Listan avulla on helppo tunnistaa narsistihullun käytös. Mitä useampi seikka osuu yhteen käytöksen kanssa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä kyseessä on narsistijankkaaja.

      • Anonyymi

        Niin ja pahintahan on tietysti se, kun tuollaiseen törmää, että lopulta se oikea narsisti porskuttaa eteenpäin ja se uhri itkee kuukausia/vuosia. On nää sairaita yksilöitä. Älkää ikinä päästäkö elämäänne. Sieluttomia musta sydämiä.


      • Anonyymi

        Tässäkään ei ollut juurikaan totuuspohjaa todellisesta narsistista, mutta laitetaan tietoa muillekin:

        -Narsisti ajattelee itseään ja sitä miten hyötyä muista ihmisistä

        -Narsisti nostaa alussa puolisonsa jalustalle, josta tiputtaa huomatessaan, että puolisossa on vikoja.

        - Narsisti on isein väkivaltainen ja kielenkäyttö on hyvin rumaa/ alistavaa

        -Narsisti esiintyy muille täydellisen ihanana ihmisenä. Kotona hän on puolisolleen helvetti.

        -Tarkoitus alistaa, nöyryyttää ja tuhota toisesta elämän ilo.

        -Narsisti on kateellinen muiden menestyksestä

        -Narsistin ainoat tunteet ovat kateus ja viha

        -Narsisti rakastaa puhua itsestään. Puheet ovat pitkiä!

        - Narsistin (miespuolisen) lempisana on huora. Tykkäävät sitä viljellä

        -Narsistit eivät ymmärrä rakkautta, koska eivät itse tunne sitä, eivät ymmärrä siitä mitään

        - Narsistia ei voi voittaa. Hänen pelinsä on likaista!

        -Suurin osa perhesurmaajista ovat tutkitusti narsisteja

        -Narsisti ei voi parantua, koska ei koskaan heijasta itseensä tekojaan, koska eivät pysty siihen

        - Osaavat hyvin sivuuttaa faktatiedon teoistaan

        - Pitkäaikaiset ihmisuhteet ei onnistu, jäävät kiinni käytöksestään

        Pahinta se, että näistä kun pääsee eroon, niin nämä omivat kaikki kokemuksesi, mistä ikinä olet sanonut heille ja uhriutuvat itse.
        Uhriutuvat varsinkin siinä tilanteessa, kun todellinen uhri on saanut tarpeekseen ja alkaa puolustamaan rajojaan. Tässä kohtaa narsisti karkaa vastuuttomuuteensa ja uhriutuu.


    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Omassa? Muija vittu pimittää toisen maksamasta vaunusta varmennetta kun on persaukinen ettei ole varaa omaa vaunua ostaa mökille että voi siellä viettää aikaa!! Tää muija on yleisesti tiedossa Kangasalla ja moni tietää mikä hyväksikäyttäjä jo edellisen miehen kanssa on ollut on se vittu kumma et sen juttuja vielä joku uskoo paskaa suoltaa ihmisistä jos ne ei miellytä häntä tai hän ei saa jostain jotain hyötyä! Minä olen suoranaista rahaa hänen elämään laittanut noin 10 t € kiinni kaikennäkösiin lahjoihin ym muihin että olisi tyytyväinen no kun eron hetki kun tuli että oli toisen löhdettävä kun hän täydellinen nainen ei halunnut hyväksyä minun lapsia meidän yhteiseen elämään vaan he olisivat joutaneet jäämään pois isän elämästä että tällä narsisti naisella olisi ollut taas enemmän hallittavaa minusta niin varmaan kaikki sen ymmärtää kumpi jää lapset vai helvetin huono ja riitainen parisuhde pois. No näin kun kävi että isä lähti niin narsistihan ei tappioonsa hyväksynyt vaan hän rupesi laittamaan kaikki sosiaaliset mediat täyteen mollaus videoita kuvia ym ym että sais paskaa sen isän niskaan mahd paljon eli toisin sanoen mustamaalausta ollut nyt noin 7 kk nyt kun ei enään muuta keksi yrittää hakea lähestymiskieltoa ja tämä ainoastaan sen takia etten voisi maksamaani vaunua hakea hänen mökiltään enkä omia loppuja tavaroita! Eikö vähän kuulosto oudolta? No oudoltahan kaikki kuulostaa jos 3v oltu yhdessä ja minua on nostettu jalustalla kokoajan ylöspäin on kerrottu kuinka rakastetaan ym ym sellasta niin paljon ettei se oli normi suhteessa edes totta no eron myötähän se toinen onkin ollut ihan paska ym ym. Sitten väittää että mies on alkoholisti tehnyt minusta useamman lasun silti päästää vajaa 2v pojan isälleen vaikka lasuissakin lukee että isä juo lapsien sikana ym ym onko hiukan edesvastuutonta touhua äiteltä väittää tollasta ja samaanaikaan antaa kuitenkin pikkusen isälle? Ei taida kaikki muumit olla tällä naisella kotelossa mielialan vaihtelua suhteen ollessa, lapsille hirveetä raivoomista huutaa että räkää lentää ihan mitättömistä syistä useasti ym ym ja jos se Ranta-Koiviston peinsessa rupee jotain kommentoimaan niin kerron mielelläni julkisesti lisää näitä asioita.

      Kiitos kun jaksoit kukea! se joka tämän riitaisan pariskunnan tuntee tästä sekavasta kirjoituksestani niin laittakaahan jakoon kyllä paha aina palkkansa on tienannut!

      Ja ps:näitä juttuja riittää romaaniksi asti vaikka lähestymiskielto lankeaisikin niin tänne voin tarinoita pariskunnasta kirjoitella mun maineenhan jo hän on pilannut niin mulla ei ole mitään väliä enään tehään niin et. NYT on mun vuoro 7 kk eteenpäin mustamaalata se ihminen joka minusta perättömiä asioita on levitellyt.

    • Anonyymi

      Ihminen joka ei tunne tunteita! Epäilee kaikista pahaa ja kusee sen takia oman elämänsä. Estot pois, niin soita suoraan mulle, niin ei tartte täällä jankata.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      154
      2356
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      96
      1765
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      88
      1446
    4. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1442
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1414
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      150
      1367
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      959
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      113
      959
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      943
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      36
      892
    Aihe