Työttömän kesloma alkoi jo huhtikuun 1 pvä ja loppuu lokakuun 1 pvä, sitten alkaa joululoma ja kestää helmikuun viimeinen päivä ja alkaa kevät loma ja taas kesäloma.
On se ihanaa, ei huolta mistään senkun elelee omaa elmää ja menee jos haluaa, ei pakko koskaan,.Kesällä ollaan paljon ulkona ja rannoilla, talvella vähemmin ulkona, on kiva laittaa takkaan tulet ja nauttia lämmöstä.
Hohhoijaa, mä en tajuu miten orjalaiset jaksaa 9 e päviässä duunata, ja vielä hakee kelan etuuksia kun ei saa ruokaa. Meillä rahaa tulee lähes viikottain, asumistuke, tt korvausta toimeen tulotukee.. palkkaa ja etuuksia... sitä vaan tulee eikä koskaan lopu.
Kyllä ilmat suosii työtöntä
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kesä on parasta olla kotona, ja talvi. En minkään töihin ilmaseksi kehtoo laittoo, ilmaistyöt ei ole arvokkaita ihmkisiä varten ja minä olen. Laskin että etuuksia saamalla saan saman kuin ihminen joka tekee duunia 8 tuntia päivässä ja veroina menettää ja työmtkoina suuren osan. Käteen jäävä raha on sama kuin etuuksilla elävä.
- Anonyymi
Se on totta!!! töissä käyvällä kulu raha bensa , työvaatteisiin ja vamisruokan kun ei ole aika kokkaile. Syödään ei terveellistä roskaruoka.
- Anonyymi
Tämä kes on ollut mahtava, ihania helteitä, mökillä asuttu melkein. Kauppa on kivasi 5 km päässä, niin ei trvi edes kaupunkiin lähtä ruuan hakuun. Kesäpyörillä ajelee mukvan kuntoilulenkin samalla. Laiturilla vaan on ja ui ja saunoo ja tekee mitä haluaa. Ois hirveetä olla duunissa kesällä.
Talvella kans kiva olla taas kotona lämpimässä. Mökille ei viitti talvella lht, lumitöitä on tarpeeksi kaupungissakin. Mökki on talviasuttava, et käydään siellä harvakseltaan talvella, sillon kun lumisateita on niin pakko mennä auraan. naapurilla ei ihan lähellä, on lumilinko hän käy usein sen pöllyttämässä.
Mahtavaa olla työtön talvella ja kesällä, ei me töihin edes ehittäisikään, se on ajan tuhlausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045