Aika parannukselle on nyt

Anonyymi-ap

Jumalan Poika, Herra Jeesus kuoli meidän kaikkien syntien tähden, nousi kolmantena päivänä kuolleista, elää ikuisesti.

Vain Jeesuksen veren vuodatus syntimme hyvittää, ei mikään oma temppuilumme.

Usko evankeliumin ilosanoma, kun sydämessäsi uskot ja 100%:sti luotat siihen että Jeesuksen työ, se on, vuodatettu veri syntimme hyvittää, on silloin sinullakin pääsy Jumalan luo, saat ikuisen elämän tulevassa maailmassa etkä joudu kärsimään Helvetin tuomiota.

Syntien tekemisestä pitää kuitenkin kääntyä ja parannusta tehtävä loppuelämä, tässä meitä auttaa Jumalan Pyhä Henki meitä.

Tehkää parannus ja anokaa Jumalalta Pyhää Henkeä.

Pyytäkää syntejänne anteeksi aidolla katumuksella.



Luukas 13:2-5

[2] Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän?

[3] Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.

[4] Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?

[5] Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."

https://www.raamattu.fi/raamattu/KR38/LUK.13

14

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoa ongelmahan on, että se syntiuhrilahja Jeesuksen nimeen tosi Jumalana on annettava Saatanalle, koska sillä on se helvetti, ettekä te sillä pelastu kuin palvelemaan lihalla synnin lakia, ja päädytte lopulta uhreiksi itse helvettiin.

      • Anonyymi

        Lisäystä - vai onko sinun mielestäsi Jumalalla helvetti syntiuhrilahjoille?


      • Anonyymi

        Ilmestyskirja 1:17-18

        [17] Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, [18] ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet.


    • Anonyymi

      Nyt on aika lopettaa ne jumalattomat aviottomat ja uudelleen naidut suhteet ja palata takaisin vanhan vaimonsa luo.

    • Anonyymi

      Ei helvettiuskosta syntiuhrilahjoin Saatanalle voi tehdä parannusta - ainoastaan kääntyä tältä kadotukseen vievältä tieltä, ja tehdä mielenmuutos.

      Parannuksen tekeminen on Raamatussa väärä käänmös johtamaan harhaan Jeesuksen opetuksesta uskoa Jeesusta, kenellä on korvat.

      • Anonyymi

        Raamattu todellisuudessa perustuu kahteen evankeliumiin - Jeesuksen taivasten valtakunnan ja Paavalin syntien valtakunnan evankeliumiin, ja ne ovat täysin päinvastaiset - toinen perustuu hyvään tietoon ja toinen pahaan tietoon.


      • Anonyymi

        Jeesus nimenomaan puhui kuinka avioliitto on elinikäinen eikä uusiin naimisiin mennä. Jos on hairahtunut on tehtävä mielenmuutos ja otettava se alkuperäinen puoliso takaisin sillä muu olisi teeskentely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus nimenomaan puhui kuinka avioliitto on elinikäinen eikä uusiin naimisiin mennä. Jos on hairahtunut on tehtävä mielenmuutos ja otettava se alkuperäinen puoliso takaisin sillä muu olisi teeskentely.

        No keksitpä sekasotkun, joka maailmasta vielä puuttuikin - kaikki muu 'on jo täytetty'.

        Häiritsee - te ette ehkä ymmärrä/tiedä, että Naton lisäksi Yhdysvaltain armeijalla on täysin omat armeijajoukot Euroopassa.

        Heidän maihinnousunsa alkoi brittien kanssa maaliskuu 2020, ja kalustoineen joulukuu 2021 heitä kerrottiin us.army sivuilla siirtyneen Eurooppaan noin 100.000 sotilaan verran - heidän kerrottiin olevan valmiina asemissaan. Valmiina mihin?! En tiedä. He eivät liity Natoon. Heillä on silloin perustetut kolme päämajaansa Euroopassa (Saksa, Puola, Italia).

        Nyt heidän hälytystasonsa on nostettu toiseksi korkeimpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No keksitpä sekasotkun, joka maailmasta vielä puuttuikin - kaikki muu 'on jo täytetty'.

        Häiritsee - te ette ehkä ymmärrä/tiedä, että Naton lisäksi Yhdysvaltain armeijalla on täysin omat armeijajoukot Euroopassa.

        Heidän maihinnousunsa alkoi brittien kanssa maaliskuu 2020, ja kalustoineen joulukuu 2021 heitä kerrottiin us.army sivuilla siirtyneen Eurooppaan noin 100.000 sotilaan verran - heidän kerrottiin olevan valmiina asemissaan. Valmiina mihin?! En tiedä. He eivät liity Natoon. Heillä on silloin perustetut kolme päämajaansa Euroopassa (Saksa, Puola, Italia).

        Nyt heidän hälytystasonsa on nostettu toiseksi korkeimpaan.

        Ei ole tietoa miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tietoa miksi.

        Mutta ei ole pahitteeksi varautua kaikkeen mahdolliseen - myrskyistä lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei ole pahitteeksi varautua kaikkeen mahdolliseen - myrskyistä lähtien.

        Sanonpa vaan, voi Luoja - mitä ne suunnittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonpa vaan, voi Luoja - mitä ne suunnittelee.

        Joka tapauksessa - kyseessä on tilanne, joka on mennyt kaikilta täydellisesti ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No keksitpä sekasotkun, joka maailmasta vielä puuttuikin - kaikki muu 'on jo täytetty'.

        Häiritsee - te ette ehkä ymmärrä/tiedä, että Naton lisäksi Yhdysvaltain armeijalla on täysin omat armeijajoukot Euroopassa.

        Heidän maihinnousunsa alkoi brittien kanssa maaliskuu 2020, ja kalustoineen joulukuu 2021 heitä kerrottiin us.army sivuilla siirtyneen Eurooppaan noin 100.000 sotilaan verran - heidän kerrottiin olevan valmiina asemissaan. Valmiina mihin?! En tiedä. He eivät liity Natoon. Heillä on silloin perustetut kolme päämajaansa Euroopassa (Saksa, Puola, Italia).

        Nyt heidän hälytystasonsa on nostettu toiseksi korkeimpaan.

        Miten tuo liittyy teidän syntielämään josta ette tee elettäkään parannukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo liittyy teidän syntielämään josta ette tee elettäkään parannukseen.

        Kyllä syntielämästä pitää parannusta tehdä, jokaikinen päivä.

        Tässä parannuksenteossa ihmistä auttaa Jumalan Pyhä Henki joka tulee ihmiseen sisälle kun todella uskoon Herraan Jeesukeen tulee, Henkeä hyvä toki anoa Jumalalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe