Kaurapuurollla elää

Anonyymi-ap

ja siinä on kuitua ja lisäksi voi laittaa vaikka mitä halpaa.

19

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapsille (myös minulle) syötettiin lapsena kauralimaa ja minusta tuli älykkö. Lihat ja kaikki soseet ja lisukkeet on pastaa. YÖK

• Anonyymi

Jenkeissä likka söi talouspaperia rullia päivässä. Olikohan käärinyt ihan roulia sitte.

• Anonyymi

Xtran hiutaleita saa paketin eurolla, just söin voin, kananmunien kanssa.
      Linnutkin tykkää kun oon ruokkinu, niin pitäs olla terveellistä.

• Anonyymi

Kokeilkaas hirssi ja tattaripuuroja.Ette pety!
      Menee kieli mutkalle suussa.
      Hieman pidempi haudutus aika mutta hyvää kannattaa odottaa.

• Anonyymi

Mehtästä saa myös kohta marjoja, niin voi tehdä kisseliä riisin tai mannan puuron päälle.

• Anonyymi

Aloittaja on periaatteessa oikeassa koska kaura on kyllä mahalle ja suolistolle terveellistä ja täyttää. mutta ei sitä nyt koko päivää ja joka päivä voi syödä. Mä keitän kyllä aamulla vähän jäykemmän veteen ja suollalla,sitten pistän sinne kun on valmis voisilmän,maitoa ja sokeria..on hyvää ja jaksaa puoleenpäivään. saakin päästää kuoriperunat,soossin ja pihvin...

• Anonyymi

Juu ja kävyistä saa paahtamalla tosi rapeita puuron päälle. Myös erilaisia heinä on hyvä kerätä tavlen varalle pakastimeen, nyt on on vielä tuoreita.

Metsästä saa myös kaarnaa ja lehitä ja ja vaikka mitä, suosittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja kävyistä saa paahtamalla tosi rapeita puuron päälle. Myös erilaisia heinä on hyvä kerätä tavlen varalle pakastimeen, nyt on on vielä tuoreita.

Taas näitä käpy ja heinä juttuja... Voi sitä kävyillä grillata hyvin ruokaa, ei tarvitse hiiliä ostella, kun kerää käpyjä.
        Kyllä sieltä metsästä löytyy ihan hyvää syötävää, kun poimii marjoja ja sieniä. Niillä voi tienata verotonta tuloakin, kun itse poimitut myy jalostamattomina.
        Minulla on vielä runsaasti pakastimessa viime vuonna poimittua mustikkaa ja kellarissa itse tehtyä puolukkahilloa.
        Koko idiootti pitää olla, jos käpyjä ja heiniä syötäväksi ehdottelee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pettuleipä on maistuvaa kun laittaa siihen sekaan chian siemeniä.

• Anonyymi

Jäätelöllä elää.
      Sipuleilla elää, suklaalla elää... oi oi oi syö sinä vaan linnun ruokaa, me muut parempaa.

• Anonyymi

Aamun aloitan kauravellillä mut toki jotain muutakin täytys syödä vaiks ruisleipää mut ei oikeen mene alas.Aamupalaan kannattas panostaa. Kyllähän nyt jotain muutakin syömistä tarvii olla kuin kauraa.Mitkä ihmeen tulot oikeen on jos ei mukamas muuta varaa syödä kuin makaronia.

• Anonyymi

Kaurapuuro on hyvää ja edullista. Aloitan joka päivä aamulla päivän lautasellisella kaurapuuroa, siitä se lähtee. Otan mukaan ulkomaille myös kaurahiutaleet matkoilleni ja teen aamupuuron mikrossa, näin olen tehnyt jo vuosikymmeniä.
      Kaurapuuro maksaa 0,03€ lautasellinen, ei ole kallista!

Pakastimesta itse poimittuja mustikoita vielä kaurapuuron päälle, niin on hyvää. Ja kohta niitä mustikoita taas saa poimittua metsästä lisää.

Tänään syötiin päivälliseksi uusia perunoita omasta kasvimaasta kasvatettuina, hyvää oli savustetun silakan kanssa.

• Anonyymi

Totta. Niilo 22 juustopuuro.

• Anonyymi

Varmaan 10 vuoden tauon jälkeen maistoin sitä makaroonivelliä.
      Ihan hyvää se on vaikka ei pidä kauaa nälkää. Helppo olisi varautua kurjuuteen kun pitää vaan kaapissa tusinan verran erilaisia makaroonipusseja.
      Niillähän jo yksinäinen ihminen kellistää parin viikon poikkeusolotkin.

• Anonyymi

Kaurapuuron päällä kirsikat maistuivat oikein hyvin.
      Prisman rasiassa likimain yhtä halpaa kuin irtomyynnissä Prisman pihalla.

• Anonyymi

Kerran kokeilin kaura-spelt puuroa. Se piti nälän poissa 8h. Jos osaa tehdä kaura spelt puuroa sitä kannattaa kokeilla, jos onnistuu löytämään kaura spelt puuron raaka-ainetta. Puuro on valmistusprosessiltaan keskivaikea tuote ja vaatii äärimmäistä huolellisuutta, että siitä saa samalla tahmaisen, mutta sellaisen kovan, että sitä voi syödä voilusikallisten kanssa.
      Ruokajuomasuositus on jäätävän kylmä punainen maito tai cola juoma.

• Anonyymi

Tasaisen verensokeriarvon takaamiseksi ihmisen pitää syödä 3 - 4 tunnin välein. Ravintotietoinen tyyppi ei juo Colaa.

• Anonyymi

Kyllä sillä voi elämän saada jatkumaan, mutta kaikkia tarvitsemiaan ravintoaineita elimistö ei kaurapuurosta - niiin hyvä ravinto kuin se onkin - silti saa.

• Anonyymi

paistaa lihaa ja syö puuroa, hyvin pärjää !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3442
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2091
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      69
      1941
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1510
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1348
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1277
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe