Digipostin valinta on asia, joka jokaisella suomalaisella on pian edessä.

Anonyymi-ap

Taustalla on hallituksen Digi ensin -ohjelma, jonka myötä siirrytään paperittomaan viranomaisasiointiin.

Jatkossa julkinen hallinto lakkaa lähettämästä kansalaisille paperipostia ja lähettää postin sähköisesti kansalaisen valitsemaan digipostilaatikkoon. Sinne päätyvät jatkossa tiedot muun muassa veroilmoituksista, päivähoitopäätöksistä tai terveydenhuollon ajanvarauksista.

Näistä postilaatikoista Suomi.fi ja OmaPosti lienevät useimmille eniten tuttuja.

7

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on sekä Postin Omaposti että Suomi.fi -tili.
      Omapostiin tulee tietysti ilmoitukset kaikista saapuvista paketeista, mutta myös raportti säästöhenkivakuutuksesta ilmestyi sinne tammikuussa.
      Hyvinvointialue äskettäin yllätti lähettämällä terveyskeskuskäynnistä laskun Suomi.fi-palvelun kautta. Ja tuleehan sinne verottajaltakin veropäätös ja muuta.

      Hyvä systeemi, mutta mitä sitten tapahtuu, jos jostain syystä en pääsekään itse katsomaan postilaatikoitani?

    • Anonyymi

      olen suurkonekäyttäjä Cray jne
      olin viimeisiä joka hankki Suomessa älykännykän
      koska sanonta kuuluu, älä ota päivitä mitään jota et todella tarvitse

      minulla on kyllä windows11 mutta käytän siinä ohessas fielä 8.1
      en ota käytöönn ylidigitalisaatio kuin pakon edessä
      mm. siksi että sijoittajana veroilmoitus on paksu kuin kirja

      jos olette epävarma, älkää rynnätkö palveluun ennen kuin se on
      kypsä


      ps. teen kerran kuussa itselleni veroilmoitusta vuodelle 2025 koska on
      tiedettävä tulot ja menot ennen kuin vuosi loppuu jotta voi myynneillä jne
      välttää verot

    • Anonyymi

      Onko teidän mielestä tämä NWO tyyli millä EU zionistit määrää meidän asioista ihan ok? Miksi te palvonta poliitikkoja? Et et tällä niitä valinnut vaan khazarian mafia Rotschild, Soros jne natsit siis ne on niitä,oikeita Natseja.

    • Anonyymi

      Osa kansasta odottaa väSuomen vapautumisesta EU ja Nato natseista ja osa haluaa totella heitä silmät ummessa edelleen maksaen laittoi veroja ja tyytyä surkeäkeaan sairaaseen elämään.

    • Anonyymi

      Hoidan jo kaiken mahdollisen digitaalisesti ja ihan vain Applen i padilla ( se on tabletti). 12 vuotta on toiminut. 6 v ensimäinen ja nyt toiset 6 v tämä toinen . Kaikki laskut olen het laittanut e-laskuiksi ,kun oli mahdollista. Laskusta tieto tulee gmail sähköpostiini ja sinne tulee myös tieto ,jos Suomi,fi :n on tullut jotain luettavaa.

      Pöytäkonetta ei ole, eikä tule. Tämä tabletti ei mene ikinä juntturaan ja päivitykset hoituu melkein aamupesun aikana tai öisin , jos laitan johdon kiinni.

      • Anonyymi

        Ei kai kenellekään enää pöytäkonetta ole, varsinkaan, jos sen käyttö olisi tuota luokkaa, mitä sinulla on.

        En ikinä pidä yöllä "johtoja kiinni". Siitähän on varoitettu niin usein mediassa.


    • Anonyymi

      Minulla on läppäri pöydällä. Läppäri on yleinen,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe