PRIDE koettaa esittää elämäniloa ja moniarvoisuutta edistävää iloista kansanliikettä.
Tosiasiassa PRIDE on läpikotaisin politisoitunut vallankumosuliike, vihervasemmiston ja kommunistien yhteinen salaliitto, Putinin käsikassara.
Olkaamme valppaina!
PRIDE -politiikkaa, ei erotiikkaa
21
1005
Vastaukset 21
- Anonyymi
Greta tyttönen oli ensin tukemassa tiellä makaavia ja sitten omituisten otusten kerhoa, näinhän se maailma pelastuu tai ainakin paranee.Melko härskiä toimintaa liikkeeltä joka aikoinaan valitsi autismista kärsivän tytön keulakuvakseen sääliä keräämään, melkein rinnastettavissa hyväksikäyttöön.
- Anonyymi
Vasemmiston edustaja Honkasalo kauhistelee poliisin toimintaa Elokapinaa kohtaan, normaali järjellä varustetut ihmiset kauhistelee tiellä makaavien toimintaa joka vaikeuttaa autoilua ja vie poliisin resursseja
- Anonyymi
Alkuaikoina priden teema oli tasa-arvo sukupuoli vähemmistöille, nyt ykkös asia hallituksen arvostelu.
- Anonyymi
Tasa-arvo on ollut Priden markkinakärki jo hyvän aikaa. Harmi vaan että se on ihan täyttä paskaa, eikä sillä ole mitään tekemistä Priden todellisen agendan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasa-arvo on ollut Priden markkinakärki jo hyvän aikaa. Harmi vaan että se on ihan täyttä paskaa, eikä sillä ole mitään tekemistä Priden todellisen agendan kanssa.
Pride on nykyäään täysin punavihreä ääriliike, maksoivat tämän autistisen pikku-Gretan matkankin paraatiin säälipisteitä keräämään.
- Anonyymi
Äärivasemmiston jonninjoutava marssi.
- Anonyymi
Elokapinan jakamassa videossa syytetään poliisia kepillä lyömisellä vaikka selvästi näkee että vain tökkäsi maassa makavaa mursua, pitihän poliisin varmistaa voiko tuon kokoinen ihminen olla hengissä.
- Anonyymi
Melkonen valas oli tuo akan tekele jota polliisi kepillä kopasi.
- Anonyymi
Wittuako tuonne pakkaotuu jos ei pysty kestämään seurauksia?
Meikäläinen pöljässä päässään kuvittelee, että jos menen keskelle tietä makaamaan, jonniinlaisia seurauksia siitä tulee...paitsi täällä Paljakassa, kun eihän täällä kukaan liiku, vaikka makaisit koko päivä tuossa tiellä. - Anonyymi
Omituisten otusten kerho, oikea friikkisirkus !
- Anonyymi
Joo eipä täällä Hyrynsalmella voi paljon erotiikasta puhua.
- Anonyymi
Jykevät pierukaiuttimet ahdettuina liian pieniin leggareihin, lyhvi tunika, crocksit ja mersulippis!
Siinäpä perikainuulaisen naisen eroottinen pukukoodi, joka saa varauksettoman hyväksynnän karvaperseäijien keskuudessa.- Anonyymi
Muuten kuvaamasi vastaa ihannenaistani täysin mutta lippiksessä pitää lukea Skoda.
- Anonyymi
Tuleekohan tänä kesänä leggarin myyjä torille?
Entiset on jo pierty puhki.- Anonyymi
Tullaan, on leggareita, crockseja eri väreissä ja koossa. Naisille sopivia lippiksiäkin löytyy. Tenat tarjouksessa.
Ollaan paikalla suopotkupallin aikaan.
- Anonyymi
Pride on rasismia ja pahinta sellaista. Muslimeja ja heidän uskonoppineita eli imaameja ei edes kutsuta mukaan Pride-tilaisuuksiin.
- Anonyymi
Eikä miehisiä miehiä.
- Anonyymi
Niin sinun mielestäsi mutta miljardi ihmistä maailmalla on toista mieltä.
- Anonyymi
Mistä sinä tuppukylässä asuva peräkammarin poika tiiät miljardien mielipiteet.
- Anonyymi
Eli 7 miljardia minun kanssa samaa mieltä, tollo oot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.811168Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27749- 12734
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14655Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27607- 56600
- 60573
- 41571
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan83569Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52503Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31465Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27457