Jotka vetosi ettei saa rajalakiin koskea

Anonyymi-ap

Ovat varmaan samat 200 jotka vetosivat 2020, ettei Suomi ostaisi uusia hävittäjiä. Samat, maan turvallisuutta heikentämään pyrkivät, naamat ovat aina näissä vetoomuksissa.

Tälläiset vetoomukset voi laittaa historian lehdille samaan sarjaan kuin EI-EEC vetoomus 1970 luvulla, siinähän Tavjakin oli kovasti touhukkaana mukana.

Hallintovaliokunnassa ei ole 6-8 edustajan kovaa lakia vastustavaa ydintä, vaan tuo joukko on SDP:n eduskuntaryhmässä. Muu ryhmä on joko puolesta, tai ei ilmoita kantaansa. SDP:ssä siis eduskuntaryhmän pieni vähemmistö yrittää kaataa lain. Onnistuuko se siinä, riippuu puoluejohdon osaamisesta.

Itse en löisi vetoa, että Lindman saa joukkoaan suoraksi ja lain taakse, vaikka siis ryhmän selkeä enemmistö on lain puolesta. Lindmannin johtajuus kun on surkealla tasolla. Kiuru siellä rääkyy, Tuppurainen tuputtaa, ja Nazima koettaa varmistaa asiakkaita vastaanottokeskusbisneksiinsä.

4

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy palstan aiheeseen?

    • Anonyymi

      Opetteles persutrolli kirjoittamaan "Lindtman"!

    • Anonyymi

      Ovat varmaan samat 200 jotka vetosivat 2020, ettei Suomi ostaisi uusia hävittäjiä. Samat, maan turvallisuutta heikentämään pyrkivät, naamat ovat aina näissä.

      • Anonyymi

        Samat, maan turvallisuutta heikentämään pyrkivät, naamat ovat aina näissä.
        Kommarit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe