Hullua että Lieksan ABC-asema lopetetaan!

Anonyymi-ap

Miksi helvatassa?

https://www.is.fi/autot/art-2000010533205.html

Kyllähän BC:n ruoka on hyvää ala cartesta ottaa eikä seisovaa pöytää esim lihapullapannu on helkkarin täyttävä ja saa sallaattipöydän kanssa samaan. Ja moni unohtaa että saa vielä S bonusta kun syö ja tankkaa autonkin.

12

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melkoista onnenpyörää välillä ruoka. Riippuu kuka on annosta tekemässä ja miten pitkään lounas seisonut lämpölampun alla. Salaattipöydän valikoima suppea.

• Anonyymi

Ei täällä nälkään ja kahvin puutteeseen kuole. Nurmeksessa on vielä vastaavanlainen pakka, menkää sinne, tai Kolille ja siitä Joensuuhun.

• Anonyymi

Nurmeksessa on hyvä ABC.

• Anonyymi

– Liikennemyymälän ja ravintolan toiminta valitettavasti loppuu, koska maksavia asiakkaita on ollut yksinkertaisesti aivan liian vähän. Päätös on ikävä, mutta muita vaihtoehtoja ei ollut eikä tällaista päätöstä tehdä kevein perustein, PKO:n kehitysjohtaja Saija Viiliäinen sanoo. https://www.is.fi/autot/art-2000010533205.html
      Juu, mutta onhan lieksalaiset sen verran erinomaisia yksilöitä että niitä varten olisi pidettävä yllä kaikenlaista mahdollista palvelua tappioista välittämättä. Silloin ei rahalla ole mitään merkitystä kun näistä ihmiskunnan valioista on kyse. Lieksalaisuus on kuninkuuslaji!

• Anonyymi

Iloitsen suuresti kun se loppuu, ettehän te osaa sitä edes käyttää, pihistelette vain isoja rahojanne.

• Anonyymi

köyhillä ei ole rahaa ostaa muuta kuin kaljaa.

• Anonyymi

ABCn ruoka kelpaa alkoholisteille

• Anonyymi

Lisätään tänne, tästä olikin ketju.
      Täysin ennenkuulumatonta, että jostain edes kyläpahasesta sulkee ABC-asema. Lieskassa tämäkin onnistuu. Uskomatonta. Ei Lieskalaiset köyhät käytä mitään palveluita. Ainoastaan juoksukaljat ostetaan juoksemalla. Suomen ensimmäinen kerta, kun ABC lopetetaan, kun ei käy asiakkaita. Lieskan täytyy olla ROCK-paikka ja ihmisiä, jotka käyttävät rahaa palveluihin eli kotona imevät kunnan maksamaa velliä.

• Anonyymi

ABC-aseman lopettamiseen täytyy olla todella painavat syyt ja melkeinpä naurattaa kun sen olisi voinut hyvin arvata tapatuvaksi juuri Lieksassa!🤣 Harvempi yhtiö käy pitämään minkaanlaista palvelua tai toimintaa yllä kun tulos osoittaa kerta toisensa jälkeen miinusta.

• Anonyymi

Tämä oli Lieksan S-uskovaisille kova kolaus.
      Missä nyt käytetään perhettä äitienpäivälounaalla?

• Anonyymi

Jouluruuankin joutuu nyt uudestaan miettimään.

• Anonyymi

Söin kerran ohimennessäni lounaan, eipä ollut kehumista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe