Mitä mieltä?

Lupedia

Tallilla jossa käyn on hevonen joka luimii ja ärtsyilee koko ajan, mutta siitä saisi todella ihanan hevosen.Kun meidän tallin omistaja ei anna kenenkään harjata sitä hädin tuskin saa siivota edes karsinaa... Niin että mitä mieltä olette tallinomistajan käytöksestä? P.S. rakastan tätä hevosta aina kun se on ulkona menen sinne sen tarhaan juttelemaan sille ja se hörisee kiltisti ja on korvat höröllä mutta kun en uskalla kertoa siitä tallinomistajalle kun se uhkaa erottaa...

8

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***minää***

      Tyhmää käytöstä siltä omistajalta. Vähän vaikea tilanne...

    • päättelet

      että siitä "saisi" ihanan hevosen? Ehkä omistajalla on syynsä käytökseensä. Oletkos kysynyt?

      • Lupedia

        Joo olen kysynyt ja se on sanonut että sen aika ei riitä. Minun mielestä sn pitäisi joko olla aikaa sen kaikiille hevosille tai sitten myydä ne hevoset keille omistajalla ei ole aikaa... Koska on epäreilua pitäää hevosta toimettomana karsinassa....
        ja olen varma että siitä tammasta saisi ´mukavan hevosen kun itse kun juttelen sille ja silittelen sitä nii se ensin haistelee ja sen jälkeen hörisee kiltisti mutta ne ketkä menee sen lähelle sillee äkkii ni tota sit se vaa luimii ja yrittää näykkii... mut sitte kun rauhallisest liikkuu ni on ihan toisin. :)


    • aaapuuva

      kauhee ihminen se tallin omistaja... kaisiit hevoset saski hyvän viel jotenki... onko se siel tarhas yksin meinaa jos se ei tykkää muista hevosista meinaa kaikki ei tykkää niinku munki heppa...ei ihme et jos siihen ei saa koskee eikä mitää nii kaisiit nyt hulluks tuleeki. kannattaa yrittää kertoo JOS siel päin on lisää tallei jos vois käydä, koska toi on ihan älytöntä touhuu erottaa sen takii et kertoo miten se hevonen osaa olla kilttiki.

      • Lupedia

        On sillä hevosella tarhakaverina sen oma varsa. paitsi se ei ole varsa enää... x)


    • noopeli

      ...omistaja outo. Jos sillä ei ole aikaa, niin voisitkohan jotenkin hienovaraisesti ehdottaa että voisit hoitaa sitä tms..? Heppa parka, kun ei saa edes kunnon liikuntaa. Onhan tarhailukin jonkin laista liikuntaa, mutta ei sillä lihaksia saada..

    • niinuliinnnuuu

      Moi.... tuntuu tapa vähän tytylta... kävin aikanaan yhel tallil.. siel oli sellain arabi joka hyökkii päälle korvat luimus jos menee 3:metrii lähemmäs tarhaa... mut kun sinne menee pikkuhiljaa rauhassa ni sen saa tarhasta pois muuten käsitellessä ja ratsastaessa on kuin unelma.....

    • Dragon_Heart

      En minäkään päästäisi ketä tahansa harjailemaan hevosta jonka käytöksestä muiden ihmisten kanssa olisin epävarma. Omistaja on vastuussa omastaan, tuskin ilkeyksiltään on tuollainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe