tapahtui Vesilahdella hetki sitten, sanojensa mukaan paikkakuntalainen nainen oli kääntänyt autoansa sivutien risteyksessä ja yksi pyörä oli vajonnut ojaan, pysähdyin ja tarjosin apua, sain vedettyä auton pois pinteestä ja tämä nainen hellemekossaan tuli ja kapsahti kaulaani kiittäen, puristi itsensä minua vasten todella voimakkaasti ja tunsin nännien kärjet ihollani, hän purskahti itkuun ja pyysi anteeksi vaivattuaan minua, toivotaan ettei hänellä ollut mitään vaikeutta elämässään, mutta todella kivalta tuntui tuo halaus. siinä aivan kuin olisi ollut joku sanoma. Kiitos vielä
Ikimuistoinen halaus
Anonyymi-ap
14
551
Vastaukset
- Anonyymi
ai tää lähti rönsyilemään näin, olen aloittaja ja siinä ei tosiaan ollut mitään muuta kun kiva halaus.
- Anonyymi
Täytyy muistaa että asutaan tuppukylässä jossa ei tapahdu yleensä mitään edellämainittuja asioita kuin mielikuvituksessa.
- Anonyymi
Tyypillistä elämää vesilahdessa.
- Anonyymi
Totta vai tarua?
- Anonyymi
Mites ne Vesilahden festarit, onko tulossa?
- Anonyymi
Parempi ettei tule ainakaan Tapolaan ne määkimiset. T: Peltotien asukas joka ei pidä määkimisestä ja mylvimisestä naapurustossaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807