Näpistän ruokaa kun rahat ei riitä.

Anonyymi-ap

Mua pelottaa ja ahdistaa nykyään kans aina kun poliisiauto vaan ajaa ohi jossain kadulla. Luulen, että oon taas vahingossa tehny jotain ja minut pidätetään.

5

230

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa on sellaiset toimeentulotuen ja asumistuen järjestelmät, että kenenkään ei oikeasti tarvitse varastaa kaupasta ruokaa, muka ihan vaan pysyäkseen hengissä.

Kaikenlaisesta omasta muusta kulutuksesta joutuu ilman muuta tinkimään.

Mutta maksettavat sosiaalituet riittävät kuitenkin asunnon ja normaalin ravinnon hankkimisen kustannuksiin aivan mainiosti.

• Anonyymi

Aloittaja voi myös ruoan lisäksi laittaa rahtihamoseensa vaikkapa moottorisahan varaketjuineen ja pari kanisteria teräketju öljyä.

• Anonyymi

Käyn isoissa kaupoissa syömässä ja juomassa. Helppoa kun ottaa paketista mitä haluaa ja syö sitä kävellessä. juomien kanssa menen sovituskoppiin ja hörpin siellä, jätän tyhjän lonkero tai muun tölkin sinne ja menen irtonamu hyllylle ja napsin laatikoista namia suoraan suuhun. Helppoa todella helppoa.

• Anonyymi

Samat rikloslait koskevat niin köyhiä kuin rikkaitakin. Käyhyys ei anna etuoikeuksia tehdä varkauksia tai edes näpistyksiä. Lopulta pienetkin näpistykset vievät vankeusrangaistuksiin aikuiset ihmiset.

• Anonyymi

Hesarissa isoa perinneehametta kantava nainen valitteli, että melkein aina rasistisesti lähtee kaupan vartijat seurailemaan häntä. Kun hän perinnehameissansa vaan menee ostoksille. Kuitenkin ihan perustelytuhan tuollainen reaktio on.

Yksi nelikymppinen tuttavanainen on aina ollut hyvin rasisminvastainen ja sanonut kaikkien ihmisten olevan ihan samanlaisa ja samanveroisia aina. On marssinut kaduilla monia kertoja rasismia vastaan.

Vuonna 2021 nainen meni silloiselle Shellin huoltoasemalle kassalle töihin. Nopeasti hän hämmästyi, kuinka eräät isohameiset ihmiset varastivat tavaraa härskisti ja aivan solkenaan.

Nainen muuttui vuodessa niin vihamieliseksi noita isohameisia vastaan, että hänen nykyisiä puheitaan ja asennetatan voi sanoa hyvinkin rasistiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      930
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      781
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      578
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    7. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      29
      530
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      499
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe