Seuraa miehelle

Anonyymi-ap

Nyt olisi hakusessa fiksu nainen joka ymmärtää elämän arvoja.
Iällä ei ole väliä, olen itse 54 v, kaikenlainen harrastaminen on mahdollista.
Luonto on lähellä, toki materiiakin löytyy.
Tällaista tarjolla.

37

387

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi, kun olen ukm. Luonto ja mökki sekä järvi, kyllä siinä Hermot lepää..

      • Anonyymi

        Miehet ei käy
        Lue oikein


    • Anonyymi

      Täällä olisi sulle muutaman vuoden nuorempi, muodokas ja halukas, seksin suhteen kokeilunhaluinen nainen.

      • Anonyymi

        Okei, mistä päin ja miten otetaan yhteyttä ?
        Ap


      • Anonyymi

        Itse olen Päijät hämeestä, tosin välimatka ei ole ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen Päijät hämeestä, tosin välimatka ei ole ongelma

        Siis lisäys
        Ap


      • Anonyymi

        Privana voisi jatkaa
        Ap


      • Anonyymi

        No miten on ?


    • Anonyymi

      Naisen iällä todellakin on väliä, riippumatta siitä tuleeko seuraksi, seksiseuraksi tai kummaksikin. Perehdy: vaihdevuodet, menopaussi, libido.

      • Anonyymi

        Perehtyisit itse paremmin. T nainen 50+, menopaussissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perehtyisit itse paremmin. T nainen 50 , menopaussissa.

        Tässä nyt hartaan kumpaakin, varmuudeksi laitoin seksipuolelle jotta osuisi saman henkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä nyt hartaan kumpaakin, varmuudeksi laitoin seksipuolelle jotta osuisi saman henkinen.

        Siis haetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis haetaan

        Entä kuinka pitkäksi ajaksi haluat kohtuullisen hyvää seksuaalista seuraa?

        Naisen seksuaalisuus alkaa vähenemään (ja muuttumaan) selvästi, siinä 30v tienoilla, ja päättyy kokonaan samoihin aikoihin kun hänen lisääntymiskyky päättyy, siinä 37v tienoilla. Jos nainen ei ole synnyttänyt niin vauvakuume iskee viimeistään jossain 35v tienoilla. Sen jälkeen kun lisääntymiskyky on päättynyt alkaa vaihdevuodet ja siis vaihdevuosivaivat jotka kestävät luokkaa 6v. Sen jälkeen 12kk päästä kirjataan menopaussi, joka tarkoittaa että sen jälkeiset vaivat ovat luulotautia. Vaihdevuosien alku tarkoittaa että seksi päättyy eikä enää koskaan palaudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kuinka pitkäksi ajaksi haluat kohtuullisen hyvää seksuaalista seuraa?

        Naisen seksuaalisuus alkaa vähenemään (ja muuttumaan) selvästi, siinä 30v tienoilla, ja päättyy kokonaan samoihin aikoihin kun hänen lisääntymiskyky päättyy, siinä 37v tienoilla. Jos nainen ei ole synnyttänyt niin vauvakuume iskee viimeistään jossain 35v tienoilla. Sen jälkeen kun lisääntymiskyky on päättynyt alkaa vaihdevuodet ja siis vaihdevuosivaivat jotka kestävät luokkaa 6v. Sen jälkeen 12kk päästä kirjataan menopaussi, joka tarkoittaa että sen jälkeiset vaivat ovat luulotautia. Vaihdevuosien alku tarkoittaa että seksi päättyy eikä enää koskaan palaudu.

        Mikähän tietoisku tämä oli ? Et varmaankaan ole tuo muodokas, halukas ja muutaman vuoden nuorempi.
        Eiköhän tämän ikäisille ole nämä tilastot jo selviä.
        Ei olla lapsia tekemässä vaan kahdella aikuisella on halut tallella, jopa liikaakin,normi ihmiseen.
        Todella kiinnostaa tuo seksistinen nainen.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perehtyisit itse paremmin. T nainen 50 , menopaussissa.

        Oletko sama muodokas ?
        Ap


      • Anonyymi

        Niinhän sitä väitetään mikä si on oikeasti todellisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kuinka pitkäksi ajaksi haluat kohtuullisen hyvää seksuaalista seuraa?

        Naisen seksuaalisuus alkaa vähenemään (ja muuttumaan) selvästi, siinä 30v tienoilla, ja päättyy kokonaan samoihin aikoihin kun hänen lisääntymiskyky päättyy, siinä 37v tienoilla. Jos nainen ei ole synnyttänyt niin vauvakuume iskee viimeistään jossain 35v tienoilla. Sen jälkeen kun lisääntymiskyky on päättynyt alkaa vaihdevuodet ja siis vaihdevuosivaivat jotka kestävät luokkaa 6v. Sen jälkeen 12kk päästä kirjataan menopaussi, joka tarkoittaa että sen jälkeiset vaivat ovat luulotautia. Vaihdevuosien alku tarkoittaa että seksi päättyy eikä enää koskaan palaudu.

        Ja höpö höpö. Täyttä tuubaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama muodokas ?
        Ap

        En ole, eri olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kuinka pitkäksi ajaksi haluat kohtuullisen hyvää seksuaalista seuraa?

        Naisen seksuaalisuus alkaa vähenemään (ja muuttumaan) selvästi, siinä 30v tienoilla, ja päättyy kokonaan samoihin aikoihin kun hänen lisääntymiskyky päättyy, siinä 37v tienoilla. Jos nainen ei ole synnyttänyt niin vauvakuume iskee viimeistään jossain 35v tienoilla. Sen jälkeen kun lisääntymiskyky on päättynyt alkaa vaihdevuodet ja siis vaihdevuosivaivat jotka kestävät luokkaa 6v. Sen jälkeen 12kk päästä kirjataan menopaussi, joka tarkoittaa että sen jälkeiset vaivat ovat luulotautia. Vaihdevuosien alku tarkoittaa että seksi päättyy eikä enää koskaan palaudu.

        No
        Vaikka 10 kertaa jos sitä kysyt tosissasi
        Enhän mä tiedä miten kemiat kohtaa,eikukaan voi tietää
        Eikä mitään voi väkisin jatkaa, tai edes aloittaa


    • Anonyymi

      Siis mitä ?

    • Anonyymi

      Voi vittu luulempa jot oikiasti fiksu nainen osaa sinut kiertää kaukaa pitikö tuo materia ilmottaa tuohon vie siksi jos onnistusit löytään jonkun naisen jolta paljaalla saat et kykyä maksaa elarit siitä ei aina kannata men takuuseen nääs kattos kun elatusmaksu voi määräytyä tulojen ja varallisuuden mukaan ainakin meil suomessa minimihän on sen vähä vajaa kakssataa mu maksimia ei ole määritelty se elää sen mukaan kuinka tulot vaihtelee edellyttäen että lopputili ei ole itseaiheutettu kovilla elatusmaksuilla aiheutat itse työsuhteen päättymisen joudut korkean elatusmaksun maksamaan vaikka tulot olisi nolla irtisanoutuminenkin kun on itse aiheutettu lopputili

      • Anonyymi

        Vittu mikä Savon urpo…


      • Anonyymi

        Ethän sä savon jurpo osaa edes Suomea☹️☹️☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu mikä Savon urpo…

        En ol savolain iha kymistä savos ole tok asunna par vuot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä savon jurpo osaa edes Suomea☹️☹️☹️

        No miksi sitä pitäs osata jos ymmärtää ja tuo urpo mahtanee ol niit jot kaltainen kaltaisensa tunnistaa


    • Anonyymi

      Taisi muodokas jättää siut ko nallin kalliolle
      T.Savon urpo😂😂😂

    • Anonyymi

      No niin taisi käydä😕
      Ap

      • Anonyymi

        No kerropa vähän, mitä tarkoitat elämän arvoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa vähän, mitä tarkoitat elämän arvoilla?

        No mietippä sitä nekin kun on jokaiselle yksilöllisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mietippä sitä nekin kun on jokaiselle yksilöllisiä

        Olisi varmasti hyvä, jos ne olisivat edes vähän samansuuntaisia?
        T. Nainen nro2.


    • Anonyymi

      Ymmärsinkö oikein ketjusta aiemmin, että vauvakuumeisena noin kolmevitosena naisena olisin sinulle mahdoton tapaus, etkä voisi edes ajatella alkaa yhdessä kanssani saada masuani pyöristymään jos meillä muutoin synkkaisi.

      • Anonyymi

        Elämän arvoilla lähinnä sitä että asun nykyään maalla rauhallista elämää35 kaupunkivuoden jälkeen.
        Pidän siitä että asiat hoituu, muuten voi olla kuin ellun kanat😄,jos masun pyöristymistä ajatteelee niin täytyy olla kaikki palikat kohdallaan, menneisyyttä myöden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämän arvoilla lähinnä sitä että asun nykyään maalla rauhallista elämää35 kaupunkivuoden jälkeen.
        Pidän siitä että asiat hoituu, muuten voi olla kuin ellun kanat😄,jos masun pyöristymistä ajatteelee niin täytyy olla kaikki palikat kohdallaan, menneisyyttä myöden.

        Ai niin, uskovaisten hömpötyksiin en lähde mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, uskovaisten hömpötyksiin en lähde mukaan.

        Vaikutat harvinaisen järkevältä mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat harvinaisen järkevältä mieheltä.

        No kyllä😂😂
        Ja näin ei naiset kiinnostuneet..😄😄
        No nyt näin, olisi kannattanut kyllä.
        Elämän meno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä😂😂
        Ja näin ei naiset kiinnostuneet..😄😄
        No nyt näin, olisi kannattanut kyllä.
        Elämän meno

        Sä olet väärällä palstalla, jos etsit järkevää naista.
        Tosin luen itseni sellaiseksi, mutta en ole nyt tulossa sinne päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet väärällä palstalla, jos etsit järkevää naista.
        Tosin luen itseni sellaiseksi, mutta en ole nyt tulossa sinne päin.

        Miksi et ??😄😄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe