🤗😘🍑🍆💦🤤😋😛
Ikävä Rakas Mies Mulla Sua On.
TV. Tiedäthän kyllä
MIEHELLE IHANALLE VAIKKA VAIKEA OLETKIN
16
559
Vastaukset 16
- Anonyymi
Ikävissäsi
- Anonyymi
Lähetä nuo sanat ja härpäkkeet hänelle tekstiviestinä, niin loppuu ikävä. m>n
- Anonyymi
Just joo lähesty sinä sitä naista jonka kuvittelet näitä miehen lapsellisia raapusteita kirjoittavan, niin takaan ettei taivas aukea ota vielä skriinshottia ja sano että oot sinä sitten söppänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo lähesty sinä sitä naista jonka kuvittelet näitä miehen lapsellisia raapusteita kirjoittavan, niin takaan ettei taivas aukea ota vielä skriinshottia ja sano että oot sinä sitten söppänä
Tirsk 🤣
- Anonyymi
Sinulle olisin helppo. Haluaisin tavata. Näytä minulle, että tykkäät. Pyydä viestillä tapaaminen. Kysy edes mitä kuuluu tai miten kesä on mennyt niin lupaan pyytää sinua tapaamiselle.
- Anonyymi
Tuskin tapahtuu. Kysy sinä.
- Anonyymi
Arvaa kehtaako kysyä❤️😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tapahtuu. Kysy sinä.
Voin kysyä jos annat tunnisteilla luvan, että se on ok ja toivottua. Eli laita vaikka sun eka kirjain. Ja lisäksi käy wa:ssa paikalla niin näen siitä oletko käynyt siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa kehtaako kysyä❤️😂
Etpä tietenkään. Se merkitsisi minulle tosi paljon jos oikeasti näytät kiinnostuksesi. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kysyä jos annat tunnisteilla luvan, että se on ok ja toivottua. Eli laita vaikka sun eka kirjain. Ja lisäksi käy wa:ssa paikalla niin näen siitä oletko käynyt siellä.
J..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J..
Ohi
- Anonyymi
Keskity omaa ukkoos
- Anonyymi
TMK
- Anonyymi
kerro lisää tästä
- Anonyymi
Yks väärä kirjain tässä yhtälössä,ei ole minun auton rekkaris ,sen tilla on J.
- Anonyymi
Ikävä on Rakas edelleen.
⛓🔗🧊🕯🤫
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "213769- 67672
- 40576
- 45570
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513