Mykkäkoulu, vetäytyminen ja viesteihin

Anonyymi-ap

vastaamattomuus ja se jos toiselle puhuttaessa jättää vastaamatta on ihmissuhteissa manipulointia ja henkistä väkivaltaa. Se on toisen alistamista ja hallitsemista epäterveillä keinoilla.

30

442

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos toinen on typerä jänkääjä ei jää muutavaihtoehtoa.

• Anonyymi

Misyer...

• Anonyymi

Avoimuus kaiken A ja O. Jos toinen ei viitsi kertoa, miksi on kylmennyt ja jättää vastaamatta viesteihin, niin peli on selvä. Mksi pitää sen jälkeen olla niinkuin ei olisi mitään ollutkaan?

• Anonyymi

Eikö hän sulle muka kertonut syytä miksi ei halua olla nyt tekemisissä?Itse olen kyllä kaikille sanonut jos on joku syy miksen kommunikoi.
        Jos et minulta oo saanut ilmoitusta on hakkerit vauhdissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö hän sulle muka kertonut syytä miksi ei halua olla nyt tekemisissä?Itse olen kyllä kaikille sanonut jos on joku syy miksen kommunikoi.

Ei sanonut syytä. Hän yhtäkkiä jätti vastaamatta viesteihin ja soittoihin. Sain lopulta yhteyden ja hän oli tosi kylmä. Yritin kysyä, että missä mennään. Ei hän sanonut. Kysyin, voidaanko nähdä. Pari kertaa hän perui. Myöhemmin hän sitten alkoi lähettelemään jaaritteluviestejä. Olin ärsyyntynyt niistä. Lopulta menin kuoreeni enkä halunnut olla tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sanonut syytä. Hän yhtäkkiä jätti vastaamatta viesteihin ja soittoihin. Sain lopulta yhteyden ja hän oli tosi kylmä. Yritin kysyä, että missä mennään. Ei hän sanonut. Kysyin, voidaanko nähdä. Pari kertaa hän perui. Myöhemmin hän sitten alkoi lähettelemään jaaritteluviestejä. Olin ärsyyntynyt niistä. Lopulta menin kuoreeni enkä halunnut olla tekemisissä.

Ei vain uskaltanut sanoa suoraan ettei kiinnosta. Joillekin se on tosi vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä, hän ei uskaltanut sanoa. Satunnaisia jaaritteluviestejä tuli vielä joitakin. Jaarittelu = keskustellaan ihan muista asioista. Puolivitsillä heitin jotain takaisin. Kyllähän sydämessäni tunsin, ettei hän tosissaan ollut. Sattui, kun hän lähetteli viestejä.

Viimeisen kerran törmäsimme face to face. Hän oli vähän vaikeana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla se ei mies selitykset itsellesi lopu, että miksei mirkku textaa bäkkiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol, nii se on myös yksi vaihtoehto mihin eläytyä tän palstamiehen mikämikämaassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla se ei mies selitykset itsellesi lopu, että miksei mirkku textaa bäkkiin

Tämä on ikävä-palsta, jos et vieläkään sitä ymmärrä.

• Anonyymi

siis nainen, S, useampi tuommoinen kirjain, ja muutamalle muulle myös 😂😂😂😂😂😂😂😂🙂😂🙂😂🙂🙂🙂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Mene hoitoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hoitoon

Sinustako tämä mies siis puhuis kovasti kuvitteleva ihminen? No mutta jotai jääny ehkä kansien väliin kuvitelmistas hyvät naurut ny ainakin tylsän arkistoarjen keskelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinustako tämä mies siis puhuis kovasti kuvitteleva ihminen? No mutta jotai jääny ehkä kansien väliin kuvitelmistas hyvät naurut ny ainakin tylsän arkistoarjen keskelle

Oikee protokollaohjeetkin tullu vissii kaupan pääl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikee protokollaohjeetkin tullu vissii kaupan pääl

Networking the butt off

• Anonyymi

Kuule jäppinen, kyseessä on sanaton viesti, että älä viesti, capishe?

• Anonyymi

Nimenomaan tiedän. Ei ole kyse siitä. Vaan siitä että se on henkistä väkivaltaa.

• Anonyymi

Se on juurikin näin. Aikansa sitä katselee ja kun vuosia kuluu ja henkinen kuorma kasvaa, niin sitä nousee itsellekin aivan valtavat muurit. Ollaan toinen toisensa lähellä, mutta silti kilometrien päässä toisesta. Siltä se tuntuu.

• Anonyymi

Lissukka tisumisu

• Anonyymi

Ai tämä aloittaja vai? Taitaa olla sinun tapaan misukattomuutta oireileva äijä

• Anonyymi

Ja ikävöit häntä siltikin?

• Anonyymi

Ketä tämä mies mielestäsi ikävöi vai mitä yrität kehitellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä tämä mies mielestäsi ikävöi vai mitä yrität kehitellä?

Ootko edes tietoinen että tämä on ikäväpalsta. Keskustelujen luulisi ees jollain tasolla koskevan silloin ikävää.

• "alistamista ja hallitsemista epäterveillä keinoilla."

Ainoastaan terveitä keinoja saa mies käyttää noissa puuhissa.

• Anonyymi

Tutulta kuulostaa.

• Anonyymi

No voi nunnuka.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3004
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      16
      1071
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      893
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      51
      846
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      809
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      694
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      79
      655
    8. 53
      637
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      636
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      614
    Aihe