Raskaana oleva nainen kiimassa

Anonyymi-ap

Olen kolmekymppinen nainen, joka on viimeisellä kolmanneksella raskaana. Aivan jäätävä kiima kokoajan, tarvitsen paljon runkkausta säännöllisen seksin lisäksi.

Haluaisin kuulla teidän fantasioita tai tosi juttuja raskaana olevan panemisesta ym niin saisin uutta fantasioitavaa runkkaukseen. Esimerkiksi missä asennossa haluaisitte panna raskaana olevaa ja missä. Tykkään rajummista jutuista😎

Jään odottelemaan juttujanne pillu kiimasta valuen ja nännit jäätävän kokoisiksi turvonneena. Valmiina nautiskelmaan ja kastelemaan lakanat kiimallani.

17

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raskaana olevan kanssa olis kiva tehdä melkein kaikkea. Nelinkontin laittaa ja antaa täysien rintojen roikkua. Piiskata peppua, lypsää rintoja, käyttää suuta, ihailla miten märäks sun pillu valahtanut. Painaa kova kulli sun kiimaa valuvaa pilluun ja nussia rauhassa. Viimeisenä laskea kunnon mällit kiimaseen pilluun. 😈

      • Anonyymi

        Nelinkontin on ihanaa, siinä nännitkin alkaa valua kiimasta. Nauttisin joka työnnöstä ja tulisin lujaa samalla kun lasket mällit syvälle mun turpeaan pilluun.
        Olisi varmasti nautinnollista ratsastaa sun kyrvällä kasvot vastakkain. Raskaat rinnat hölskyen naida sun kalua. Tulisin varmasti niin että pillu tulvisi kiima nesteitä paineella sun vartalolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelinkontin on ihanaa, siinä nännitkin alkaa valua kiimasta. Nauttisin joka työnnöstä ja tulisin lujaa samalla kun lasket mällit syvälle mun turpeaan pilluun.
        Olisi varmasti nautinnollista ratsastaa sun kyrvällä kasvot vastakkain. Raskaat rinnat hölskyen naida sun kalua. Tulisin varmasti niin että pillu tulvisi kiima nesteitä paineella sun vartalolle

        Saisit ratsastaa pitkään. Ihana ottaa sun isot täydet rinnat suuhun ja imeä turpeita nännejä. Tuntuis mahtavalta olla ihan märkänä sun valuvasta kiimasta.


    • Anonyymi

      Sama juttu kahden lapsen odotusaikoina molemmilla kerroilla. Voin sanoa, että hormonit jylläsivät niin voimakkaina, että oli jatkuva kiima päällä. Mieskin alkoi uupua. Vitsaili välillä, että pitää pyytää naapuriapua.

    • Anonyymi

      Oletko vaalea nainen jolla vielä melko pieni masu?
      Pitkä ja upeat sääret.

      Olisi ihanaa naida sua munkkiniemen puistotiellä,nojaat vasten puuta ,hame ylhäällä ja pikkarit nilkoissa.

      Puristelen samalla isoja maitoa tihkuvia rintojasi rajusti kun paksu kyrpäni painuu syvälle märkään pilluusi,uudestaan ja uudestaan ,ihan pohjaan asti

      Et välitä vaikka ohikulkijat näkevät,uliset vain ja saat orkkuja sarjassa .

      • Anonyymi

        Vaalea kyllä mutta masu on jo melko kookas.
        Mahdolliset ohikulkijat vain kiihoittavat ja saavat pilluni entistä märemmäksi.

        Nauttisin kovasti jos piiskaisit ohuella risulla vuotavia nännejäni samalla kun otat minut rajusti takaapäin . Toivon että tulisit sisälleni yhä uudestaan ja uudestaan, niin että valun reisiä myöten sun spermaa.


      • Anonyymi

        Mitäs mölisette.


    • Anonyymi

      Olen tullut tänään jo viidesti, en enään edes laita pikkuhousuja jalkaan kun kastuvat heti. Kumppania joutuu vielä pari tuntia odotella kotiin ja kovasti tekee mieli lisää. Ei auta kun runkata vielä itsekseen.

    • Anonyymi

      Tv-tuolissa nuolisin jalkapohjiasi ja hivelisin sormilla häpyhuulia ja pepunaukkoa aluksi ja sitten imisin varpaitasi ja samalla venyttäisin aukkojasi,..lisäämällä sormia!?

    • Anonyymi

      Kuvittelen, kuinka olet vastaanotolla jalat gynekologisessa asennossa telineillä. Oleskelen jostain syystä lähellä kuuloetäisyydellä, mutta minua on kauniisti kehoitettu pitämään kuulosuojaimia ja kuuntelemaan radiota ettei yksityisyytesi vaarannu. Välissä on myös verho, lankalasi tms. joka estää tai sumentaa suoran näkyvyyden.

      Siellä vastaanotolla tapahtuu jotain, minkä vain sinä ja joku toinen tietää.

    • Anonyymi

      Suosittelen kiimaisena raskaana olevalle vierasta panemaan. Halukkaita miehiä löytyy ja kaikki halukkaasti laskevat spermansa sinuun koska raskauden pelkoa ei ole. Vaimo on antanut joka raskaudessa myös vieraiden miesten panna. Hän sanookin ettei seksi muulloin tunnu niin hyvältä eikä tarvetta vieraisiin muuten ole.

      • Anonyymi

        Olisipa oma vaimokin antanut raskaana vieraalle. Hän antoi vieraiden miesten imeä ja puristella raskaita maitotissejä. Sekin kiihotti minua ja vaimoa älyttömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa oma vaimokin antanut raskaana vieraalle. Hän antoi vieraiden miesten imeä ja puristella raskaita maitotissejä. Sekin kiihotti minua ja vaimoa älyttömästi.

        Olisi upeet imee isoja rintoja ja panna paksulla kyrvällä raskaana olevaa nsista
        M 63v


    • Anonyymi

      58 mies olen pannu raskaana olevaa naista sängyssä selällään edestä takaapäin Suihkussa pöydällä istu

    • Anonyymi

      Itsekin olin raskaana todella kiimassa ja tuntui, että mitä pidemmälle raskaus eteni niin sitä enemmän halusi. Seksin lisäksi säännöllisesti (päivittäin ja joskus useammankin kerran päivässä) tuli masturboitua. Mies oli tuohon aikaan reissuhommissa viikot niin sitäkään kautta ei helpotusta saanut.

      Naapurin vanhempi mies kävikin pari kertaa auttamassa asiassa.

    • Anonyymi

      Kyllähän apua annetaan tarvittaessa nytkin jos vain osataan pyytää . Normikokoinen mies täällä olisi kiinnostunut.
      Vaan haaveeksi jäänee 😉
      Kpo

    • Anonyymi

      Meilläkin juuri poikimassa lehmä, yllätyttiin kun kiimassa. Piti soittaa kunnan eläin lääkäri paikalle, yksi piikki kankkuun kiima hävisi. T. Loppu hyvin kaikki hyvin..

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe