Olen kolmekymppinen nainen, joka on viimeisellä kolmanneksella raskaana. Aivan jäätävä kiima kokoajan, tarvitsen paljon runkkausta säännöllisen seksin lisäksi.
Haluaisin kuulla teidän fantasioita tai tosi juttuja raskaana olevan panemisesta ym niin saisin uutta fantasioitavaa runkkaukseen. Esimerkiksi missä asennossa haluaisitte panna raskaana olevaa ja missä. Tykkään rajummista jutuista😎
Jään odottelemaan juttujanne pillu kiimasta valuen ja nännit jäätävän kokoisiksi turvonneena. Valmiina nautiskelmaan ja kastelemaan lakanat kiimallani.
Raskaana oleva nainen kiimassa
17
1960
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu kahden lapsen odotusaikoina molemmilla kerroilla. Voin sanoa, että hormonit jylläsivät niin voimakkaina, että oli jatkuva kiima päällä. Mieskin alkoi uupua. Vitsaili välillä, että pitää pyytää naapuriapua.
- Anonyymi
Oletko vaalea nainen jolla vielä melko pieni masu?
Pitkä ja upeat sääret.
Olisi ihanaa naida sua munkkiniemen puistotiellä,nojaat vasten puuta ,hame ylhäällä ja pikkarit nilkoissa.
Puristelen samalla isoja maitoa tihkuvia rintojasi rajusti kun paksu kyrpäni painuu syvälle märkään pilluusi,uudestaan ja uudestaan ,ihan pohjaan asti
Et välitä vaikka ohikulkijat näkevät,uliset vain ja saat orkkuja sarjassa .- Anonyymi
Vaalea kyllä mutta masu on jo melko kookas.
Mahdolliset ohikulkijat vain kiihoittavat ja saavat pilluni entistä märemmäksi.
Nauttisin kovasti jos piiskaisit ohuella risulla vuotavia nännejäni samalla kun otat minut rajusti takaapäin . Toivon että tulisit sisälleni yhä uudestaan ja uudestaan, niin että valun reisiä myöten sun spermaa. - Anonyymi
Mitäs mölisette.
- Anonyymi
Olen tullut tänään jo viidesti, en enään edes laita pikkuhousuja jalkaan kun kastuvat heti. Kumppania joutuu vielä pari tuntia odotella kotiin ja kovasti tekee mieli lisää. Ei auta kun runkata vielä itsekseen.
- Anonyymi
Tv-tuolissa nuolisin jalkapohjiasi ja hivelisin sormilla häpyhuulia ja pepunaukkoa aluksi ja sitten imisin varpaitasi ja samalla venyttäisin aukkojasi,..lisäämällä sormia!?
- Anonyymi
Kuvittelen, kuinka olet vastaanotolla jalat gynekologisessa asennossa telineillä. Oleskelen jostain syystä lähellä kuuloetäisyydellä, mutta minua on kauniisti kehoitettu pitämään kuulosuojaimia ja kuuntelemaan radiota ettei yksityisyytesi vaarannu. Välissä on myös verho, lankalasi tms. joka estää tai sumentaa suoran näkyvyyden.
Siellä vastaanotolla tapahtuu jotain, minkä vain sinä ja joku toinen tietää. - Anonyymi
Suosittelen kiimaisena raskaana olevalle vierasta panemaan. Halukkaita miehiä löytyy ja kaikki halukkaasti laskevat spermansa sinuun koska raskauden pelkoa ei ole. Vaimo on antanut joka raskaudessa myös vieraiden miesten panna. Hän sanookin ettei seksi muulloin tunnu niin hyvältä eikä tarvetta vieraisiin muuten ole.
- Anonyymi
Olisipa oma vaimokin antanut raskaana vieraalle. Hän antoi vieraiden miesten imeä ja puristella raskaita maitotissejä. Sekin kiihotti minua ja vaimoa älyttömästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa oma vaimokin antanut raskaana vieraalle. Hän antoi vieraiden miesten imeä ja puristella raskaita maitotissejä. Sekin kiihotti minua ja vaimoa älyttömästi.
Olisi upeet imee isoja rintoja ja panna paksulla kyrvällä raskaana olevaa nsista
M 63v
- Anonyymi
58 mies olen pannu raskaana olevaa naista sängyssä selällään edestä takaapäin Suihkussa pöydällä istu
- Anonyymi
Itsekin olin raskaana todella kiimassa ja tuntui, että mitä pidemmälle raskaus eteni niin sitä enemmän halusi. Seksin lisäksi säännöllisesti (päivittäin ja joskus useammankin kerran päivässä) tuli masturboitua. Mies oli tuohon aikaan reissuhommissa viikot niin sitäkään kautta ei helpotusta saanut.
Naapurin vanhempi mies kävikin pari kertaa auttamassa asiassa. - Anonyymi
Kyllähän apua annetaan tarvittaessa nytkin jos vain osataan pyytää . Normikokoinen mies täällä olisi kiinnostunut.
Vaan haaveeksi jäänee 😉
Kpo - Anonyymi
Meilläkin juuri poikimassa lehmä, yllätyttiin kun kiimassa. Piti soittaa kunnan eläin lääkäri paikalle, yksi piikki kankkuun kiima hävisi. T. Loppu hyvin kaikki hyvin..
- Anonyymi
Imeä jäätäviä nännejä nuolla kielellä häpyhuulia nuolen märkä haluan naida Istut pöydän reunalla kullini pilluun panna sua hitaasti kiihdytän tahtia ottaaa sut takaapäin panna kunnolla
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894140
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353231Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312208Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932014Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311840
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521