Raskaana oleva nainen kiimassa

Anonyymi-ap

Olen kolmekymppinen nainen, joka on viimeisellä kolmanneksella raskaana. Aivan jäätävä kiima kokoajan, tarvitsen paljon runkkausta säännöllisen seksin lisäksi.

Haluaisin kuulla teidän fantasioita tai tosi juttuja raskaana olevan panemisesta ym niin saisin uutta fantasioitavaa runkkaukseen. Esimerkiksi missä asennossa haluaisitte panna raskaana olevaa ja missä. Tykkään rajummista jutuista😎

Jään odottelemaan juttujanne pillu kiimasta valuen ja nännit jäätävän kokoisiksi turvonneena. Valmiina nautiskelmaan ja kastelemaan lakanat kiimallani.

20

3885

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu kahden lapsen odotusaikoina molemmilla kerroilla. Voin sanoa, että hormonit jylläsivät niin voimakkaina, että oli jatkuva kiima päällä. Mieskin alkoi uupua. Vitsaili välillä, että pitää pyytää naapuriapua.

• Anonyymi

Oletko vaalea nainen jolla vielä melko pieni masu?
      Pitkä ja upeat sääret.

Olisi ihanaa naida sua munkkiniemen puistotiellä,nojaat vasten puuta ,hame ylhäällä ja pikkarit nilkoissa.

Puristelen samalla isoja maitoa tihkuvia rintojasi rajusti kun paksu kyrpäni painuu syvälle märkään pilluusi,uudestaan ja uudestaan ,ihan pohjaan asti

Et välitä vaikka ohikulkijat näkevät,uliset vain ja saat orkkuja sarjassa .

• Anonyymi

Vaalea kyllä mutta masu on jo melko kookas.
        Mahdolliset ohikulkijat vain kiihoittavat ja saavat pilluni entistä märemmäksi.

Nauttisin kovasti jos piiskaisit ohuella risulla vuotavia nännejäni samalla kun otat minut rajusti takaapäin . Toivon että tulisit sisälleni yhä uudestaan ja uudestaan, niin että valun reisiä myöten sun spermaa.

• Anonyymi

Olen tullut tänään jo viidesti, en enään edes laita pikkuhousuja jalkaan kun kastuvat heti. Kumppania joutuu vielä pari tuntia odotella kotiin ja kovasti tekee mieli lisää. Ei auta kun runkata vielä itsekseen.

• Anonyymi

Tv-tuolissa nuolisin jalkapohjiasi ja hivelisin sormilla häpyhuulia ja pepunaukkoa aluksi ja sitten imisin varpaitasi ja samalla venyttäisin aukkojasi,..lisäämällä sormia!?

• Anonyymi

Kuvittelen, kuinka olet vastaanotolla jalat gynekologisessa asennossa telineillä. Oleskelen jostain syystä lähellä kuuloetäisyydellä, mutta minua on kauniisti kehoitettu pitämään kuulosuojaimia ja kuuntelemaan radiota ettei yksityisyytesi vaarannu. Välissä on myös verho, lankalasi tms. joka estää tai sumentaa suoran näkyvyyden.

Siellä vastaanotolla tapahtuu jotain, minkä vain sinä ja joku toinen tietää.

• Anonyymi

Suosittelen kiimaisena raskaana olevalle vierasta panemaan. Halukkaita miehiä löytyy ja kaikki halukkaasti laskevat spermansa sinuun koska raskauden pelkoa ei ole. Vaimo on antanut joka raskaudessa myös vieraiden miesten panna. Hän sanookin ettei seksi muulloin tunnu niin hyvältä eikä tarvetta vieraisiin muuten ole.

• Anonyymi

Olisipa oma vaimokin antanut raskaana vieraalle. Hän antoi vieraiden miesten imeä ja puristella raskaita maitotissejä. Sekin kiihotti minua ja vaimoa älyttömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisipa oma vaimokin antanut raskaana vieraalle. Hän antoi vieraiden miesten imeä ja puristella raskaita maitotissejä. Sekin kiihotti minua ja vaimoa älyttömästi.

Olisi upeet imee isoja rintoja ja panna paksulla kyrvällä raskaana olevaa nsista
        M 63v

• Anonyymi

58 mies olen pannu raskaana olevaa naista sängyssä selällään edestä takaapäin Suihkussa pöydällä istu

• Anonyymi

Itsekin olin raskaana todella kiimassa ja tuntui, että mitä pidemmälle raskaus eteni niin sitä enemmän halusi. Seksin lisäksi säännöllisesti (päivittäin ja joskus useammankin kerran päivässä) tuli masturboitua. Mies oli tuohon aikaan reissuhommissa viikot niin sitäkään kautta ei helpotusta saanut.

Naapurin vanhempi mies kävikin pari kertaa auttamassa asiassa.

• Anonyymi

Kyllähän apua annetaan tarvittaessa nytkin jos vain osataan pyytää . Normikokoinen mies täällä olisi kiinnostunut.
      Vaan haaveeksi jäänee 😉
      Kpo

• Anonyymi

Meilläkin juuri poikimassa lehmä, yllätyttiin kun kiimassa. Piti soittaa kunnan eläin lääkäri paikalle, yksi piikki kankkuun kiima hävisi. T. Loppu hyvin kaikki hyvin..

• Anonyymi

Imeä jäätäviä nännejä nuolla kielellä häpyhuulia nuolen märkä haluan naida Istut pöydän reunalla kullini pilluun panna sua hitaasti kiihdytän tahtia ottaaa sut takaapäin panna kunnolla

• Anonyymi

Alakerran nuori nainen oli raskaana sen mies huusi sille usein kerrankin huusi lähtiessä komennukselle Anita itki parvekkeella näin kun mieslähti autollaan katsoin alas kuiskasin Anitalle katsoi ylös pyysi anteeksi meteliä sanoin tule teelle. Anita katosi istuin keittössä keitin itselle teetä kun ovikello soi Anita livahti sisään naurahti on naapurikyttiä.
      Otin takin naulakkoon rinnat oli kuin teinitytöllä vatsaa ei paljon käveli kesämekossaan keittiöön kaadoin teetä juotiin ja keskusteltiin, teen jälkeen nousi ikkunan eteen sanoi on Jarkko jotenkin mennyt sekaisin huutaa pikku asiasta ja ei ole koskenut kolmeen kuukauteen menin taakse Anita nojasi ja kuiskas sinä vaikka olet paljon vanhempi olet aina kiva ehkä on sinusta mustis ja nauroi.
      Silitin olkapäitä sanoin saa ollakkin olet kaunis silitin kylkiä Anita hengitti syvään kysyi miksi sitten ei koske tarpeet ne on minullakin kosketin rintoja sievästi tunsin että ei ole liivejä sekin on merkki haluista Anita antoi kosketella sanoi olenko huono ja kääntyi halasi kunnolla silittelin selkää ja kosketi pakaroita sormin tunsin ei tunnu pikkuhousuja Anita hengästyi kuiskas saat hyväillä edes joku haluaa sanoin haluatko Anita nyökkäsi avasin kesämekon ja pudotin alas Anita oli alasti alkoi heti aukoa minun housuja naurahti ei näitä saa alas ja vetäisi äänähdin Anita katsoi ylös sattuiko ja kosketti sievästi kalua ja suuteli kuiskas tälläistä en ole nähnytkään ja puristeli kuiskas mennään istui sängylle katsoin teräviä rintoja käänsin seljälleen ja maistelin Anita huokaili ja värähti ainakun imaisin kuiskas tulen hulluksi imin ja imin kun nousin avasi reidet maistoin pillua Anitan pylly vapisi kun nousin Anita huokasi on iso tule menin varovasti sisään Anita sitoi jaloilla huokasi tätä olen odottanut pane vaan en säry annoin vähän aikaa kunnon kyytiä Anitalla valui kyyneleet kuiska tunnetko ninä valun en muista milloin sanoin siitän sinut Anita tarrautu kiinni kuiski siitä haluan siemmeniä kiljui ja vapisi laukesin sisään olin pideissä tunsin miten pillu täyttyi sain useita suudelmia, Anita sanoi ei sotketa hae paperia puuhki ja pyyhki sanoi voi mikä määrä. käytiin suihkussa, isuttiin juomaan teetä näin Anitan silmistä että on onnellinen kiersi pöydän ja tuli syliin silitin vatsaa ja maistoin rintaa sanoin minun vuoro vielä imin nännejä kalu alkoi tuntua Anita sanoi minun vuoro ja laskeutu kontalleen katseli kalua ja kysyi kenen sukuun sanoin isän Anita nuoli ja imi yritti syvään alkoi yskimään nousi seisomaan pöytää vasten menin sievästi taakse koskettelin kalulla ja työnnin sisään kuiskasin pikku pillu venyy Anita pyllisti ei saa panna pikku pillua apuaah huulet venyi kunnolla Anita jännitti pilluaan puristin kalun juuresta Anita huokasi mitä teet terska paisuu sanoin se raiskaa sinut Anita huusi ja vapisi löysäsin käden kalu laukesi heti taas sisään. Anita sanoi pitää lähteä ja varoa kyttiä ja nauroi. Anita lähti mietin tuleeko sanomista mutta ei. Loppuviikosta sen ukko tuli nyt ei huutanut kävivät kaupassa mutta kassi kolisi tiesin kohta kuuluu ja kuuluikin. Tuli maanan tai olin kymmeneen töissä pääsin sisään kello soi Anita luikkasi sisään kuiskas oletko yksin vai lainaanko sokeria työnsin seinään ja käännin ympäri Anita huokasi ei saa väkisin nostin helmaa hieroin pilua tyttö on tullut yksin kalu oli esillä työnsin seinää vasten Anita pyysi älä ota väkisin työnnin kalun sisään Anita istui kalun varaan Anita huokasi olenko metsässä kun on pimeää työntelin kokonaan ny pysyi paikalla hyväilin pakaroita kuiskin olet niin pantavan näköinen levitin pakaroita pillu valui heti sanoin olet yksin pimeässä yllin sammutamaan valot Aina sanoi ei saa olet pikku tyttö sanoin niin olet saat nyt kunnon kulkurin kyrpää pylly alkoi hyppiä kalun päällä sanoin halut kyrpää olet ihan kiimalimassa Anita kuiskas ei saa raiskata eiii ja alkoi saada orgasmia painoin sormen pyllyyn alkoi kiivas uliseminen muutama vapina ja jalat oli pettää laukenin sisään reilu viikon satsi Anita jäi senää vasten spermaa valui iso läntti lattialle Anita kääntyi ja katsoi lattiaa halasi olet odottanut minua olet täynnä voi kun ihanaa siivosin lattiaa Anita keitti teetä. tuli syliin kuiskas haluttaa nousi ja ohjasi kalun sisään laski olkaimet rinnat oli täyteläiset imin sievästi anita kuiskas halua tätä jatkuvasti tiedän tämä menee ohi tämä halu mutta nyt, itken monesti kun olen halukas autathan minua.
      Autoin anitaa monta viikkoa sitten mies jäi kotia ja niiden välit parani.

• Anonyymi00030

Jaha pötkyläkirjoittajan unelmia taas. Käsiala niin selvää kamaa!

• Anonyymi00028

Kerrostalon pihalla oli raskaana oleva nainen posti toisille isoa pakettia. Nainen on liikkunut ulkona useastikkin ja jotenkin tunsin on juteltu joskus. Tulin autolta ja sanoin voin kantaa kun olet noin nätin paksuna nainen esitteli itsensä Liisaksi sanoin ukko no töissä viikot muualla kiitos jos autat keitän kahvit.
      Kannoin laatikon sisään, Liisa riisui pitkän takin pois, näin ohuen hameen ja nätisyi pyöreän vatsan Liisa huomasi katseeni nauroi miltä näyttää nauroin seksikkään pyöreä.
      Liisa kaatoi kahvit nousin seisomaan ja kysyin saako parvekkeella juoda Liisa innostui juodaan vaan. Puhuttiin kaikesta ja Liisa sanoi olen aika paljon yksin. Seisottiin vierekkäin jotenkin tunsin vetoa kysyin kiristääkö nahkaa kun on noin pyöreä Liisa silitteli vatsaa ei sitä oikein tunne kysyin saako koskettaa sievästi Liisa nauroi siitä vaan. Silittelin Kiisa nauroi ei se säry. Nännit alkoi pullottaa komiasti katsahdin Liisaa punasteli vähän, sanoi kumma että haluttaa vaikka on paksuna. Sanoin huomaan kosketin rintaa Liisa huokasi sanoin anteeksi Liisa huokasi se tuntui hyvältä jatkoin koskettelua molemmin käsin kysyin tuntuuko hyvältä Liisa laski kupin pöydälle nosti kädet kaulalle ja hymyili, haluat hyväillä sanoin en ole koskaan nähnyt raskaana olevaa näin läheltä.
      Liisa sanoi mennään sisälle, Liisa pyysi että autan hameen kanssa nostin sen pois. Liisa laski liivit pois sanoin ihana pyöreät Liisa kuiskas maista kun koskin nänneihin Liisa ihan vapisi kuiskas jatka vaan olen herkällä päällä hyväilin samalla vatsaa kalu paisui kunnolla Liisan käsi hyväili housun päältä kuiskas sinäkin haluat minä haluan hulluna koko raskauden ajan haluatko panna nyt on turvallista kokeile kosketin housuja Liisa väpsähti taas, kuiskas kunnolla pillu oli ihan märkä Liisa istui sohvalleveti kädestä tule vaan laskin housut kalu ponnahti komiasti Liisa tarttui heti ja maistoi nauroi olen minä hutsu kun näin toimin ja imi sitten sanoi anna jo.
      Työnnyin halukkaaseen naiseen Liisan kädet tuli kaulalle nauroi olet sinä hyvä kantaja nyt olet minun panija tästä eteenpäin olet panija.
      Liisa halasi tekisin tätä koko päivän Liisa hieroi vähän pilluaan ja alkoi tulla huuuljahteli laske sisään kun laskin kynnet tuntui lihalksissa kun painoi itseensä päin. Liiaa vapisi vihdoinkin ihanasti tulee ja suuteli en anna pois en anna.
      Kun nousittin liisa piti pillusta että ei sotke, kysyi pesuhuoneessa haluanko pestä ja istui pytylle suihkuttelin Liisa nauroi hyvä palvelu, anna suihku pesi kalua ja näytti hyväilevän uuteen iskuun.
      Liisa nousi ja kääntyi lavuaariin päin huokasi pane olen sinun.
      Panin aika kapeaa pyllyä Liisa sanoi juoksin enne raskautta joka päivä jos voin rakasteltiin nyt pitempään ja taas pestiin.
      Kun lähdin Liisa halasi ja kuiskas panetko aina kun pystyt.
      Alussa panin joka päivä jos mies ei ollut kotona. Liisa sanoi mies ei pane läheskään aina kun on kotona, odotan sinua.

Synnytyksen jälkeen oli pitkä tauko puhutin pihalla kun nukutti lastaan vaunuissa kun kulki ohi.
      Meni ainakin kolme kuukautta kun soitti, lähden viihteelle perjantaina sanoin jos ei ole kivaa tule kylään. Perjantaina ovikello soi jo kuudelta Liisa tuli vähän seksyissä vaatteissa halasin Liisa suuteli kiihkeästi en voinut mennä baariin ajattelin sinua.
      Sanoin ethän enää ole raskaana Liisa katsoi alas ja melkein kuiskas ukkoni ei vieläkään halua minua kuin pitkään ruinaamalla autathan minua sanoin tästä ei saa tulla tapa en halua sotkea teidän perhettä.

Liisa sanoi katso ja riisui sievästi paitaa ja sitten laski tiukat stretsit alas kysyi olenko minä ruma ja tuli lähelle hyväilin jalkoja ja sievästi pitsihousun päältä Liisa avasi paitansa oli ilma liivejä naurahti en minä näin menisi baariin. Nostin käsiä pitkin vatsaa rintoihin Liisa huokasi no sano olenko kaunis pyäyitin nänniä niistä tippui maitoa.
      Liisa tuli syliin hymyili maista. Maistoin sievästi hyvämakuista maitoa sain suuhun Liisa kuiskas olet niin hellä ja huomaavainen. Sanoin ethän halua? Kosketin pitsiä Liisa huokaili niin enhän halua ja työnti sormeni pilluun sanoi haluan että panet kuin huonoa naista en saa tarpeeksi. Pane kulta heti, sanoin nouse ja käänsin Liisan sohvalle, nykin housut alas ja nuolin Liisa rimpuili ei voi olla näin hullua pidin jaloista ja nuolin Liisa sanoi isosti NAI JO.
      nostin jalkoja ja työnnyin sisään Liisa kiljui luoja kun sulla on kova tunnen ihanasti käytän pillerejä ei vaaraa. Liisa oli tosi liukas Liisa sanoi haluan vaikka kuinka monta saisin olla naitavana Kulta kokeile nappula on paksuna hireoin siitä Liisa huuti orgasmissaan laukesin sisään.
      Kun käytiin pesulla halasi ja kiitti suukoteltiin Liisa lähti.
      jäin miettimään haluaako useaa. Tiedän kunnolliset miehet, soitanko.

• Anonyymi00029

Tuli jo kesäinen ilma oli lämmin soitin Liisalle varasin mökin sinne tulee etelästä mun tuttuja perheelisiä miehiä tuletko kokiksi? Meni monta päivää laittoi viestin muistatko minun haaveen? Laitoin takaisin muistan. Meni muutama päivä kysyi milloin annoin päivämäärän.
        Meni aikaa sain viestin voin tulla.
        Liisa lähti kyytiin, sanoin viiniä on kassissa, Liisa joi jonkin verran tultiin mökille oltiin kahden Liisa kysyi onko pakko sanoin ei ole kokkina.

Jani ja Esko tuli mökille esiteltiin toisemme en kertonut etukäteen pojille mitään, syötiin ja juotiin Liisa oli mukana kokkina.
        Ruuan jälkeen oli vähän vapaampaa levähtelyä ja keskustelua. Halusin saada vähän jännitystä ilmaan laitoin musiikkia ja vein Liisan tanssimaan oleskeluryhmän taakse olevaan lattiatilaan. Liisa painautu kiinni kuiskas Jani on eniten kiinnostunut keittiössä jo kosketteli kun olitte ulkona.

Kuiskasin annetaan vähän kiinnostusta ota kaulasta kiinni, laskin kädet pakaroille ja hyväilin sievästi Liisa kuiskas katselevat kiinnostuneena sanoin mennään istumaan, ei mennyt pitkään kunJani kysyi tanssiiko sen kanssa.
        Katselin kun keskustelivat tansiessa Jani nosti Liisan kädet kaulalleen tanssi alkoi olla pystynaintia Liisan pää nojasi Janiin.
        Sanoin Eskolle mennään ulos tupakille.
        Esko nauroi aika rohkeasti Jani tanssittaa näin terassin penkiltä kuinka reilusti Jani hyväilee rintoja Liisan nauraessa. Liisa kääntyi lähteäkseen Jani otti kiinni takaa pidätellen käsillään molemmat kädet hieroi rintoja ja toinen hieroi pillua housujen päältä.
        Liisa katsoi taakseen sanoen jotain ja yritti lähteä Janin käsi livahti joustaviin housuihin ja hieroi reilusti pillua tiesin Liisa on valmis.
        Kuiskasin Liisalle strippaatko jos pyydän Liisa kuiskasi ehkä muista vähän horjahdella näyttele.
        Liisa toi pientä iltapalaa sohvaryhmän pöydälle ja kysyi mitä muuta?
        Sanoin strippaa meille vähän Liisa nauroi jos maksatte? Sanoin saat satasen pojat tuli heti mukaan sanoivat satanen jokaiselta.
        Liisa alkoi tanssimaan seksikkäästi paita lähti minun silmille ja tanssi jatkui Liisalla on seksikkäät rinnat isot pyöreät ja nännit näytti tunkeutuvan pitisliiveistä Liisa tanssi poikien edessä ja laski hitaasti urheilu housuja alta paljastui ohuen ohuet pitsi housut Jani sain urheiluhousut kasvoilleen.
        Pyydettiin taputuksin lisää lisää.
        Liisa innostui liivit lähti Liisa hieroi rintojaan jokaisen edessä, nykäisin Liisan syliin ja hieroin rintoja Liisa vähän esteli sanoin Janille tule avuksi.
        Jani kyykistyi ja sanoi kaikki pitää näkyä ja veti pitsihousuja alas Liisan sätkiessä vastaan Jani tarttui jaloista ja työntyi nuolemaan Liisa riuhtoi jonkin aikaa ja ettehän te kaikki?
        Jani nousi kyykystä ja paljasti kalunsa piti jaloista ja työntyi sisään Liisan lantio alkoi heti keinua vastaan Jani huudahti taidat tykätä työnnin Liisaa Jani koppasi syliin ja meni seljälleen. Esko tuli viereen kuiskas eihän tehty liian rajusti. Sanoin katso pillua se valuttaa kunnolla äänet ja tuoksu tuntui selvästi.
        Esko riisui itseään otin mallia Esko kyykisty Liisan taakse ja nosti pyllyä Jani huusi ette te voi noin Esko naitakaa ja sanoi on liukas nainen Esko ei päästänyt Liisaa vaan laski sisään. Jani jatkoi siitä mihin jäi spermaa pursusi Janin päälle Jani tuli aika pian ja käänsi Liisan vierelleen Jani ja Esko meni pesulle. Liisa huokali ja hymyili tekeekö mieli sanoin pese ensin.
        Pojat tuli pyyhe päällä pesulta Liisa meni pesulle.
        Esko sanoi onhan seksikäs kokki ja otettiin juomaa. Liisa tuli pesulta myös pyyhe päällä veti minut sohvalle ja imi kalua ja nousi päälle Liisa kuiskas tämä on justiin sitä mitä olen haaveillut. Kuiskas kulta saahan vieraat panna minua saahan saat katsoa ja nousi seisovan kalun päältä ja istui Eskon syliin Liisa nai seksikkäästi imetti rintojaan nousi pois ja istui Janin syliin Liisa vaihtoi miestä ennen kuin laukeaa tuli minun vuoro istui syliin kuiskasin jos pojat panee pyllyyn Liisa nosti päätään ja hymyili se on kestettävä ja nousi eskon syliin nyt antoi Eskon laueta ja Jani seuraavana.
        Liisa tuli minun syliin nai hitaasti painoin halukkaana Lisaa syvälle ja sain aikaan sille orgasmin, peseydyttiin ja mentiin nukkumaan minä Liisan kanssa ja pojat toiseen kamariin.

Yöllä kusetti Liisa oli jossakin kävin vessassa ja katsoin toiseen kamariin Esko oli alla ja Jani hääräsi takana katsoin kun laski jotain kalulle ja lypsi siirtyi kunnolla Liisan taakse ja painoi pyllyyn Esko piti kättä Lisan suulla näin ilmeestä että sattui vähän mutta oli paikoillaan pian Jani jatkoi ja Liisa antautu mukaan Jani sanoi Eskokin tykkää tästä silloin lähdin sänkyyn.
        Aamulla Liisa oli vieressä, kysyin nukutko hyvin Liisa halasi nukuin paremmin kuin viikkoihin.
        Pojat lähti aamulla jäätiin kahden Liisa nauroi vielä yö ja kotiin. Liisa kysyi mitä haluaisit sanoin naida pyllyyn Liisa hyppäsi kalulaan ja suuteli vai sitä olet vailla nuoletko pyllyä? Nauroin jos se siitä on kiinni nuolen.
        Liisa kulki iltapäivän alusasuissaan härnäten minua.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      841
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      83
      781
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      696
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      2
      654
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      564
    6. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      541
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      184
      529
    8. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      523
    9. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      486
    10. Meinasin tukehtua juomaan :D

ihan jäätävä maha sulla 🤣🤣🤣 m-n ihmekö kun oot sinkku
      Ikävä
      58
      480
    Aihe