Olen kolmekymppinen nainen, joka on viimeisellä kolmanneksella raskaana. Aivan jäätävä kiima kokoajan, tarvitsen paljon runkkausta säännöllisen seksin lisäksi.
Haluaisin kuulla teidän fantasioita tai tosi juttuja raskaana olevan panemisesta ym niin saisin uutta fantasioitavaa runkkaukseen. Esimerkiksi missä asennossa haluaisitte panna raskaana olevaa ja missä. Tykkään rajummista jutuista😎
Jään odottelemaan juttujanne pillu kiimasta valuen ja nännit jäätävän kokoisiksi turvonneena. Valmiina nautiskelmaan ja kastelemaan lakanat kiimallani.
Raskaana oleva nainen kiimassa
17
2590
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu kahden lapsen odotusaikoina molemmilla kerroilla. Voin sanoa, että hormonit jylläsivät niin voimakkaina, että oli jatkuva kiima päällä. Mieskin alkoi uupua. Vitsaili välillä, että pitää pyytää naapuriapua.
- Anonyymi
Oletko vaalea nainen jolla vielä melko pieni masu?
Pitkä ja upeat sääret.
Olisi ihanaa naida sua munkkiniemen puistotiellä,nojaat vasten puuta ,hame ylhäällä ja pikkarit nilkoissa.
Puristelen samalla isoja maitoa tihkuvia rintojasi rajusti kun paksu kyrpäni painuu syvälle märkään pilluusi,uudestaan ja uudestaan ,ihan pohjaan asti
Et välitä vaikka ohikulkijat näkevät,uliset vain ja saat orkkuja sarjassa .- Anonyymi
Vaalea kyllä mutta masu on jo melko kookas.
Mahdolliset ohikulkijat vain kiihoittavat ja saavat pilluni entistä märemmäksi.
Nauttisin kovasti jos piiskaisit ohuella risulla vuotavia nännejäni samalla kun otat minut rajusti takaapäin . Toivon että tulisit sisälleni yhä uudestaan ja uudestaan, niin että valun reisiä myöten sun spermaa.
- Anonyymi
Olen tullut tänään jo viidesti, en enään edes laita pikkuhousuja jalkaan kun kastuvat heti. Kumppania joutuu vielä pari tuntia odotella kotiin ja kovasti tekee mieli lisää. Ei auta kun runkata vielä itsekseen.
- Anonyymi
Tv-tuolissa nuolisin jalkapohjiasi ja hivelisin sormilla häpyhuulia ja pepunaukkoa aluksi ja sitten imisin varpaitasi ja samalla venyttäisin aukkojasi,..lisäämällä sormia!?
- Anonyymi
Kuvittelen, kuinka olet vastaanotolla jalat gynekologisessa asennossa telineillä. Oleskelen jostain syystä lähellä kuuloetäisyydellä, mutta minua on kauniisti kehoitettu pitämään kuulosuojaimia ja kuuntelemaan radiota ettei yksityisyytesi vaarannu. Välissä on myös verho, lankalasi tms. joka estää tai sumentaa suoran näkyvyyden.
Siellä vastaanotolla tapahtuu jotain, minkä vain sinä ja joku toinen tietää. - Anonyymi
Suosittelen kiimaisena raskaana olevalle vierasta panemaan. Halukkaita miehiä löytyy ja kaikki halukkaasti laskevat spermansa sinuun koska raskauden pelkoa ei ole. Vaimo on antanut joka raskaudessa myös vieraiden miesten panna. Hän sanookin ettei seksi muulloin tunnu niin hyvältä eikä tarvetta vieraisiin muuten ole.
- Anonyymi
Olisipa oma vaimokin antanut raskaana vieraalle. Hän antoi vieraiden miesten imeä ja puristella raskaita maitotissejä. Sekin kiihotti minua ja vaimoa älyttömästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa oma vaimokin antanut raskaana vieraalle. Hän antoi vieraiden miesten imeä ja puristella raskaita maitotissejä. Sekin kiihotti minua ja vaimoa älyttömästi.
Olisi upeet imee isoja rintoja ja panna paksulla kyrvällä raskaana olevaa nsista
M 63v
- Anonyymi
58 mies olen pannu raskaana olevaa naista sängyssä selällään edestä takaapäin Suihkussa pöydällä istu
- Anonyymi
Itsekin olin raskaana todella kiimassa ja tuntui, että mitä pidemmälle raskaus eteni niin sitä enemmän halusi. Seksin lisäksi säännöllisesti (päivittäin ja joskus useammankin kerran päivässä) tuli masturboitua. Mies oli tuohon aikaan reissuhommissa viikot niin sitäkään kautta ei helpotusta saanut.
Naapurin vanhempi mies kävikin pari kertaa auttamassa asiassa. - Anonyymi
Kyllähän apua annetaan tarvittaessa nytkin jos vain osataan pyytää . Normikokoinen mies täällä olisi kiinnostunut.
Vaan haaveeksi jäänee 😉
Kpo - Anonyymi
Meilläkin juuri poikimassa lehmä, yllätyttiin kun kiimassa. Piti soittaa kunnan eläin lääkäri paikalle, yksi piikki kankkuun kiima hävisi. T. Loppu hyvin kaikki hyvin..
- Anonyymi
Imeä jäätäviä nännejä nuolla kielellä häpyhuulia nuolen märkä haluan naida Istut pöydän reunalla kullini pilluun panna sua hitaasti kiihdytän tahtia ottaaa sut takaapäin panna kunnolla
- Anonyymi
Alakerran nuori nainen oli raskaana sen mies huusi sille usein kerrankin huusi lähtiessä komennukselle Anita itki parvekkeella näin kun mieslähti autollaan katsoin alas kuiskasin Anitalle katsoi ylös pyysi anteeksi meteliä sanoin tule teelle. Anita katosi istuin keittössä keitin itselle teetä kun ovikello soi Anita livahti sisään naurahti on naapurikyttiä.
Otin takin naulakkoon rinnat oli kuin teinitytöllä vatsaa ei paljon käveli kesämekossaan keittiöön kaadoin teetä juotiin ja keskusteltiin, teen jälkeen nousi ikkunan eteen sanoi on Jarkko jotenkin mennyt sekaisin huutaa pikku asiasta ja ei ole koskenut kolmeen kuukauteen menin taakse Anita nojasi ja kuiskas sinä vaikka olet paljon vanhempi olet aina kiva ehkä on sinusta mustis ja nauroi.
Silitin olkapäitä sanoin saa ollakkin olet kaunis silitin kylkiä Anita hengitti syvään kysyi miksi sitten ei koske tarpeet ne on minullakin kosketin rintoja sievästi tunsin että ei ole liivejä sekin on merkki haluista Anita antoi kosketella sanoi olenko huono ja kääntyi halasi kunnolla silittelin selkää ja kosketi pakaroita sormin tunsin ei tunnu pikkuhousuja Anita hengästyi kuiskas saat hyväillä edes joku haluaa sanoin haluatko Anita nyökkäsi avasin kesämekon ja pudotin alas Anita oli alasti alkoi heti aukoa minun housuja naurahti ei näitä saa alas ja vetäisi äänähdin Anita katsoi ylös sattuiko ja kosketti sievästi kalua ja suuteli kuiskas tälläistä en ole nähnytkään ja puristeli kuiskas mennään istui sängylle katsoin teräviä rintoja käänsin seljälleen ja maistelin Anita huokaili ja värähti ainakun imaisin kuiskas tulen hulluksi imin ja imin kun nousin avasi reidet maistoin pillua Anitan pylly vapisi kun nousin Anita huokasi on iso tule menin varovasti sisään Anita sitoi jaloilla huokasi tätä olen odottanut pane vaan en säry annoin vähän aikaa kunnon kyytiä Anitalla valui kyyneleet kuiska tunnetko ninä valun en muista milloin sanoin siitän sinut Anita tarrautu kiinni kuiski siitä haluan siemmeniä kiljui ja vapisi laukesin sisään olin pideissä tunsin miten pillu täyttyi sain useita suudelmia, Anita sanoi ei sotketa hae paperia puuhki ja pyyhki sanoi voi mikä määrä. käytiin suihkussa, isuttiin juomaan teetä näin Anitan silmistä että on onnellinen kiersi pöydän ja tuli syliin silitin vatsaa ja maistoin rintaa sanoin minun vuoro vielä imin nännejä kalu alkoi tuntua Anita sanoi minun vuoro ja laskeutu kontalleen katseli kalua ja kysyi kenen sukuun sanoin isän Anita nuoli ja imi yritti syvään alkoi yskimään nousi seisomaan pöytää vasten menin sievästi taakse koskettelin kalulla ja työnnin sisään kuiskasin pikku pillu venyy Anita pyllisti ei saa panna pikku pillua apuaah huulet venyi kunnolla Anita jännitti pilluaan puristin kalun juuresta Anita huokasi mitä teet terska paisuu sanoin se raiskaa sinut Anita huusi ja vapisi löysäsin käden kalu laukesi heti taas sisään. Anita sanoi pitää lähteä ja varoa kyttiä ja nauroi. Anita lähti mietin tuleeko sanomista mutta ei. Loppuviikosta sen ukko tuli nyt ei huutanut kävivät kaupassa mutta kassi kolisi tiesin kohta kuuluu ja kuuluikin. Tuli maanan tai olin kymmeneen töissä pääsin sisään kello soi Anita luikkasi sisään kuiskas oletko yksin vai lainaanko sokeria työnsin seinään ja käännin ympäri Anita huokasi ei saa väkisin nostin helmaa hieroin pilua tyttö on tullut yksin kalu oli esillä työnsin seinää vasten Anita pyysi älä ota väkisin työnnin kalun sisään Anita istui kalun varaan Anita huokasi olenko metsässä kun on pimeää työntelin kokonaan ny pysyi paikalla hyväilin pakaroita kuiskin olet niin pantavan näköinen levitin pakaroita pillu valui heti sanoin olet yksin pimeässä yllin sammutamaan valot Aina sanoi ei saa olet pikku tyttö sanoin niin olet saat nyt kunnon kulkurin kyrpää pylly alkoi hyppiä kalun päällä sanoin halut kyrpää olet ihan kiimalimassa Anita kuiskas ei saa raiskata eiii ja alkoi saada orgasmia painoin sormen pyllyyn alkoi kiivas uliseminen muutama vapina ja jalat oli pettää laukenin sisään reilu viikon satsi Anita jäi senää vasten spermaa valui iso läntti lattialle Anita kääntyi ja katsoi lattiaa halasi olet odottanut minua olet täynnä voi kun ihanaa siivosin lattiaa Anita keitti teetä. tuli syliin kuiskas haluttaa nousi ja ohjasi kalun sisään laski olkaimet rinnat oli täyteläiset imin sievästi anita kuiskas halua tätä jatkuvasti tiedän tämä menee ohi tämä halu mutta nyt, itken monesti kun olen halukas autathan minua.
Autoin anitaa monta viikkoa sitten mies jäi kotia ja niiden välit parani.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292388- 1312359
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141791Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett141622Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis711265- 1061214
- 171182
- 93967
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134867