Harharauha

Anonyymi-ap

Olin aikoinaan kuuntelemassa luentoa homoparin tilanteesta. Hänen omaisensa olivat puhumassa poikansa puolesta ja olivat nostattamassa sateenkaarilipputunnelmaa. Miksi ?

Vanhempien puheessa kuulsi rivien välistä ajatus: " Emme epäonnistuneet kasvattajina. Olemme hyvät, erinomaiset kasvattajat." Vanhemmat puhuivat "omaan pussiinsa".

Minulle tuli vaikutus, että vanhemmat yrittivät sisimmässään olevan epäonnistumistunteen saada pois menemällä laidasta toiseen.

Homouden "Ei hyväksyjät" hyppäsivät innolla laitaan "Hyväksymme, hurraa!" Järjettömän helppoja nenästä vedettäviä

Valtakunnansyyttäjän Raija Toivaisen arvot ovat mielestäni aivan samoja. Hänen tyttärensä on puhuttu yleisesti olevan lesbo.

Moni on sitä mieltä, että hän äitinä tekee varmasti nyt Räsäsen syyttämistä ihan oman itsensä, itsekkään äitiarvonsa tähden. Takana ajatus: " Jos Räsänen tuomitaan, niin minun epäonnistuminen äitinä kumoutuu. Jos Räsänen häviää, se on minun voitto. "

Kuinka paljon Raija Toiviasen tytär on käskenyt, innoittanut, kehoittanut ja jouduttanut äitiään Räsäsen syyttämisestä? Varmasti on vaikuttanut ja paljon.

Raija Toiviaisen tapaus on oikeastaan historian toistoa. Mutta päinvastaisesti.

Ei tarvitse kuin hiukka katsoa Raamatussa olevaan tapausta, jossa Johannes Kastaja tapetiin raaásti kun hän kritisoi Herodesta. Vatin päällä kannettiin Johannes Kastaja pää.

Nyt tapaus on näin: Räsäsen Päivi yritetään "listiä" lain voimalla. Ja tällä kertaa äiti Raija Toivanen tekijänä ja tytär villitsijänä. Epäilen, että tässä en paljoa erehdy. Raija Toiviainen on varmasti tyttärensä kanssa samassa veneessä.

Raija Toiviainen pitäisi minusta laitaa syyteeseen Räsäsen asiattomasta syyttämisestä. Onneksi nyt niitä on tehty !

Lissä infoa: Tutkimukset osoittavat homomiehillä olevan muuta väestöä korkeampi itsemurhariski. Tutkimuksesta riippuen homomiehet riistävät 2-10 kertaa suremmalla todennäköisyydellä oman henkensä kuin heterot. MM ja NN suhteiden tyypillisiä poikkeamia MN suhteisiin verrattuna.

Homopiireissä on mm. korkea itsemurha%, alkoholisoituminen, huumeet, lyhyet suhteet, pettäminen, mielenterveysongelmat...tyypillisiä piirteitä. Eivätkä nämä ole vähentyneet vaikka mm ja nn suhteista on tullut laillisia. Lesboudelle on tyypillistä mm. väkivalta. Tukkanuottaset ovat nn suhteissa tavallista.

Olen keskustellut, kysellyt ja kommunikoint sekä homojen että lesbojen kanssa. Useat heistä puhuvat pettymisestä, ahdistuksesta, tarkoituksettomuudesta, yksinäisyydestä ja eritoten sen katumista, että he ovat joskus uskoneet siihen kiiltokuvaan, jota media, Seta ymv. antavat ja kokeilleet. Irti haluttaisiin päästä riippuvuudesta. loukusta ja tervehtyä mn suhteeseen.

Pitää puhua siitä mitä homoseksuaalisuus (mm ja nn) on ja mitä hedelmiä se saa aikaan. Asiasta ei puhuta. Miksi ei. Koska ne ovat yksinkertaisin ja vakuuttavin todiste mm ja nn seksuaalisuusarvoja vastaan.

Mutta jos tapetille tuotaisiin nyt ne väkivallat, sukupuolisairaudet, aidsit, itsemurhat...mitä mm ja nn suhteet sisältää niin ihmiset viisastuisivat ajatuksissaan.

Nyt yrotetään saada läpi laki, joka estäsis ihmistä hakemaan apua homoseksuaalisuuteen mikäli hän haluaa eroon homoudesta. Homoudesta irti haluavia on varmasti ja lisää tulee. Tämä uusi laki olisi täysin vastoin ihmisoieuksia ja demokratiaa.

Mitä tämä lakihakemus todistaa ? Sen, että homo ja lesboryhmät yrittävät tällä lailla pyyhkiä pois sitä syyllisyyttä jota he koko ajan kantavat sisimmässään. Heidän syyllisyytensä halutaan peittää täysin. Se on aivan sama kuin ylinoputeen helposti lankeava ihminen haluaisin pois nopeusrajoitukset.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        51
        3417
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        155
        2057
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        200
        1722
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        131
        1633
      5. 80
        1145
      6. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        234
        1104
      7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        267
        1010
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        125
        959
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        52
        919
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        72
        875
      Aihe