Olen harjoitellut kaljan varastamista juosten

Anonyymi-ap

Keväisen kokemuksen jälkeen, kun jäin juoksukaljat sylissä vartijalle kiinni, niin päätin ettei enää koskaan käy näin, että jäisin kiinni. Hävetti, kun lihava vartija juoksi minut kiinni. Tosi noloa. Kaljan varastaminen ei hävettänyt yhtään vaan kiinnijääminen lihavalle vartijalle.
Nyt olen lenkkeillyt ahkerasti ja 12-päkin painoisen kassin kanssa harjoitellut juoksua. Olen panostanut heikkouksiini eli ensimmäiseen sataan metriin, loppu on aina kulkenut hyvin, kun kotiovi on lähestynyt. Homma ratkeaa aina ensimmäisellä sadalla metrillä. Lisäksi on harjoitellut portin ali syöksymistä metsässä ja olen syöksynyt oksien ali. Nyt olen valmis. Perjantaina isken. Yksi 12-oluen pakkaus lähtee mukaan. Täytyy sitä ennen vielä käydä varastamassa uudet lenkkarit.

10

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Olet niin vanha ja raihnainen ettet pysty juoksemaan. Jäät heti kiinni vaikka olisi se mummo vartijana. 🏃🏋️

      • Anonyymi
        UUSI

        muskotista k-menuaja pinppiä paljaalla


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen 50-vuotias mies. Itkettää😭

    • Anonyymi
      UUSI

      4H nuoret kampittaa sinut, kaadut ja nenäsi murtuu, kaljat leviää parkkipaikalle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sokoksella joutuu tekemään tutkimusmatkan kaljakasaan, jos mieipuolisena aikoo ottaa löntystelykaljat. On sen verran sekaisin koko kalja läjä.No sovituskopissa maistelee pimujen kanssa paljaalla, nii onnistuu panot ja pöllimiset.

    • Anonyymi
      UUSI

      Onko perjantaina pinppi vai heinähulinat kylällä? Mälli kisat

      • Anonyymi
        UUSI

        AIDSHOMO sinä olet tullut oikeaan paikkaan missä tahansa muussa käytössä olevia ihmisiä jotka eivät käytä viinaa huumeita vankilaan varastettu paavin pallit kivekset pinppi kivekset pinppi kivekset pinppi kivekset pinppi kivekset pinppi kivekset pinppi on ollut mitään tekemistä sen kanssa on pinppi on todellista vapautta vuodesta toiseen juoda kaljaa päivässä kaljaan kannattaako ostaa kaljaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Satamassa saa pulipenkillä k-menu x-traa pölliä paljaalla.Torille paljaana heinää tekemään LL kuvaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mälli lentää Heinä pulina- tapahtumassa torilla


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittaja on väärillä jäljillä. Jos aiot ottaa juoksulla 24-keissin, niin ennen ensimmäistä kovaa juoksua sinun pitää treenata tuplapainon, eli 48 tölkin kanssa riittävän kauan.
      Reppuun 48 tölkkiä, juokset kunnes menee maraton läpi ja juokset satasen alle 15 sekunnin, pyöräilet kunnes ajat 200 km viidessä tunnissa, uit kunnes jaksat uida kolilta vuonislahteen ja takaisin reppu selässä.
      Sen jälkeen olet valmis yrittämään 24-keissin juoksua, mutta tarkista ettei se vartija ole harrastanut samaa lajia. Elämä ei ole helppoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe