Pidin Vaimoani kädestä, kun hän synnytti Esikoistamme juuri siten kuin synnytysvalmennuksessa oli neuvottu
Mukaan tullut Lääkäri sanoi minun olevan seksuaalisesti kieroutunut!
Tämä tapahtui TIETENKIN Turussa!
Lääkäri käski minut poistumaan toiseen huoneeseen pois vaimoni viereltä!
Tottelin, mutta vihastuin!
Tein selväksi tälle Lääkärille mitä ajattelen hänen toiminnastaan!
Kun minä siis pidin Vaimoani kädestä synnytyksessä ja Lääkärin mukaan olen seksuaalisesti kieroutunut!
TV / lehdistö oli juttu miten miespari hankki lapsen ja kumpikin mies oli naisen tukena synnytyksessä!
Mitä tuo minua herjaten kironnut Lääkäri tuosta sanoisi?
Pidin Vaimoani kädestä , kun hän synnytti Esikoistamme. Lääkäri sanoi minun olevan kieroutu
10
151
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mikähän oikeasti aiheutti poistamisesi synnytyksestä? Olisi hyvä kuulla toinenkin puoli.
Oma mieheni halasi ponnistusvaiheessa hartioista tiukasti eikä ollut kätilön kanssa mitään ongelmia.- Anonyymi
Lääkäri oli kusipää ja se aiheutti minun poistamiseni pois vaimoni luota!
Hänestä tehtiin kantelu / valitus
Seuraavissa synnytyksissä olin Vaimoni vierellä eikä mitään ongelmia ollut!
Sairaala oli vaihtunut ja myös synnytystä tarkkailevat Lääkärit ja Kätilöt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaala oli vaihtunut ja myös synnytystä tarkkailevat Lääkärit ja KätilötOisko lääkäri ollut Hintti kerhon jäseniä.. Näille vastnmielistä kaikki HETERO seksiin liittyvä. Siis melko varmasti Vapati lääkäri kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko lääkäri ollut Hintti kerhon jäseniä.. Näille vastnmielistä kaikki HETERO seksiin liittyvä. Siis melko varmasti Vapati lääkäri kyseessä.
Aivan!
Tuota että Lääkäri on homoseksuaali en tullu edes ajatelleeksi!
Kun aina ensimmäinen ajatus on että kaikki ovat heteroja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaala oli vaihtunut ja myös synnytystä tarkkailevat Lääkärit ja KätilötTEKAISTU JUTTU....ei lääkäri tuollaista sanoisi..
- Anonyymi
Puhut pötyä. Noin ei tapahdu.
- Anonyymi
Aivan...trollilta haiskahti
- Anonyymi
Kuten Turussa aina mitään anteeksipyyntöä ei ole tähän päivään mennessä tullut!
Elikkä olin SOPIVA UHRI eli riitti kun OLIN PAIKALLA ja siksi minua herjattiin ja kimppuun käytiin! - Anonyymi
Montako lasta sinulla on?
- Anonyymi
Kiva tarina. Mutta keksitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921078Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228850Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73826- 52710
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien69670Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34602- 47549
- 40548
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535