Oli meillä aikoinaan Tankki Täyteen tv sarja jossa oli Vileeni joka osti mitä vain jos halvalla sai.
.
Nyt meillä on pääministeri puolue Kokoomus joka pistää äänestäjiä halvalla,
heidän Vileeninsä on kopioinut tenttinsä kiusannut suurlähettiläänä häiriköinyt jolloin henkilökunta sai kyllikseen lähestyen ulkoministeriä kirjeellä.
Mitä teki vallassa oleva puolue palkitsi pestillä uloministeriössä?
Mafia pitää huolen omistaan.
Kokoomus mafia meinikiä
7
459
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ainahan kokkarit toisiaan puolustaa nähty on
- Anonyymi
Kepu heitti Annelin bussin alle, falskia sekin.
- Anonyymi
Mutta olihan siinä filunkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olihan siinä filunkia
Oli tai ei niin Tukka- Mauri ja Kiäriäinen katselivat taivaalle ja viheltelivät.
- Anonyymi
Kepu sais antaa kenkää rikoksesta tuomitulle puheenjohtajalleen.
- Anonyymi
Ihme hommaa tavallinen tallaaja joutuisi noista tempuista kilometritehtaalle mutta ei nämä hyvä veli verkoston jäsenet.
- Anonyymi
Ei ole ihme jos kansa pitää politikkoja lähinnä oman etua ajavina.
Puolueet noudattavat talvisodan henkeä kaveria ei jätetä.
Kansalaisille ei taas jätetä mitään mitä vai voi päättäjien hyvinvointiin ulosmitata valtioneuvoston sekä eduskunnan päätöksillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214781- 67672
- 45596
- 45590
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513