Onko kukaa ikinä tilannu Voghionilta? Onko oikee kauppa vai ihan huijaus, jos ravarat tulleet perille niin vastaako kuvausta?
Voghion kokemukset
3
3632
Vastaukset
- Anonyymi
saistko tilattua sieltä
- Anonyymi
Ihan Kiinaan tuotetta ja ei vastaa kukaan rikki tuotetta on saanut
- Anonyymi
Olen tilannut ja jos on tarkka tavaran valinnassa ja pistää muutaman kympin havimman hinnan päälle saa ihan ok tavaraa. Eri "luxus" tuotteitakin saa ihan hyviä mutta juuri niiden kanssa tarvitsee olla todella tarkka. Esim "dior" laukusta saattaa puuttua yksi kirjain ja se tälläinen huijaaminen on heillekin ihan tietoinen asia. Aina vertaa sieltä ostettavaa tuotetta aitoon tavaraan ja katso kaikki yksityiskohdat ja lue tuoteselosteet tarkkaan ja ota aina kuvakaappaukset kaikesta mitä tilaat ja tiedoista että sinulla on näyttää faktaa jos tulee tavaran kanssa ongelmia. Hyvin nihkeästi korvaavat tuotteita ja silloinkin ole tarkkana mihin suostut. He tarjoavat jos jotain korvausta kunhan olet todistettavasti tuhonnut saamasi tuotteen esim. video tms. ja silloinkin jää miinuksen puolelle jos ei ole tarkkana mitä he tarjoavat "hyvityksenä". Mutta olen tilannut sieltä useita esim laukkuja, lompakoita, aurinkolaseja, kelloja ja kenkiä ja kun vertaan niitä omistamiini aitoihin tuotteisiin esim nyt jos mietitään laukkuja niin menee kuin väärä raha jollei joku ihan omin käsin ala tutkimaan tai mene se kainalossa alan liikkeeseen pyörimään. Yhden kerran olen saanut pilipalaa mutta sain hyvityksen. Toimitusaika tänne takapajulaan on hidas mutta kyllä kaikki aina tulee lopulta perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122599Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172562Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112211Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156