Otin todesta vuoden 1975

Anonyymi-ap

Otin todesta vuoden 1975 lopun ennustelun. Kaikki jatkui vain normaalisti vuoden 1975 syksyn jälkeen. Kukaan ei selittänyt mitään. Nyt vasta puolen vuosisadan jälkeen tunnustettiin, että oltiin väärässä. Kauan sen tunnustaminen kedti.

34

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järjestö ei ole missään vaiheessa reilusti tunnustanut virhettään, vaan on syyllistänyt rivijäseniä, jotka vain uskoivat kuten opetettiin.

      • Anonyymi

        Yksi sukupolvi ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi sukupolvi ei pidä paikkaansa.

        Kohta on kulunut 110 vuotta lopunajan alkamisesta. Jeesus puhui yhdestä sukupolvesta, ei kahdesta limittäisestä sukupolvesta. Miten ihmiset jaksavst uskoa tuohon kahden sukupolven selitykseen?


      • Anonyymi

        Ei ole mitään virhettä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta on kulunut 110 vuotta lopunajan alkamisesta. Jeesus puhui yhdestä sukupolvesta, ei kahdesta limittäisestä sukupolvesta. Miten ihmiset jaksavst uskoa tuohon kahden sukupolven selitykseen?

        Kahden sukupolven selitys on järkevä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta on kulunut 110 vuotta lopunajan alkamisesta. Jeesus puhui yhdestä sukupolvesta, ei kahdesta limittäisestä sukupolvesta. Miten ihmiset jaksavst uskoa tuohon kahden sukupolven selitykseen?

        Raamatun lopunajan alkamisesta on kulunut, ei 110, vaan pian 2000 vuotta. Raamatun mukaan lopun piti tulla, ei joskus kaukaisessa tulevaisuudessa, vaan silloisen sukupolven aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun lopunajan alkamisesta on kulunut, ei 110, vaan pian 2000 vuotta. Raamatun mukaan lopun piti tulla, ei joskus kaukaisessa tulevaisuudessa, vaan silloisen sukupolven aikana.

        KT selittää asiat niin, että kaikella on kaksoistäyttymys..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään virhettä!

        Jos olisikin kaksi limittäistä sukupolvea, niin 1914 sukupolvi on jo kadonnut. Nyt on meneillään uudet sukupolvet, ja nekin ovat kohta vanhimmasta päästä kaikki haudassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KT selittää asiat niin, että kaikella on kaksoistäyttymys..

        JT*


    • Anonyymi

      Etsin totuutta ja löysin alla olevan sivun. Aion nytkin mennä sinne. Tarkista itse löytyykö sieltä totuutta.

      www.Jeesuspelastaa.com

      • Anonyymi

        Jeesus ei tunne sinuakaan!


      • Anonyymi

        Millä perusteella kuvittelet, että löytämältäsi sivulta löytyisi totuus?


      • Anonyymi

        Minä en löytänyt sieltä totuutta.


    • Anonyymi

      eiks ne paikat 144 400 vai miten se oli taivaassa, olleet jo täytettyjä ennen kuin me synnyttiin?

    • Anonyymi

      Tänään tarkistin kadun kärryvahdilta, että maailmanloppu ja hohkakivisade ei tule tänään, huomenna ja ylihuomenna ainaskaan.
      Huh huh!

      • Anonyymi

        JT karttaa tuollaista toopea!


    • Anonyymi

      Kuinka vanha olet? Itse olin 15-vuotias 1975 ja muistan tuon syksyn hyvin.

      Ruokaa hamsrattiin, mopo kiellettiin ostamasta ja erityisesti Veli Moritz puheista hohkattiin. 6000 vuotta ihmisen luomisesta piti tulla täyteen.

      Joo säpinää oli, muttei sellasta hulinaa mistä luopiot puhuvat. Kovin juttu täälläpäin oli nolot puheet naapureille, ettei taloa kannata nyt rakentaa. Oli kova talkoolla tekemisen meininki.
      Itse en saanut mopoa, koska pian ratsastaisin hevosella tai leijonalla uudessa järjestelmässä.

      • Anonyymi

        Olen 70-vuotias. Minulle kukaan ei ilmoittanut mitään ruuan hamstraamisesta. Olin sairauden takia pitkään poissa kokouksista, mutta jäin kaiken ulkopuolelle.


      • Anonyymi

        Siinä näkee, miten typerää koko touhu on. Mopoakaan ei saanut ostaa, kun pian ratsastetaan hevosilla ja leijonilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 70-vuotias. Minulle kukaan ei ilmoittanut mitään ruuan hamstraamisesta. Olin sairauden takia pitkään poissa kokouksista, mutta jäin kaiken ulkopuolelle.

        Meillä oli säilykkeitä kaapit täynnä. Ei siitä varmasti mitään ilmoitettu, mutta kyllä meilläpäin varustauduttiin Harmagedoniin.

        Muistan 1975 Etyk kokouksen. Kyllä Harmagedon oli varma. Kyllä moni asia osui tuolloin yhteen WT seuran julistuksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 70-vuotias. Minulle kukaan ei ilmoittanut mitään ruuan hamstraamisesta. Olin sairauden takia pitkään poissa kokouksista, mutta jäin kaiken ulkopuolelle.

        Ulkopuolelle.... Siihen oli joku syy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä näkee, miten typerää koko touhu on. Mopoakaan ei saanut ostaa, kun pian ratsastetaan hevosilla ja leijonilla..

        Soopaa sinun hevosjutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkopuolelle.... Siihen oli joku syy

        Minuun ei oltu yhteydessä, eikä annettu ohjeita, miten varustaudutaan Harmagedonin varalle En tietänyt mistään mitään.


      • Anonyymi

        " Kovin juttu täälläpäin oli nolot puheet naapureille, ettei taloa kannata nyt rakentaa."

        Jotain tällaista olen itsekin kuullut. Paikalliset JT:t olivat käyneet viisastelemassa kesällä tai syksyllä 1975 jonkin rakennusprojektin äärellä, että mahdatteko tuon ehtiä saada valmiiksi. No valmiina on ollut ja ränsistynytkin jo.


    • Anonyymi

      Älä ota mitään kriisiä tosissasi. Nyt meinaa väestöräjähdys kääntyä väestön supistumiseksi ja siitä johtuvaksi konkurssiksi.

      Sitä ennen:
      Jääkausi, Rooman klubi, happosateet, väestöräjähdys, Peak Oil, otsonikato, kasvihuoneilmiö, lajikato ja nyt ilmaston muutos.

      Paskapuhetta toisensa jälkeen ja kassakone kilisee.

      • Anonyymi

        Lahkot jauhaa soopaa, ei JT


    • Anonyymi

      Soopaa!
      Ette ymmärrä näistä ennuste vuosista mitään!
      Kaikki on mahdollisia vuosia, mutta ei teille urpoille kannata mitään selittää.
      Kyllä ääni kellossa muuttuu kun alatte ottamaan asioista selvää ja etenkin lukemaan Raamattua!
      Siellä kerrotaan missä mennään!

      • Anonyymi

        amen


      • Anonyymi

        Aloin ottamaan asioista selvää ja kävi ilmi, että järjestön kaikki ennustukset olivat hölynpölyä. Koko tärinä vuoteen 1914 liittyvistä näkemyksistä on täysin väärä ja hallintoelin tietää sen itsekin.

        Mutta niinhän se kaikissa kulteissa menee, että osa porukasta vain vakuuttuu vääristä ennustuksista. Kertoo jotain oleellista sellaisten ihmisten naiiviudesta ja typeryydestä.


    • Anonyymi

      Anonyymi 2024-07-02 18:55:40

      "Järjestö ei ole missään vaiheessa reilusti tunnustanut virhettään, vaan on syyllistänyt rivijäseniä, jotka vain uskoivat kuten opetettiin."

      -Järjestö myös kirjoitti kirjan Kansat tulevat tietämään että minä olen Jehova-miten ?
      jossa JT:t selitettiin profeetaksi. Näin tehtiin jotta JT:t saisivat lisäpontta maailmanlopun kaupitteluun, vartiotorniloiten myyntiin.
      Niin ja oman asuntonsa myyntiin + kauppahinnan vartiotorniuskonnolle antamiseen, kuten neuvoi lehti Valtakuntamme palvelus kesäkuu 1974.

      • Anonyymi

        JT ennustukset ovat kaikki Raamatunmukaisia!
        Ette ymmärrä siitä, koska hoette aina samaa typeryyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT ennustukset ovat kaikki Raamatunmukaisia!
        Ette ymmärrä siitä, koska hoette aina samaa typeryyttä

        Raamatussa kielletään mitään ennustelemasta. Jt osoittanut olevansa väärä profeetta, Raamatun mukaan. Ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa kielletään mitään ennustelemasta. Jt osoittanut olevansa väärä profeetta, Raamatun mukaan. Ihan itse.

        Voi ei ole edelleenkään mitään ymmärrystä
        Mars... JT luokse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei ole edelleenkään mitään ymmärrystä
        Mars... JT luokse!

        Soopaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe