Kiinnostaako poikamainen mies.

Anonyymi-ap

Silleen ettei ole saavista kaadettu testosteronia.

18

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Yäk

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaivattuni on sekoitus miehekkyyttä ja poikamaisuutta. Tykkään.

      • Anonyymi
        UUSI

        No kerro nyt kuka olen niin saan tietää. Tai ap saa tietää 😁
        Sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      kelpaa vaan hän

    • Anonyymi
      UUSI

      Riippuu täysin mitä tuolla käytännössä tarkoitat. Useinhan tuolla "poikamaisella" tupataan tarkoittamaan sellaista, joka ei ole kasvanut henkisesti aikuiseksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Katso eduskunnan kyselytuntia niin,,,


      • Anonyymi
        UUSI

        No mitä se aikuiseks kasvaminen on. No mutta sellainen, etta kysytään henkkareit kun oot lähempänä 40... Siinä menee jo joku perspektiivi uusiks.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä se aikuiseks kasvaminen on. No mutta sellainen, etta kysytään henkkareit kun oot lähempänä 40... Siinä menee jo joku perspektiivi uusiks.

        Et siis tiedä, että oletko kasvanut henkisesti aikuiseksi? Jos noin, niin se kuulostaa hiemsn huolestuttavalta. Kyllä sen yleensä tietää, jos on.

        Se että kysytään henkkareita ... tekeekö se sitten poikamaiseksi. Itse en ainakaan ole erityisen tyttömäinen, vaikka multa henkkareita kysytäänkin. Eikö ne nykyään kuulu kysyä alle kolmekymppisen oloiselta? Ei se ainakaan minun perspektiiviäni muuta mihinkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis tiedä, että oletko kasvanut henkisesti aikuiseksi? Jos noin, niin se kuulostaa hiemsn huolestuttavalta. Kyllä sen yleensä tietää, jos on.

        Se että kysytään henkkareita ... tekeekö se sitten poikamaiseksi. Itse en ainakaan ole erityisen tyttömäinen, vaikka multa henkkareita kysytäänkin. Eikö ne nykyään kuulu kysyä alle kolmekymppisen oloiselta? Ei se ainakaan minun perspektiiviäni muuta mihinkään.

        Anyway ... kyllä korvienvälistä pitää olla aikuinen. Lapsenmielinen saa olla ja on hyväkin olla, mutta ei lapsellinen ja kakara.

        Mitä siihen poikamaiseen habitukseen tulee, niin miten sekin määritetään. Itse pidän hoikista miehistä, eli siis mitään ylileveitä hartioita ja isoja käsivarsia, sellainen ei nappaa yhtään. En pidä hirveän pitkistä miehistä. Sellainen max 175 on hyvä. Eli jos "pienuus" on poikamaisuutta, niin sitten joo. Mieluiten ei partaa, ei sänkeäkään ja kasvot mielummin kauniiksi miellettävät kuin kirveelläveistetyn kulmikkaat.


      • Anonyymi
        UUSI

        Poikamainen voi tarkoittaa myös ulkäköön liittyvää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Anyway ... kyllä korvienvälistä pitää olla aikuinen. Lapsenmielinen saa olla ja on hyväkin olla, mutta ei lapsellinen ja kakara.

        Mitä siihen poikamaiseen habitukseen tulee, niin miten sekin määritetään. Itse pidän hoikista miehistä, eli siis mitään ylileveitä hartioita ja isoja käsivarsia, sellainen ei nappaa yhtään. En pidä hirveän pitkistä miehistä. Sellainen max 175 on hyvä. Eli jos "pienuus" on poikamaisuutta, niin sitten joo. Mieluiten ei partaa, ei sänkeäkään ja kasvot mielummin kauniiksi miellettävät kuin kirveelläveistetyn kulmikkaat.

        Minä myös pidän lyhyemmistä miehistä, mutta en laihoista. Ei partaa, mutta kasvot eivät kauniiksi miellettävät!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis tiedä, että oletko kasvanut henkisesti aikuiseksi? Jos noin, niin se kuulostaa hiemsn huolestuttavalta. Kyllä sen yleensä tietää, jos on.

        Se että kysytään henkkareita ... tekeekö se sitten poikamaiseksi. Itse en ainakaan ole erityisen tyttömäinen, vaikka multa henkkareita kysytäänkin. Eikö ne nykyään kuulu kysyä alle kolmekymppisen oloiselta? Ei se ainakaan minun perspektiiviäni muuta mihinkään.

        No mikä se aikuisuuden standardi sitten on. Monilla on varmasti näkemys siitä mut onko se mistään kotoisin, on myös kysymys.


      • Anonyymi
        UUSI

        Karvaton babyface. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Anyway ... kyllä korvienvälistä pitää olla aikuinen. Lapsenmielinen saa olla ja on hyväkin olla, mutta ei lapsellinen ja kakara.

        Mitä siihen poikamaiseen habitukseen tulee, niin miten sekin määritetään. Itse pidän hoikista miehistä, eli siis mitään ylileveitä hartioita ja isoja käsivarsia, sellainen ei nappaa yhtään. En pidä hirveän pitkistä miehistä. Sellainen max 175 on hyvä. Eli jos "pienuus" on poikamaisuutta, niin sitten joo. Mieluiten ei partaa, ei sänkeäkään ja kasvot mielummin kauniiksi miellettävät kuin kirveelläveistetyn kulmikkaat.

        Turha sun liikalihava wanhapiika on mitään valkkailla. Kuitenkaan et ketään saa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei. Kyllä miehestä pitää tihkuhkua testosteronia niin paljon että hiki muuttaa pikkukivetkin Chuck Norrisin näköiseksi.

    • Anonyymi
      UUSI

      No ei varsinaisesti. Jos tarkoitat huumoria ja pilkettä silmäkulmassa, miksipä ei. Kyllä viisaus ja elämänkokemus kiinnostaa enemmän.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kiinnostaa jos ikää on lähemmäs 60 vuotta!

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja paksu lompakko. Helppo on lempeä pyytää 🎵🎶🎵


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe