Pro gradu -epäselvyydet
Tammikuussa 2002 Oulun yliopiston selvitysryhmä totesi Vilénin pro gradu -opinnäytetyön olevan laajalti suoraa lainausta aiemmista teoksista ilman asianmukaisia lähdeviitteitä. Työryhmän mukaan vuonna 1989 hyväksytyn gradun tekstiosuuden 45 sivusta noin puolet on plagioitu. Työryhmä katsoi vastuun työstä olevan tekijällään, mutta myös Vilénin graduohjaaja ja tiedekuntaneuvosto saivat asiasta moitteita.
Niin sitä pitää...
Kokomuksen Jari Vilen kopioi enemmän kuin Huhtasaari!!!
9
166
Vastaukset 9
- Anonyymi
Sillä on loppuelämän virat suomen valtiolla.
Aina löydetään virka ja palkka nousee. - Anonyymi
Räyhävasemmisto muuntaa asian heti "plagioinniksi", jos lähdeviitteissä on pienintäkään puutetta. Se on räyhävasemmiston normaalia elämää. Se kyttää, räyhää ja syyttää, välittämättä siitä, mikä on totuus.
- Anonyymi
...totesi Vilénin pro gradu -opinnäytetyön olevan laajalti suoraa lainausta aiemmista teoksista ilman asianmukaisia lähdeviitteitä. Työryhmän mukaan vuonna 1989 hyväksytyn gradun tekstiosuuden 45 sivusta noin puolet on plagioitu.
Siinä on totuus. Totuus löytyi Wikipediasta! - Anonyymi
No pientä puutetta on tosiaan ilmennyt, kun puolet gradusta on kirjoittaneet aivan muut kuin hän itse. Sellaista räyhävasemmistolaisuutta juu.
- Anonyymi
Niin juuri, eihän porvari puolueitten jäseniä saa arvostella heidän tekemisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pientä puutetta on tosiaan ilmennyt, kun puolet gradusta on kirjoittaneet aivan muut kuin hän itse. Sellaista räyhävasemmistolaisuutta juu.
Pientä eikä itse tehnyt, painu v.ttuun selittelemään Persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pientä eikä itse tehnyt, painu v.ttuun selittelemään Persu.
Eräs Ursula Saksasta kopsasi myös väikkäriinsä aikoinaan , mutta katsottiin sitten sormien läpi..
- Anonyymi
Hienoa että romanit pääsevät nykyisin hyviin virkoihin.
Tulee mieleen myös Uotin veljekset. - Anonyymi
Vilen oli Ottawassa suurlähettiläs.
Sanottiin irti, kun ahdisteli alaisiaan, naisia.
Kokoomuksen Valtonen kutsui takaisin Suomeen eli irtisanottiin.
Nyt sai Suomessa suojatyöpaikan.
Ja on tutkinnassa, kun on käyttänyt yhteiskunnan etuuksia väärin kymmpitonnien edestä.
Että tämmönen Kokoomuksen suojeltu epärehellinen virkamies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921335- 47911
- 95875
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85789Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57717- 42581
- 64576
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34557
- 48537