Suurenmoinen odote saada ikuinen elämä Jumalan vanhurskaan valtakunnan alaisuudessa odottaa tämän pahan maailman ajan lopussa eloon jääviä. ..JT ja juutalaisia.
Tämän palstan joukko ei kuulu niihin, vaikka voisivat kuuluakin, mutta ei, koska lahkot ovat eksyttäneet pois jumalan läheisyydestä!
Mutta jos niin on, niin palstalaistenkin täytyy tehdä HETI TÄNÄÄN kaikkesi, jotta Jumalan sana vaikuttaisi syvästi ennen kuin loppu lähestyy ja koko elämääs!
Tämän palstan lahkolaiset eivät kuulu yksikään pelastettujen joukkoon!
49
441
Vastaukset
- Anonyymi
Ole vartiotorniurpo hiljaa.
- Anonyymi
Raamatun sanalla mitataan se kuka on urpo, se olet juuri sinä, koska et kuulu JT kristilliseen joukkoon!
Koska lopetat urpoilusi siltä osin?
- Anonyymi
Osanottoni siitä painajaisesta jos pitäisi elää ikuisesti. Ei mikään ihme, että mielenterveys on rikki, kun tuollaista karua kohtaloa joutuu pelkäämään.
Mutta älä hätäile. Kukaan ei elä ikuisesti. Sinullakin on toivoa siis vielä, eikä tarvitsisi pelätä jatkuvasti tässä ainutkertaisessa elämässä- Anonyymi
Tämä maailman meno on painajaimaista, paratiisissa se muuttuu, harmi sitä ihanuutta ei ole kertomassa Aatami ja Eeva, jos olisi, sinne haluaisi kaikki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä maailman meno on painajaimaista, paratiisissa se muuttuu, harmi sitä ihanuutta ei ole kertomassa Aatami ja Eeva, jos olisi, sinne haluaisi kaikki!
Eikä meidän tarvitse miettiä, miten kaikki eläimet mahtuivat Nooan arkkiin, kun voimme paratiisissa kysyä sitä suoraan Nooalta. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä meidän tarvitse miettiä, miten kaikki eläimet mahtuivat Nooan arkkiin, kun voimme paratiisissa kysyä sitä suoraan Nooalta. 🤣
Noan tarinassa ei ole kyse siitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noan tarinassa ei ole kyse siitä!
Mistä siinä sitten on kyse? Eläimet kuten ihmisetkin pelastuivat arkissa tarinan mukaan, joten kyllä kaiken piti mahtua mukaan. Maailman eläinlajit ravintoineen ja elinympäristöineen eivät mahdu isoonkaan alukseen.
Vartiotorni on väittänyt, että Nooa olisi saarnannut pelastusta, mutta Raamatun tarina ei sisällä mitään tuollaista asiaa. Vartiotorni vain halusi käyttää Nooaa koskevaa tarinaa esikuvana omalle saarnaamistyölleen, jota todistajilla teettänyt.
- Anonyymi
Suure moinen odote ei ole se jos joutuu olemaan JT:n kanssa.
- Anonyymi
Vihaat Jumalaa!
- Anonyymi
Millä vallalla sinä muita ihmisiä tuomitset, sinä olet yhtä syntinen Jumalan silmissä. Nöyryyttä vailla olet, mutta jätähän tuomitseminen sille, jolla siihen valta on. Olet syntistä naistakin pahempi fariseus, yök.
- Anonyymi
Olen syntinen, mutta en ole raamatunvastainen!
Raamatunvastaisia on kaikki jotka ei kuulu JT! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen syntinen, mutta en ole raamatunvastainen!
Raamatunvastaisia on kaikki jotka ei kuulu JT!Oletkin todella syntinen, kun tuomitset ja solvaat täällä muita jatkuvasti. Sinun sietäisi hävetä, mutta tuskin osaat.
- Anonyymi
Jehovan todistajien uskonto on kristinuskon ulkopuolinen, suorastaan antikristillinen lahko, joka pyrkii ohittamaan Jumalan armon ja asettaa järjestönsä ja sen velvoitteet keskipisteeksi.
- Anonyymi
Jumalan armoa on kestänyt jo 6000 v ajan.
Lahkolaisten armo on saatanallista eksyttämistä.
Mars, mars JT joukkoon pelastumaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mars, mars JT joukkoon pelastumaan!Amen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mars, mars JT joukkoon pelastumaan!Et kai vain tarkoita kokouksissa käymistä ja ovilla kiertelyä? Ne eivät tule kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amen
Kunhan ei tarvitse käydä kokouksissa eikä ovilla. Lukemisen netistä pitää riittää.
- Anonyymi
Jaahas. Oleto joku varajeesus joka jakelee jo tuomioita?
- Anonyymi
Tuomiovalta on jumalalla.
Minä jakelen Jumalan tahtoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomiovalta on jumalalla.
Minä jakelen Jumalan tahtoa!amen
Mitä suurenmoista ikuisessa elämässä muka on? Sekö, että voi laskea Peräilmaa ikuisesti?
- Anonyymi
Tämän ilmoittaa myös Raamattu!
- Anonyymi
Eivät kuulu JT sen enempää pelastettujen joukkoon. Mitään ei ole tapahtunut eikä tapahdu.,
- Anonyymi
Raamatun mukaan olet tyhjänpuhuja!
JT ei ole aikaa sellaiseen typeryyteen!
- Anonyymi
Älkääkä tuomitko!
- Anonyymi
Anonyymi 2024-07-08 13:46:52
" Jumalan armoa on kestänyt jo 6000 v ajan. "
-Niin, sehän on, ainakin jossakin vartiotornissa se aika jonkaihminen on ollut luotuna.
Tutkijat ovat todenneet Neanderthalin ihmisen geenin tulleen mukaan nykyihmisen geeneihin noin 40 000 v sitten.
Tämä koskee erityisesti Eurooppalaisia, Afrikassa eläviä alkuperäisafrikkalaisia tämä ei koske.
Ihmisen Jumala loi Afrikkaan, ja nykyihmisen Eurooppaan tultuaan sai myös Neanderthalin ihmisen geenin.
(iho vaaleni evoluutiossa. vaalealla iholla on esim. parempi kylmänsieto ja kyky saada vähemmästäkin auringonsäteilystä paremmin D -vitamiinia.)
Neanderthalin ihminenkin on Jehovan luomus, ilmeisesti tullut Afrikasta paljonkin aikaisemmin kuin nykyihminen. Eli kysymyksessä on niin pitkät aikajaksot, etteivät ahdasmieliset vartiotornitoimittajat yritäkään ymmärtää. - Anonyymi
Kyllä se näin menee, sama kohtalo kuin saatanalla!
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2024-07-03 06:31:17
" ikuinen elämä Jumalan vanhurskaan valtakunnan alaisuudessa odottaa ...
lahkot ovat eksyttäneet pois jumalan läheisyydestä! "
-Niin, ensin oli myös vartiotornikuluttajille luvattu Jumalan läheisyys, taivas.
Mutta kun Rutherford näki unta että taivas olisi täyteen varattu, kehitti hän idean erossa Jumalasta maanpäällisparatiisissa.- Anonyymi
Urpo, Raamatun pariin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urpo, Raamatun pariin!
Urpoasi en tunne, mutta Raamatusta löysin
Efes. 4:4 olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon
Matt. 16:18 olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni
16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urpoasi en tunne, mutta Raamatusta löysin
16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimetSinulla ei ole koskaan mitään asiaa taivaaseen... Selittäjät joutaa pysyvästi hautaan!
- Anonyymi
Planeetastamme (paratiisista)tulee ihana paikka asua ja elää, kun pääsemme eroon ateisteista ja lahkolaisista!
- Anonyymi
Taitaa ennemmin käydä niin, että maailma pääsee lopulta eroon teidän lahkostanne. Aikaa se voi viedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa ennemmin käydä niin, että maailma pääsee lopulta eroon teidän lahkostanne. Aikaa se voi viedä.
Raamattu osoittaa selvästi, että kaikki Jumalan vastustajat elävät vain yhden elämän, toista mahdollisuutta ei tule.
Keitä jatkoon menijät ovat, JT ja juutalaiset! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu osoittaa selvästi, että kaikki Jumalan vastustajat elävät vain yhden elämän, toista mahdollisuutta ei tule.
Keitä jatkoon menijät ovat, JT ja juutalaiset!Näytäpä minulle sieltä Raamatusta, että pitää totella Jehovan todistajien hallintoelintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytäpä minulle sieltä Raamatusta, että pitää totella Jehovan todistajien hallintoelintä.
JT ovat uskollisia Raamatun sanalle!
Sen todistaa jokainen Raamatun 45 000 jaetta
- Anonyymi
"Palstan lahkolaiset", siis: jehovantodistajat.
He ovat raamatuntutkijoista erkaantunut lahko.- Anonyymi
JT ovat lahkoja karttavia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT ovat lahkoja karttavia!
He siis karttavat itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He siis karttavat itseään.
Etkö onneton ymmärrä, sinua ja lahkoja!
- Anonyymi
Anonyymi 2024-07-18 15:24:53
"Keitä jatkoon menijät ovat, JT"
-Tarkoitat siis että seuraava jae on todistajilta kielletty, vaik onko peräti kirottu ?
Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;- Anonyymi
JT uskoo juuri tuon!
- Anonyymi
Näin on, joka ikinen Raamatun vastainen hävitetään!
- Anonyymi
Aivan, ei mitään asiaa Paratiisiin, ainoastaan matojen sekaan!
- Anonyymi
Se on heidän oma syy!
- Anonyymi
Anonyymi 2024-07-19 10:16:46
Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
Anonyymi 2024-07-19 19:45:50 "JT uskoo juuri tuon!"
-JT väittää Jeesusta enkeliksi. Herra taas on Jumala.
---------
Edeltä myös:
16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet
-Elikkä Raamattu ei lupaa paratiisia. On yksi toivo ja se on taivasten valtakunta.
-Taivaaseen menoa uskotteli vartiotorni vielä 1930 -luvun alussa.
Mutta sitä ennen oli myös uskottava pyramidiin, joka sitten kiellettiin tunnustamalla se saatanan raamatuksi, vartiotornissa.
-Vartiotornihan piti kortistoa viime vuosiin asti niistä, jotka ilmoittivat halunsa sittenkin taivaaseen, ja sen vartiotorni halukkaille lupasikin. Mutta leimasi myös halukkaat mielenvikaisiksi. Teettämättä heillä lääkärintutkimusta.
Todistajien mielenterveyttä on kyllä tutkittu.
Australialainen psykiatri John Spencer tutki vuonna 1975 australialaisten mielisairaaloiden potilaita laajassa tutkimuksessa. Tutkimuksessa oli mukana myös 50 Jehovan todistajaa. Hänen mukaansa vakavat mielenterveydelliset sairaudet olivat Jehovan todistajien keskuudessa kolme kertaa yleisempiä kuin väestössä keskimäärin ja erityisesti skitsofrenia oli neljä kertaa yleisempää. (John Spencer. "Mental Health Among Jehovah's Witnesses," British Journal of Psychiatry, Vol. 126, 1975, 556.).
1980-luvulla Havor Montague tutki Ohion osavaltion mielisairaaloihin kirjoittautuneita henkilöitä vuosina 1972–1985. Montaguen arviot olivat melko tyrmäävät. Hän arvioi, että mielenterveyteen liittyvien sairausten esiintyvyys Jehovan todistajilla on 10–16 kertaa yleisempää kuin väestöllä keskimäärin. Hän arvioi, että kymmenisen prosenttia julistajista tarvitsee mielenterveyden ammattilaisen apua. Montague arvioi, että toisaalta Jehovan todistajien oppi vetoaa mielenterveyden ongelmista kärsiviin, mutta että toisaalta Jehovan todistajuus myös aiheuttaa ongelmia. Montaguen mielestä tämän todistaa se, että usein mielenterveyden ongelmista kärsineet Jehovan todistajat olivat huomattavasti onnellisempiä jätettyään Jehovan todistajat. (Havor Montague. "The Pessimistic Sect's Influence on the Mental Health of Its Members: The Case of Jehovah's Witnesses," Social Compass, Vol. 24, 1977, 135–147).
https://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9376 - Anonyymi
Ei kuulu, koska Jumala tuntee vain JT ja juutalaiset?!
- Anonyymi
Ei tietenkään, koska uskovat sellaista mitä ei ole Raamatussa
- Anonyymi
Näin on, koska Jumala ei tunne ketään, joka uskoo raamatunvastaisesti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767