Miten voivat olla niin erkaantuneet todellisuudesta. Arvostellaan kaikkea ja tietenkin vähävaraisia, ovat kuulemma laiskoja ja rahaa tulee tekemättä mitään: milloin te olette tehneet töitä?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Sitä vaan ihmettelen kun rouva pukeutuu kirkuvan punaiseen kolttuun. Luulisi "vassareita" halveksivan pariskunnan olevan tietoinen, että punainen väri on vassareitten väri.🤣🤣🤣🤣🤣👍
- Anonyymi
Unohtakaa ja koko pariskunta, niin selviätte vähemmällä harmistuksella.
- Anonyymi
Niin juurikin miten jaksetaan eikö ole omaa elämää! Täällä ylensäkin aika asiattomia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juurikin miten jaksetaan eikö ole omaa elämää! Täällä ylensäkin aika asiattomia !
🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi
Ketä harmittaa, ei minua ainakaan🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Selänteet, tiedätte että terveys on arvoista ykkönen teilläkin.
- Anonyymi
Kun muut oli koulussa, Teemu luisteli……
- Anonyymi
Teemu on kova jätkä ja amerikkalainen 🤣🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi
Ihmettelin kanssa miten siellä rapakon takana noin pahasti punaniskoittuu ettei senkään maan historiaa tunne muttei kotirouvalta kai voi odottaa muuta kuin pikkusieluisuutta ja sivistymättömyyttä #tuure
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2211042Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "218801- 69696
- 52624
- 46603
- 64566
- 84551
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513