Olin aikoinaan kuuntelemassa luentoa homoparin tilanteesta. Hänen omaisensa olivat puhumassa poikansa puolesta ja olivat nostattamassa sateenkaarilipputunnelmaa. Miksi ?
Vanhempien puheessa kuulsi rivien välistä ajatus: " Emme epäonnistuneet kasvattajina. Olemme hyvät, erinomaiset kasvattajat." Vanhemmat puhuivat "omaan pussiinsa".
Minulle tuli vaikutus, että vanhemmat yrittivät sisimmässään olevan epäonnistumistunteen saada pois menemällä laidasta toiseen.
Valtakunnansyyttäjän Raija Toivaisen arvot ovat mielestäni aivan samoja. Hänen tyttärensä on puhuttu yleisesti olevan lesbo.
Moni on sitä mieltä, että hän äitinä tekee varmasti nyt Räsäsen syyttämistä ihan oman itsensä, itsekkään äitiarvonsa tähden. Takana ajatus: " Jos Räsänen tuomitaan, niin minun epäonnistuminen äitinä kumoutuu. Jos Räsänen häviää, se on minun voitto. "
Kuinka paljon Raija Toiviasen tytär on käskenyt, innoittanut, kehoittanut ja jouduttanut äitiään Räsäsen syyttämisestä? Varmasti on vaikuttanut ja paljon.
Raija Toiviaisen tapaus on oikeastaan historian toistoa. Mutta päinvastaisesti.
Ei tarvitse kuin hiukka katsoa Raamatussa olevaan tapausta, jossa Johannes Kastaja tapetiin raaásti kun hän kritisoi Herodesta. Vatin päällä kannettiin Johannes Kastaja pää.
Nyt tapaus on näin: Räsäsen Päivi yritetään "listiä" lain voimalla. Ja tällä kertaa äiti Raija Toivanen tekijänä ja tytär villitsijänä. Epäilen, että tässä en paljoa erehdy. Raija Toiviainen on varmasti tyttärensä kanssa samassa veneessä.
Raija Toiviainen pitäisi minusta laitaa syyteeseen Räsäsen asiattomasta syyttämisestä. Onneksi nyt niitä on tehty !
Lissä infoa: Tutkimukset osoittavat homomiehillä olevan muuta väestöä korkeampi itsemurhariski. Tutkimuksesta riippuen homomiehet riistävät 2-10 kertaa suremmalla todennäköisyydellä oman henkensä kuin heterot. MM ja NN suhteiden tyypillisiä poikkeamia MN suhteisiin verrattuna.
Homopiireissä on mm. korkea itsemurha%, alkoholisoituminen, huumeet, lyhyet suhteet, pettäminen, mielenterveysongelmat...tyypillisiä piirteitä. Eivätkä nämä ole vähentyneet vaikka mm ja nn suhteista on tullut laillisia. Lesboudelle on tyypillistä mm. väkivalta. Tukkanuottaset ovat nn suhteissa tavallista.
Olen keskustellut, kysellyt ja kommunikoint sekä homojen että lesbojen kanssa. Useat heistä puhuvat pettymisestä, ahdistuksesta, tarkoituksettomuudesta, yksinäisyydestä ja eritoten sen katumista, että he ovat joskus uskoneet siihen kiiltokuvaan, jota media, Seta ymv. antavat ja kokeilleet. Irti haluttaisiin päästä riippuvuudesta. loukusta ja tervehtyä mn suhteeseen.
Pitää puhua siitä mitä homoseksuaalisuus (mm ja nn) on ja mitä hedelmiä se saa aikaan. Asiasta ei puhuta. Miksi ei. Koska ne ovat yksinkertaisin ja vakuuttavin todiste mm ja nn seksuaalisuusarvoja vastaan.
Mutta jos tapetille tuotaisiin nyt ne väkivallat, sukupuolisairaudet, aidsit, itsemurhat...mitä mm ja nn suhteet sisältää niin ihmiset viisastuisivat ajatuksissaan.
Nyt yrotetään saada läpi laki, joka estäsis ihmistä hakemaan apua homoseksuaalisuuteen mikäli hän haluaa eroon homoudesta. Homoudesta irti haluavia on varmasti ja lisää tulee. Tämä uusi laki olisi täysin vastoin ihmisoieuksia ja demokratiaa.
Mitä tämä lakihakemus todistaa ? Sen, että homo ja lesboryhmät yrittävät tällä lailla pyyhkiä pois sitä syyllisyyttä jota he koko ajan kantavat sisimmässään. Heidän syyllisyytensä halutaan peittää täysin. Se on aivan sama kuin ylinoputeen helposti lankeava ihminen haluaisin pois nopeusrajoitukset.
Kuinka asian on laita
27
564
Vastaukset
- Anonyymi
Olippa asiaa kerrakses !
- Anonyymi
Olippa asiaa kerrakses !
- Anonyymi
Varmaan jokaiselle ajattelevalle on selvää että jatkuva homojen haukkuminen, syrjintä ja jopa fyysinen väkivalta aiheuttavat homoyksilöille ongelmia ja näistä osalle itsetuhoista käyttäytymistä. Syyllisiä tuohon ovat luonnollisesti homoja haukkuvat, heistä vähättelevästi ja alentavasti kirjoittavat, heitä pahoinpitelevät jne.
Olisi mielenkiintoista kuulla vaihteeksi tutkimuksista kaappihomouden vaikutuksista. Suurin osa homoista on alkuvaiheessa elänyt jonkin aikaa kaapissa, mutta epäselvää on kumpi on itsetuhoisuudelle altistavampaa: kaapissa olo vai avoimesti syrjinnän vastaanottaminen. - Anonyymi
Alku on: " Varmaan jokaiselle ajattelevalle on selvää..." Nämä sanat väittää, että jokainen ns. "ajatteleva" ajattelee samoin kuin väite, joka virkkeesä tulee... Selvää pyrkimystä johdattaa ajattelemaan kuin kirjoittaja itse. Jos et ajattele miten teksti jatkuu niin olet "tyhmä".
Mikä tämä väite on ? Se on: " ....että jatkuva homojen haukkuminen, syrjintä ja jopa fyysinen väkivalta aiheuttavat homoyksilöille ongelmia ja näistä osalle itsetuhoista käyttäytymistä. "
"Jatkuva"... todista. Kuinka usein, missä, miten... ketkä, miksi.... ? Missä on jatkuvan ja "ei jatkuvan" raja.
"Haukkuminen".... Mikä tulkitaan haukkumiseksi ? Onko Päivi Räsäsen puheet haukkumista ? Onko ne perustelut, joilla Raamatun pohjalta homoilu tuomitaan synniksi muka haukkumista ? Kumma kun ei uskalleta syyttää ja tuomita homouden tuomitsemisesta muslimeja, joita on Suomessa n. 120 000 - 130 000. Muslimit on 100% homoutta vastaan.
Muslimit ovat Suomen TV:ssä tuomineet homouden täysin. Katsoppas kun ei tästä ole puhuttu sanaakaan Setan palstoilla. Ei ole ollut Prideissä kylttejä: MUSLIMIT ON VÄÄRÄSSÄ ! MUSLIMIT, HOMOUS ON OK !
Miksi muslimeja ei syytetä homouden haukkumisesta ? Kristittyjä kyllä, mutta ei muslimeja. Onko homopuoltajilla sikäli "pupu pöksyssä" ?
Suomessa on sananvapaus. Siksi Raamatun sanat on oikeus julistaa, julkaista ja tuoda esiin, koska niillä syntyy synnintunto. Niistä suututaan tai muututaan. Pysytään synnin orjuudessa tai vapaudutaan synnin orjuudesta.
Evankeliumi on vapauttava. Ihmisella on oikeus saada kaikki syntinsä anteeksi. Myös syntinsä hylkäävällä homolla ja hänestä tulee exhomo.
Yksi hyvä esimerkki tästä on exhomo Ari Puonti. Hänellä on paljonkin mielenkiintoisia artikkeleja intterissä. Häneen voi ottaa myös yhteyden. Hän on kirjoittanut exhomona myös kirjoja homoudesta ja vapautumisesta homouden siteistä
Entä Iltalehden artikkeli 23.4.2021: " Vanhemmat kertovat toivovansa lapsistaan heteroita". Onko tämäkin homouden tuomitsemista ? Ei vaan vanhempiensa vilpittömän halun esiintuomista. Vanhemmat haluaa lapsistaan heteroja. Erinomaista. He rakastavat lapsiaan oikeesti.
Jatketaan. ....."syrjintä ja jopa fyysinen väkivalta aiheuttavat homoyksilöille ongelmia ja näistä osalle itsetuhoista käyttäytymistä. "
Entä : "syrjintä".... Mikä on syrjintää ? Sekö ettei homoutta hyväksytä 100% ? Sekö ettei tarjota etuja, ei adotptio-oikeutta ?
Jos puhutaan syrjinnästä niin sitä esiintyy joka asiaa ja aatetta kohti. Ihonväriä, politiikkaa, uskontoa, ylipainoa, pukeutumista, ammattia... kohti. Nyt yritetään homoudesta tehdä ainutkertainen ja ainut syrjitty kohde. Jos homoudesta esitetty kielteinen asenne koetaan syrjinnäksi niin eikö se osoita homojen "herkkänahkaisuutta". Ei minua minun uskoni syrjintä hetkauta pätkääkään. Koska minun kanssani on Herra ja Luoja, minun Isäni.
Ja onko kirjoittajalta unohtunut tyystin, että homoyhteisöissä jos missä tapahtuu sisäistä syrjintää. Ei siellä jok'ikistä pömppövatsaa, Seppo Suharia tai Sutiparta Paavoa hyväksytäkkään. Rakkauttakaan ei saa kuin rahalla... jos silläkään.
Sitten sanot: ".... fyysinen väkivalta...." Jassoo... muutama vuosi takaperin homomies Markus Hakala surmasi puolisonsa. Siksi sanonta: " .... homoyksilöille ongelmia ja näistä osalle itsetuhoista käyttäytymistä. " viitaneet sanat voi muuttaa mutoon : "...homoyhteisöllä on sisäisiä ongelmia ja sisätuhoisaa käytäyttymistä, jopa murhia."
Hakala on toiminut mm. DTM:n ravintolapäällikkönä ja Miss Gay Finland -kisan tuomarina.
Oikeus tuomitsi Hakalan kahdeksan vuoden vankeustuomioon.
Rangaistusta lievensi se, että oikeus katsoi uskottavaksi sen, että homopuoliso oli Thaimaassa puukottanut häntä.
Puukotusta, tappoa....aitoa homouden sisäistä "suvaitsevaisuutta".
https://mvlehti.net/2017/03/22/helsinkilaishomo-tappoi-kuristamalla-parittelukumppaninsa-valokuvissa-markus-hakala/
Että silviisii....
Sanot: " Olisi mielenkiintoista kuulla vaihteeksi tutkimuksista kaappihomouden vaikutuksista." Heterot ei tunne kaappiheteroutta, koska siinä ei ole mitään hävettävää koska se on LUONNOLLISTA. .
Homous on aina "kaappihomoutta". " Kaapissa" halutaan pysyä, vaikka olisikin julkihomo.
Mutta se "kaappeilu" on julkihomoilla pakoa Jumalasta, Hänen laistaan ja usko siihen ettei Helvettiä ole. Vaikka Helvetti on 100% totta, ikuinen ja tuomio synneistä. Ihmiselle joka ei ota Jeesusta Pelastajakseen, Armahtajakseen.
Mutta on onneksi ex-homja, ex-biitä, jota ovat langenneet syntiin, mutta löytäneet Jeesuken ja tervehtyneet ja löytäneet levon sielulleen. Vapautuneen seksuuaalisesta epäterveydestä. Saaneet kaikki syntinsä anteeksi.
Kannustan sinua, joka olet langennut homouteen. Jeesus sovitti myös sinun kaikki syntisi. Hänellä on tajolla sinulle vapaus syntiin, homouteen lankeamisesta. Usko Jeesukseen syntyy Raamatun kautta. Tee parannus, mielenmuutos. Lue Raamattua. Katso TV7 ohjelmia. Ota yhteyytä Ari Puontiin. oivotan sinulle kaikkea hyvää. Moi.- Anonyymi
OSA 1:
Alku on: " Varmaan jokaiselle ajattelevalle on selvää..." Nämä sanat väittää, että jokainen ns. "ajatteleva" ajattelee samoin kuin väite, joka virkkeesä tulee... Selvää pyrkimystä johdattaa ajattelemaan kuin kirjoittaja itse. Jos et ajattele miten teksti jatkuu niin olet "tyhmä".
-- aivan, niin metsä vastaa kuin...
Mikä tämä väite on ? Se on: " ....että jatkuva homojen haukkuminen, syrjintä ja jopa fyysinen väkivalta aiheuttavat homoyksilöille ongelmia ja näistä osalle itsetuhoista käyttäytymistä. "
"Jatkuva"... todista. Kuinka usein, missä, miten... ketkä, miksi.... ? Missä on jatkuvan ja "ei jatkuvan" raja.
-- = toistaiseksi jatkuva (kunnes haukun kohde on tehnyt itsarin - kaikki eivät onneksi näin tee)
"Haukkuminen".... Mikä tulkitaan haukkumiseksi ? Onko Päivi Räsäsen puheet haukkumista ? Onko ne perustelut, joilla Raamatun pohjalta homoilu tuomitaan synniksi muka haukkumista ? Kumma kun ei uskalleta syyttää ja tuomita homouden tuomitsemisesta muslimeja, joita on Suomessa n. 120 000 - 130 000. Muslimit on 100% homoutta vastaan.
-- en jaksa lukea toistamiseen Räsäsen tapauksesta, mutta oma muistikuvani on, että hän sai syytteen (tai peräti ei-lain-voimaisen tuomion) Raamatun siteeraamisesta - lienenkö propagandan uhri ja totuus jotain muuta. Mielestäni tuo ei mene haukkumisen piiriin.
Muslimit ovat Suomen TV:ssä tuomineet homouden täysin. Katsoppas kun ei tästä ole puhuttu sanaakaan Setan palstoilla. Ei ole ollut Prideissä kylttejä: MUSLIMIT ON VÄÄRÄSSÄ ! MUSLIMIT, HOMOUS ON OK !
-- jostain syystä Setan palstoja ei itseäni ole koskaan innostanut seurata, mitä olen lyhyesti kurkannut; enkä oikein keksi mitä yleisempää merkitystä sillä olisi, että sieltä löytyisi keskustelua aiheesta.
Miksi muslimeja ei syytetä homouden haukkumisesta ? Kristittyjä kyllä, mutta ei muslimeja. Onko homopuoltajilla sikäli "pupu pöksyssä" ?
-- saattaa ollakin ;) eiköhän sekin päivä kuitenkin tule ennemmin tai myöhemmin ellei nyt sitten Räsäselle tule vapautus korkeimmasta oikeudesta ja sananvapaus
siten vahvistu.
Suomessa on sananvapaus. Siksi Raamatun sanat on oikeus julistaa, julkaista ja tuoda esiin, koska niillä syntyy synnintunto. Niistä suututaan tai muututaan. Pysytään synnin orjuudessa tai vapaudutaan synnin orjuudesta.
Evankeliumi on vapauttava. Ihmisella on oikeus saada kaikki syntinsä anteeksi. Myös syntinsä hylkäävällä homolla ja hänestä tulee exhomo.
Yksi hyvä esimerkki tästä on exhomo Ari Puonti. Hänellä on paljonkin mielenkiintoisia artikkeleja intterissä. Häneen voi ottaa myös yhteyden. Hän on kirjoittanut exhomona myös kirjoja homoudesta ja vapautumisesta homouden siteistä
-- miksiköhän tuollaisen mielenmuokkauksen onnistumisesta ei pahemmin löydy tieteellisiä raportteja? Lääketieteellinen hoito tapaa perustua tieteellisiin tutkimustuloksiin hoidon vaikutuksista.
Entä Iltalehden artikkeli 23.4.2021: " Vanhemmat kertovat toivovansa lapsistaan heteroita". Onko tämäkin homouden tuomitsemista ? Ei vaan vanhempiensa vilpittömän halun esiintuomista. Vanhemmat haluaa lapsistaan heteroja. Erinomaista. He rakastavat lapsiaan oikeesti.
-- ei, tuo ei ole haukkumista.
Jatketaan. ....."syrjintä ja jopa fyysinen väkivalta aiheuttavat homoyksilöille ongelmia ja näistä osalle itsetuhoista käyttäytymistä. "
Entä : "syrjintä".... Mikä on syrjintää ? Sekö ettei homoutta hyväksytä 100% ? Sekö ettei tarjota etuja, ei adotptio-oikeutta ?
Jos puhutaan syrjinnästä niin sitä esiintyy joka asiaa ja aatetta kohti. Ihonväriä, politiikkaa, uskontoa, ylipainoa, pukeutumista, ammattia... kohti. Nyt yritetään homoudesta tehdä ainutkertainen ja ainut syrjitty kohde. Jos homoudesta esitetty kielteinen asenne koetaan syrjinnäksi niin eikö se osoita homojen "herkkänahkaisuutta". Ei minua minun uskoni syrjintä hetkauta pätkääkään. Koska minun kanssani on Herra ja Luoja, minun Isäni.
-- tuossa olet aivan oikeassa, että monesta muustakin asiasta syrjitään, ja kyllä niistä puhutaankin, mm. lasten toisiinsa kohdistamasta nettikiusaamisesta (aktiivista syrjimistä). Työelämässä esiintyy monenlaista syrjintää eri ryhmiin kuuluvia kohtaan ja kyllä niistä aina silloin tällöin juttua mediassa näkyy. Täällä homopalstalla nyt sattuneesta syystä keskustellaan lähinnä homoihin kohdistuvasta syrjinnästä.
Ja onko kirjoittajalta unohtunut tyystin, että homoyhteisöissä jos missä tapahtuu sisäistä syrjintää. Ei siellä jok'ikistä pömppövatsaa, Seppo Suharia tai Sutiparta Paavoa hyväksytäkkään. Rakkauttakaan ei saa kuin rahalla... jos silläkään.
-- entä sitten? sanopa joku ihmisryhmä, jossa ei syrjintää esiinny? - Anonyymi
OSA 2:
Sitten sanot: ".... fyysinen väkivalta...." Jassoo... muutama vuosi takaperin homomies Markus Hakala surmasi puolisonsa. Siksi sanonta: " .... homoyksilöille ongelmia ja näistä osalle itsetuhoista käyttäytymistä. " viitaneet sanat voi muuttaa mutoon : "...homoyhteisöllä on sisäisiä ongelmia ja sisätuhoisaa käytäyttymistä, jopa murhia."
-- johtuvatko nuo väkivallanteot jotenkin tekijänsä homoudesta? Itse vierastan termiä homoyhteisö - eihän homoilla ole juurikaan mitään muuta yhteistä nimittäjää kuin että ovat jollain seksuaalisella tavalla kiinnostuneita oman sukupuolensa edustajista. Ei mitään muuta. Toki jotkin piirteet saattavat tilastollisessa tarkastelussa olla homoille yleisempiä kuin muut, vaan mitäpä sitten.
...
Sanot: " Olisi mielenkiintoista kuulla vaihteeksi tutkimuksista kaappihomouden vaikutuksista." Heterot ei tunne kaappiheteroutta, koska siinä ei ole mitään hävettävää koska se on LUONNOLLISTA. .
-- ei, vaan heteroutensa esiintuomisesta ei yleensä tavata kiusata. Lähinnä tuon kiinnostuksen sopimattomasta esilletuomistavasta tai -tilanteesta saattaa tulla sanomista. Puhumattakaan kotoa pois ajamista - tai no onhan niitä tehty elokuvia kielletystä rakkaudesta, heterosellaisesta, iät ja ajat.
Homous on aina "kaappihomoutta". " Kaapissa" halutaan pysyä, vaikka olisikin julkihomo.
Mutta se "kaappeilu" on julkihomoilla pakoa Jumalasta, Hänen laistaan ja usko siihen ettei Helvettiä ole. Vaikka Helvetti on 100% totta, ikuinen ja tuomio synneistä. Ihmiselle joka ei ota Jeesusta Pelastajakseen, Armahtajakseen.
-- tämä ei ole uskonnolliseen keskusteluun tarkoitettu palsta, joten en nyt sukella tuohon.
Mutta on onneksi ex-homja, ex-biitä, jota ovat langenneet syntiin, mutta löytäneet Jeesuken ja tervehtyneet ja löytäneet levon sielulleen. Vapautuneen seksuuaalisesta epäterveydestä. Saaneet kaikki syntinsä anteeksi.
Kannustan sinua, joka olet langennut homouteen. Jeesus sovitti myös sinun kaikki syntisi. Hänellä on tajolla sinulle vapaus syntiin, homouteen lankeamisesta. Usko Jeesukseen syntyy Raamatun kautta. Tee parannus, mielenmuutos. Lue Raamattua. Katso TV7 ohjelmia. Ota yhteyytä Ari Puontiin. oivotan sinulle kaikkea hyvää. Moi.
-- jännää että tavallaan kirjoittaja haluaa hyvää lukijoilleen, pelastaa heidän sielunsa, mutta toisaaltaan sitten on kova esittämään halveksunta seksuaaliseen vähemmistöön kuuluville. Tai ainakin itse näin tulkitsin.
- Anonyymi
Tekstiini vastannut otti suoran kopion minun perusteluista. Hän kopioi tekstiä suoraan niihin vastatessaan. No ei se ole lakirikos, vaan oikeastaan aika ovela, kirjallisuudessa käytetty niksi.
Entä vastaväitteet ?
Ne olivat hyvin pinnalliset ja jopa niin, ettei ne edes puhuneet itse asiasta.
Joihinkin kohtiin on jäänyt vastaamatta.
Oikea Vastaväittäjä ei koskaan käytä "jänishyppelyä" niinkuin nyt on tapahtunut. Kansankielellä vastaväittäjä on silloin aina "jänishousu". Vastaväittäminen on sikäli todistettu arvottomaksi.
Vastaväittäjä tuntui silmänsä sulkeneelta, koska ei näytä edes tietävän 'homopuoltajan' eli QX:n tunnustavan homouden kasvaviksi ongelmiksi mm. korkean itsemurha% :n, mielenterveysongelmat, lyhyet suhteet, pettämiset, alkoholisoituminen, huumeet, sukupuolisairaudet, AIDS...
Tämä keskustelu puettakoon näin:
1. Alkuperäinen teksti on Väitöskirja ja minä siis respondentti.
2. Vastannut on Vastaväittäjä eli opponentti.
Yksinkertaisesti sanottuna.: Väitöskirja läpäisi, koska opponentti ei pysytynyt sitä kumoamaan.
Otan esimerkin kirjasta BELL.E.T : Matematiikan miehiä. Siinä on mielenkiintoinen tapaus sarjasta; harmoninen sarja. Sarjatapaus näytti niin varmalta kuin olla voi. Ei voinut uskoa, että tämän sarjan epäpätevyys oli kuitenkin todistettu hyvin yksinkertaisesti. Sarjaa oli kokeilut myös sijoittamalla siihen luku = 0. Silloin ei sarja enää pätenyt. Eli sarja on väärä. Jos se ei toiminut luvulla 0 voi sarjassa olla silloin toki myös muita lukuja joilla se ei toimi.
Vastaväittäjälläni on mielestään komea, monimutkainen ja viisaan sekä pätevän tuntuinen sarja jolla hän perustelee vastaväittämäänsä. Mutta minä olen sijoittanut siihen arvon "0" ja sillä kumona vastaväitteet.
Ja eikö, jos komiikkaa käyttää niin, homoseksuaalisuushan pyörii nimenomaan suklaisen "nollan" piirissä yksinomaan. Tai oikeastaan liittyyhän siihen toinenkin nolla eli "oma napa".
Ystävällisin terveisin: Tohtori- Anonyymi
Jahhas, taisi mennä hankalaksi! :D Jätin lähinnä asiattomuudet kommentoimatta. Eikä kommentoitavan tekstin kopiointi mitään oveluutta ole, vaan perinteinen tapa käydä keskustelua. Omaan osuuteeni vastannut käytti sen verran epätyypillistä tapaa merkitä lainauksensa, jotta merkkasin oman tekstini alun merkinnällä --, siis tämä tiedoksi niille, joiden mielestä teksti vaikutti sekavalta (ottamatta siihen kantaa oliko teksti sekavaa :) )
- Anonyymi
Tohtorin tekstistä poimin vain yhden keskustelualueen aihepiiriin kuuluvan kohdan kommentoitavaksi eli väitteen: "Vastaväittäjä tuntui silmänsä sulkeneelta, koska ei näytä edes tietävän 'homopuoltajan' eli QX:n tunnustavan homouden kasvaviksi ongelmiksi mm. korkean itsemurha% :n, mielenterveysongelmat, lyhyet suhteet, pettämiset, alkoholisoituminen, huumeet, sukupuolisairaudet, AIDS... "
Ei sitten mitään uutta tuossa. Ei kai täällä palstalla ole ketään, joka ei "tunnustaisi" että noita ongelmia esiintyy homojen keskuudessa. Oma "kontribuutioni" oli tuoda esiin "teoria", että kenties nuo johtuisivat ympäristön (ei-homojen) homoihin kohdistamista toimenpiteistä (sanat ja teot) - eivät itse homoudesta.
- Anonyymi
Ompa sekavan tuntusia ja persoonattomia vastauksia ja asian ulkouolelta.
On yksi asia, mikä minulle on tullut selväksi keskusteluja käydessä.
Kannattaa tietää:
Millainen ja kuka henkilö on jonka kanssa keskusteluja käyn. Hänen tausta.
Silloin selviää hänen vaikutteensa, pyrkimykset, syy mielipiteisiinsä, omat tavoitteet...
Otan esimerkin. Keskustelin kerran yhden iäkkäämmän miehen (n. 65v) kanssa. Kun keskustelu meni homouteen oli hän asian puoltaja. Vaikka oli hetero ja rakasti vaimoaan täysillä. No.... kun keskustelu eteni niin tuli esiin se mitä arvelin eli "oma lehmä ojassa". Oma poika oli homosuhteessa.
Iltalehti, 23.4.2021 "Vanhemmat kertovat toivovansa lapsistaan heteroita"
Tämä isä, jonka tapasin oli halunnut lapsestaan heteron, mutta poikansa oi langennut homouteen. Siksi isän mielipide oli taipunut hyväksymään homouden. Minusta tämä isä ei ollut isä.
Ei taipumalla hyväksymään luonnoton suhde auteta poikaa yhtään vaan päinvastoin. Ei poikaa auta taipuminen.
Outoa sikäli, että jos lapsi käyttää esim. huumeita niin ei kait isä heti ensimmäisenä ole huumeiden puoltaja. Ja jos pojasta tulee pömppövatsa niin ei kai isä sitä puolla päätäpahkaa.
Maalaisjärkeä pleace. !
Joten sinä Vastaväittäjä, kerrohan oma seksuaalinen suuntasi.
Oletko mies vai nainen ?
Oletko hetero, bi, homo, lesbo... ?
Ikäsi, oletko ukm, eronnut.... ?
Petätkö puolisoasi ?
Oletko koko ikäsi ollut hetero, bi... ?
Kuulutko kirkkoon, oletko työelämässä, oletko Vihreä... ?
Näillä tiedoilla kun vastaat niin on paljon helpompi käydä käydä keskustelua.
Teatterialaa jonkin verran kokeneena tiedän, että kauniin lavastuksen takana on aina aikamoista sotkua, pölyä, siivottomuutta ja erityisesti kolkkoa ja korutonta, tolppia ja telineitä...
Joten kerrohan Vastaväittäjä lavastuksesi tausta.
Ystävällisin terveisin Tohtori.... muttei Tolonen- Anonyymi
Juuri tuon vuoksi tiedustelin täältä poistetussa viestissäni onko "kirjoittaja" ns. entinen homo. Liekö "kirjoittaja" ollut poiston tilaaja. Toisaaltaan tällainen taustojen vaatiminen on kyllä henkistä laiskuutta, joten ehkä oli ihan hyvä että kysymykseni sensuroitiin. En siis vastaa itsekään moisiin uteluihin, vaan puhukoon teksti puolestaan. Taisit kuvata omaa tekstiäsi tuoreimmassa kommentissasi. Saa nähdä auttaako viestien pitäminen lyhyinä keskustelun pysymisessä asiassa.
Tuohon isä-poika-juttuun kommenttina sen verran että huumeita nyt yleensä pidetään haitallisina kun taasen homoutta ei, siis huom., yleensä (toki vähemmistöillä on omia poikkeavia käsityksiään). Ehkäpä isä homoutta lähipiirissä kohdatessaan tuli toisiin ajatuksiin eli ymmärryksensä kasvoi.
- Anonyymi
Ai jaa... Empä ole edes huomannut, että sellainen kysymys täällä on ollut.
Ai, että sinun kysymyksi poistettu? Minä en ole kyllä sen takana.
Kysymys on hiukka kummallinen kun puhutaan, että oletko homo, bi, trans...
Käytän seuraavassa esimerkissä neekeri-sanaa, vaikka se on hiukka vieras sana. Mutta se on ihan laillinen sana. Ja sanotaanhan laulussa: "Me halutaan olla neekereitä...."
On hiukka sama asia, kun tienrnapoikiin "neekeriksi" värjättyä sanottaisiin oikeesti neekeriksi. Väitettäs, että hän on neekeri.
Samoin kun puhutaan homosta, niin se on tietynlainen leimaaminen. Jos joku on esimerkiksi kokeillut (langennut) homoilua niin hän on homo. Setakin pyrkii tällaista homoilemaan langennutta ihmistä "homottamaan". Pakkokäännytetään, pakko-ohjataan. Oletetaan, että homoilemaan langennut ihminen on syntynyt homoksi ja sillä siisti. Mutta väite on täysin perätön.
Ei kukaan synny homoksi vaan lankeaa homouteen. Kaikki syntyvät luonnolliseen mies+nainen suhteeseen. Ihminen on tarkotettu elämään niinkun joutsenpari. Ei siellä tunneta urosjoutsenparia. Avio, elämän pituinen vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Niiin... sukupuolia on siis kaksi XX ja XY.
Olen heterosekuaali. Olen ikäni ollut yksinomaan naisista kiinnostun. Rakastunut naiseen ja aviossa.
Loppukommentti: SANOT: "Tuohon isä-poika-juttuun kommenttina sen verran että huumeita nyt yleensä pidetään haitallisina kun taasen homoutta ei,.."
Sanot "pidetään". Hassu ilmaisu. Sillä eihän homouden pitäminen haitallisena tee siitä haitallista, vaan koska se ON haitallista niin silloin on oikein pitää sitä haitallisena. On täysin järjetöntä kieltää homouden olevan luonnotonta.
Siunausta kaikille mies+nainen suhteille. - Anonyymi
Itse tykkään termistä homo näin itse homona. Sen sijaan termi homoseksuaali hieman kalskahtaa itselläni korostaessaan seksuaalisuutta ja monien mielessä seksuaaliset teot. Ihminenhän on homoseksuaali vaikkei koskaan harjoittaisi seksuaalisuuttaan edes itsetyydytyksen muodossa, jos hän vain tuntee seksuaalista vetovoimaan yksinomaan oman sukupuolensa edustajiin. Eikö lankeaminen viittaa seksuaaliseen tekemiseen, ja vieläpä syntiin? Käsittääkseni pelkkä vetovoiman tunteminen ilman konkreettisen seksuaalisen teon ajattelua ei liene minkään uskonnon mukaan olle synti vai kuinka?
- Anonyymi
Tyypillistä tekstiä.... Puhutaan homoudesta ikään kuin perinnöllisestä hiusväristä. Todetaan vaan, että "olen homo"...
Media, Seta, Pridet ymv. on onnistunut saamaan joitain uskomaan valheisiin. Kukaan ei ole homo, vaan homouteen langennut. Langennut homouden syntiin, mahdollisesti elää tässä synnissä, on homosuhteessa.... On kyse lankeamuksesta syntiin. Eikä ole kyse mistään vastuuttomasta valinnasta tai jostan geeniperimästä (jolla käsitteellä eksytetään ihmisiä) vaan synnistä, synnistä 100%.
On jopa katteeton toteamus : " Ihminenhän on homoseksuaali vaikkei koskaan harjoittaisi seksuaalisuuttaan edes itsetyydytyksen muodossa, jos hän vain tuntee seksuaalista vetovoimaan yksinomaan oman sukupuolensa edustajiin."
Homoseksuaali, jos tuntee vetoa...
Otetaampa vastaavalla tavalla vertauksia:
Mies on pedofiili, jos tuntee vetoa ala-ikäisiin...
Mies on sadisti, jos tuntee vetoa kiduttaa toista seksissä....
Mies on murhaaja, jos tuntee vihaa ja halun tapaa...
Mies on alkoholisti, jos tuntee halua ryypätä...
Jos näin ajatellaan niin jo on korttipakat sekaisin. Sillä nuo kaikki on yksinkertaisesti osoitus ihmisen sielun tilan epätasapainosta ja luonnottomuudesta. Yksikään lapsi ei ole sellainen joita kuvasin, vaan nuo ajatukset ja aikeet ovat ajan kanssa syntyneitä vääristymiä luonnollisesta ja terveestä. Omat silmät on katsoneet väärin, omat aistit on annettu väärän valinnan valtaan, omat ajatukset on annettu väärien arvojen valtaan.... Sieltä itää väärät ajatukset.
Ei siis ole kyseessä homoudesta vaan epäterveestä sieluntilasta. Vääristä ajatuksista, sielun vääristymistä.
Jeesus sanoi: " Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset. Nämä ihmisen saastuttavat."
"Sydämen" varassa tomii kaikki. "Sydän" on ihmisen sieluntilan, ajatustan ydintä. Mitä ajattelet sillä on merkitys elämässä kuin ratin kääntämisellä autoa ajettaessa.
Ilman muuta lankeaminen homouteen on syntiä.
Sanot: "Käsittääkseni pelkkä vetovoiman tunteminen ilman konkreettisen seksuaalisen teon ajattelua ei liene minkään uskonnon mukaan ole synti vai kuinka?"
Samassa virkkeessä on "vetovoiman tunteminen".... "ilman teon ajattelua". Mistäs tuo "vetovoima" syntyy. Olet katsonut homokuvia, peniskuvia, homopornoa...
Olet katsellut muttei kiinnosta toteuttaa. Eli sisimmässä on jotain homoilua vastaan. Se on sinun omantunnon "suojakoneisto". Tiedät että homoilu on luonnotonta ja itse asiassa inhottavaa. Ei ikinä.
Kyllähän pelkästään katsominen himoiten on jo syntiä. Ja ajatuksista tulee aina tekoja ellei niitä heitä pois kuin risuja.- Anonyymi
Moitit minua sekavasta tekstistä, mutta oma tekstisihän se vasta sekavaa on (ainakin minusta). Tekstistäsi puuttuu täysin analyyttinen ote ja ajatuksesti poukkoilee siellä täällä. Tai sitten et kykene eläytymään yksilön mielen kehittymiseen eri vaiheissa.
Itse vietin lapsuuteni aikana jolloin ei ollut vielä tietokoneita henkiliökohtaisessa käytössä ja perheeni oli siinä määrin uskonnollinen että televisiokin oli vain vähän aikaan kunnes siitä luovuttiin syntisen sisällön vuoksi. Homosanan merkityksen tulin tietämään vasta 6. luokalla kansalaistaidon oppikirjasta (muistaakseni) ja tuossa vaiheessa huomasin että tuon suuntaisia ajatuksia mulla oli jo ollut. En mä mitään yhdyntöjä, suihinottoja yms. tuolloin miettinyt, mutta noista vuosista alkaen ihastuin aina johonkin luokkani poikaan tekemättä juurikaan mitään sen eteen että olisi päässyt kanssakäymisiin tämän kanssa. Seuraava kategorinen muutos ajattelussani tapahtui armeijassa kun päivystäjän pöydän laatikossa oli Kalle-lehti ja siellä muutama homosivu. Sillä tiellä olen edelleen. Naissukupuoleen en ole tuntenut seksuaalista vetoa koskaan (ehkä ala-asteen ekoilla luokilla hengellisessa lastenlehdessä näkemään tyttöön jotain hieman, mutta siihen jäi). Ala-asteikäisenä näin pornolehden sisältöä ensimmäisen kerran, kun kaverini sellaista näytti. Mieleeni jäi että naisen sukupuolielin näytti hirveältä. Siinä sulle analysoitavaa. :D - Anonyymi
Aletaanko puhumaan uskonnon nimissä tehdyistä joukkoteurastuksista, minkä pitäisi raaamtun oppien mukaan olla syntiä? Kaikista niihin llittyvistä raakuuksista ja hirmuteoista? Ja miten uskonnot yhä kokevat vetoa näihin tekoihin?
Homouden syytä ei ole tiede selittänyt, mutta homot ovat samanlaisia yksiöitä kuin kuka tahansa muu ja heille kuuluu samat oikeudet kuin muille. Tekstisi oli perus kiihko kristityn sepustuista, joka kirjoittaa omasta homovihastaan naamioiden sen uskontoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aletaanko puhumaan uskonnon nimissä tehdyistä joukkoteurastuksista, minkä pitäisi raaamtun oppien mukaan olla syntiä? Kaikista niihin llittyvistä raakuuksista ja hirmuteoista? Ja miten uskonnot yhä kokevat vetoa näihin tekoihin?
Homouden syytä ei ole tiede selittänyt, mutta homot ovat samanlaisia yksiöitä kuin kuka tahansa muu ja heille kuuluu samat oikeudet kuin muille. Tekstisi oli perus kiihko kristityn sepustuista, joka kirjoittaa omasta homovihastaan naamioiden sen uskontoon.Aloita vaikka muslimien tekemistä jutuista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloita vaikka muslimien tekemistä jutuista!
Ei tarvitse katsoa kuin ihan kristittyjenkin tekoja, mm ristiretket.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on vihapuhetta tiettyä ihmisryhmää kohti, kun kiihotat heitä kohti vihaa, eikö sellainen ole Suomessa laitonta.
”levittää tai lietsoo vihaa yhtä ihmistä tai ihmisryhmää vastaan” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on vihapuhetta tiettyä ihmisryhmää kohti, kun kiihotat heitä kohti vihaa, eikö sellainen ole Suomessa laitonta.
”levittää tai lietsoo vihaa yhtä ihmistä tai ihmisryhmää vastaan”Ei ole vihapuhetta kertoa historian tapahtumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellaisia menossa? Musujen hirmutekoja uskonnin nimissä tapahtuu ihan koko ajan.
- Anonyymi
Ei me aleta puhumaan mitään ympäripyöreitä keskustelun "pakomenetelmiä". Uskonto on aina listalla 1. Uskoa syytetään....
Mutta nyt puhutaan sinusta, sinun teoista, sinun valheista, sinun varkausista, sinun mielenterveydestä, sinun itsemurha-aikeista, sinun lapsuuden traumoista, sinun pettymisistä, sinun...... Kerrohan itsestäsi ja omasta syntisestä elämästäsi rehellisesti. Kiitos. Katsotaan kuka oikein olet ja kuka oikein luulet olevasi.
Arvostelit minun tyyliäni kirjoittaa. Voin vastata: Otahan ensin malka omista silmistäsi.
Sillä sinun mössömäinen kirjoitustyylisi on ihan kansakoulutasoa. Loogisuudesta ei voida edes puhua, koska et vastannut edes kysymyksiini.
Pyysinhän sinua kertomaan itsestäsi, että lukijat tietäisi millainen sinä oikein olet ? Sinä, jolla näyttää olevan enemmän "tietoa" kuin sillä kaikkien tuntemalla " Esko Kyllä Kivikoskella".
Ihan näin vitsailun mielessä sanon, että olet varmaan kotoisin sieltä pikku paikasta Pöljä. Siellä on nääs koulu, nimeltään: Pöljän koulu. (Tämä on vitsailua. Älä ota nahkoihisi)
Uskosta puhuttaessa...
Ateismikin on usko. Ateisti pitää kaikkia ihmisiäkin vain eläiminä. Hän on itse eläin, äitinsä on eläin, tyttärensä on eläin... Kaikki on hänelle vain apinan "pikkuserkkuja".
Ateistin (jollainen olet lähes 100-varmasti) mielestä hänen oma lapsensa voisi mennä kesätöihin Korkeasaareen. Ei muuta kuin häkkiin klo. 8.00 ja häkin kyljessä olisi kyltti: "Tähän mennessä pisimmälle edennyt eläin. Simpansiin etäsukulainen"
Sitten kun eläintaha suljetaan, niin lapsi voisi tulla yöpuulle kotiin. Ja aamulla taas varhain töihin...
Ateistiuskon huipentuma on kyllä se kun väitetään ettei Luojaa ole. Kaikki on vain ALKU - PAM : in seurausta.... Mutta mitäs olsi sitä ennen, kuinka kauan, onko ainetta ollut ikuisesti, kuinka pitkä on maailmankaikkeuden historia.... ???
TV:ssä oli kerran mielenkiintoinen ohjelma, jossa pohdittiin asiaa aineen menneisyydestä. Onko aine ollu ikuista vai onko se tullut ?
Jos aine olisi ikuisuudesta lähtein, olisi sen jo täytynyt hävitä olemasta. Eli aine ja materia on pitänyt tulla luoduksi. Luoja on olemassa.
Luoja ei luonut homoja vaan heteroparin. Luoja loi täydellisen paratiisin. Ei kuolemaa, ei murhaa, ei tappamista.
Mutta saatana lankesi Taivaassa syntiin ja se heitettiin maan päälle. Valitettavasti se sai ihmisen lankeamaan syntiin ja paratiisi oli jätettävä... Siksi tapetaan, soditaan, murhataan, raiskataan, homoillaan, lesboillaan, ollaan ateisteja....
Turha Luojaa on syyyttää mistään. Ihminen on syyllinen kaikkeen. Sinä yksi niistä syyllisistä. Siksi tee parannus synneistäsi äläkä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi.
Helvettiin pääset ja joudut tätä tietä jatkaessasi varmasti. Mene ystävä hyvä itseesi ennenkuin se on myöhäistä. VARO, VARO ja VARO- Anonyymi
Viestisi ei liity mitenkään keskustelualueen aiheeseen. Et ole myöskään vastannut aihealueeseen liittyviin kysymyksiini tai kommentoinut suoraan väitteitäni ja arvioitani. Enkä usko että kuvittelit minun vastaavan noihin täysin asiattomiin kysymyksiisi ja spekulaatioihisi. Joten motiivisi on jossain toisaalla. Myöskään epäkohtelia ja -kunnioittava keskustelutyylisi ei anna olettaa että yrittäisit muuttaa ajatteluani jotenkin (en kiellä ettenkö provosoituisi hieman samaan, mutta nähdäkseni on tässä aste-ero välissämme).
- Anonyymi
Kun homopojan kasvatus onnistuu, hän täyttää 30 vuotta, 40 vuotta ja 50 vuotta, ja jää eläkkeelle 60-vuotiaana. Ken Ryker Usa:ssa on hyvä esimerkki.
https://www.cafr.ebay.ca/itm/375131585625 - Anonyymi
Parempi käydä kuuntelemassa luontoa. Aivot ei juuri kaipaa viihde-elektroniikkaakaan https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/aivojen-aktiivisuus-kasvaa-rajusti-kuoleman-hetkella-ja-jatkuu-sen-jalkeenkin-tutkijat-selvittavat-mita-oikein-tapahtuu/e783bce2-dfce-428f-81f7-f346b3d1308d?ref=box:7113&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_talent_ohjausboksi
- Anonyymi
Oliko luento PowerPoint-esitys? Pojan urheilusaavutukset jenkkijalkapallossa?
Peruskoulu vai peruskoulu ja amis? Poikaystävän kuva? - Anonyymi
Kun homopojan vanhemmat näkivät ensi kerran Rimba Latex Anal Play Beads, he otaksuivat sen olen astianpesukoneen avaimen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776