Varautukaa, tulossa on jotain kivaa

Anonyymi-ap

Bulgarialainen mystikko Baba Vanga kuoli vuonna 1996, on hän edelleen kerran vuodessa otsikoissa tulevaisuuden ennustustensa vuoksi. Hän on ennustanut tulevaisuutta vuoteen 5079 saakka. Ensi vuodelle on tulkittu neljä suurinta tapahtumaa.

1. Putinin salamurha

2. Terrori-iskujen lisääntyminen Euroopassa

3. Biologiset hyökkäykset

4. Valtava talouskriisi

Koska on arvioitu, että noin 85 prosenttia Baba Vangan ennustuksista osuu oikeaan, on todennäköisyys se, että kolme listan kohdasta toteutuu. Vanga on myös ennustanut Jerusalem Postin mukaan, että Euroopasta tulee islamistinen vuoteen 2043 mennessä. Baba Vanga nousi kuuluisuuteen ennustettuaan esimerkiksi 9/11 -iskut ja Donald Trumpin nousun presidentiksi.''

16

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Toivottavasti kaikki numeroidut asiat tapahtuvat paitsi nro 1.

    • Anonyymi
      UUSI

      Baba ennusti jo aikaisemmin että muukalaiset eli alienit tulevat maahan 2022. Sattuiko kukaan huomaamaan tätä ällistyttävää tapahtumaa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä muutamama palatalla kirjoittava näyttää joutuneen alienin käsittelyyn. Tai sitten he ovat syntyjään tyhmiä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muutamama palatalla kirjoittava näyttää joutuneen alienin käsittelyyn. Tai sitten he ovat syntyjään tyhmiä.

        Alienit ovat etsineet persujen aivoja väärästä päästä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Aina on hieman autettu ennusteiden toteutumisessa. Ennuste on niin epämääräinen, että siihen voidaan sovittaa useampia tapahtumia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näinhän se menee, joitain on tulkittu etukäteen ja niistäkin saattaa jokunen ennustus toteutua suunilleen, koska ennustajia on niin paljon.


      • Anonyymi
        UUSI

        Joo Nostradamiuksenkin ennustuksista voi repiä vaikka mitä...ja se kuuluisa "11/9-iskukin" meni väärille koordinaateille.


      • Anonyymi
        UUSI

        Jos ennustaa tulvia, myrskyjä, kuivuutta ja maanjäristyksiä, osuu aina oikeaan. Koska niitä tapahtuu joka ikinen vuosi jossain päin maailmaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko teillä kokemusta meediosta joka saisi yhteyden kuolleisiin?

      • Anonyymi
        UUSI

        Sellainen on ollut jossain kauan sitten.

        "Niin Saul sanoi palvelijoillensa: "Etsikää minulle joku vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki, niin minä menen hänen luoksensa ja kysyn häneltä."
        Hänen palvelijansa vastasivat hänelle: "Katso, Een-Doorissa on vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki."
        Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja lähti matkalle, mukanansa kaksi miestä. He tulivat yöllä vaimon luo,
        ja hän sanoi: "Ennusta minulle vainajahengen avulla ja nostata minulle se, jonka minä sinulle sanon.""

        1. Sam. 28 7-8


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen on ollut jossain kauan sitten.

        "Niin Saul sanoi palvelijoillensa: "Etsikää minulle joku vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki, niin minä menen hänen luoksensa ja kysyn häneltä."
        Hänen palvelijansa vastasivat hänelle: "Katso, Een-Doorissa on vaimo, jolla on vallassaan vainajahenki."
        Silloin Saul teki itsensä tuntemattomaksi, pukeutui toisiin vaatteisiin ja lähti matkalle, mukanansa kaksi miestä. He tulivat yöllä vaimon luo,
        ja hän sanoi: "Ennusta minulle vainajahengen avulla ja nostata minulle se, jonka minä sinulle sanon.""

        1. Sam. 28 7-8

        Mitä uskontokuntaa edustat?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ainakin yhden ennustuksen toteutuminen on varmaa, eli tuo että Eurooppa on islamistinen 2042

      • Anonyymi
        UUSI

        Tällä menolla toteutuu kyllä. Kaapulotirouvat kulkevat suurperheineen shoppilemasa
        ja näyttää aina olevan kaavun alka uutta penskaa sikiämässä.

        Se, joka väittää ettei väestön vaihto ole käynnissä, valehtelee tai on sokea.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kun ennustajia on tuhansia ja ennustuksia kymmeniä tuhansia, niin hyvällä tsägällä joku ennustus osuu kohdalle ja sitten vouhkataan, kuinka oli oikeassa ja näki tulevan. Samalla kuitenkin unohtuu kaikki pieleen menneet ennustukset.

    • Anonyymi
      UUSI

      Toivottavasti islamisti ei valtaa maailmaa kyllä riittää alistamis uskonnot, jo nytkin on tarpeeksi sekopäitä yllin kyllin .alistaminen kun jostain syystä kohdistuu naisiin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Islam alistaa kyllä vääräuskoiset miehetkin ,esm .Ruotsi tuolla on tapahtunut jo ryöstöjen yhteydessä alistamista jossa on pakotettu suusexiin afrikkalaisen ryöstäjän toimeista ihan juppipoikia kellot on viety samalla, nmä alistamiset oli alussa maahanmuuttaja nuorten tekeminä tytöille ja noita kuvattiin ja näin tytöt saatiin jengin käyttöön. Saksassa näitä on ollut myös ja taitaapa olla jo Helsingin yössäkin koettuja. Helsinki ilmeisesti siirtyy huumeiden katukaupan osalta ruotsalaisetn jengien hallintaan, ainakin toimitaa on jo havaittu. Ruotsissa korruptio o jo viranomaistasolla niin suurta ettei jengien tekemät murhat ja ryöstöt ole enää vuosiin selvinneet, viranomaisten lahjonta on helppoa kun huumemarkkinan rahavirrat on valtavat. Kehitys lienee vääjäämättä sama meilläkin ensin media, viihdeväki ,politikot lobataan huumekäyttöön ja sitten viranomaiset ..Suomessa poliisi tekee vielä takavarikkoja yllättävän suuriakin tuo kertoo volyymistä jotain kun promilleja huumeista vain jää kiinni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3127
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      2548
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1867
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1435
    5. 79
      1401
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1239
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1190
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1106
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      965
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      908
    Aihe