Somessa jotkut epäilee, että maksoiko joku tai jotkut tahot tuntuvalla rahasummalla Oulun puukotukset poliittisessa mustamaalaustarkoituksessa perussuomalaiset-puoluetta vastaan ja kun samalla siitä saisi etenkin vihervasemmisto aikaiseksi suuren äärioikeistokohun perussuomalaisia vastaan Suomessa niin kuin sitten tapahtuikin?
Sillä esimerkiksi ensimmäisestä puukotustapauksesta epäilty 33-vuotias Juhani Sebastian Lämsä olisi luultavasti valmis istumaan vankilassa vaikkapa 2-3-vuottakin, jos korvattava rahasumma olisi riittävän suuri siltä vankila-ajalta?
Ostettiinko Oulun puukotukset poliittisessa tarkoituksessa suurella rahalla?
20
193
Vastaukset 20
- Anonyymi
Voisi tuo epäily olla mahdollistakin, jos vankilassa istumisesta saisi hyvän palkan itselleen korvaukseksi?
- Anonyymi
Kyllä poliisin olisi tutkittava samassa yhteytessä tämäkin mahdollisuus.
- Anonyymi
Tuo taitaa olla typerintä mitä olen palstalta lukenut pitkään aikaan ja se on palstan tason huomioiden aikamoinen saavutus. Kun täällä sentään öyhötetään Zelen vaimon muka ostamasta Bugatistakin ääliömäisyyksiä kaiken aikaa, mutta tuo vie voiton jopa niistä valheista.
- Anonyymi
Tuo on ihan mahdollinen skenaario Oulun puukotustapauksissa, joka pitä poliisin ottaa myös tutkimuksissaan huomioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan mahdollinen skenaario Oulun puukotustapauksissa, joka pitä poliisin ottaa myös tutkimuksissaan huomioon.
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan yhtä mahdollinen skenaario on että tapaukseen liittyvät liskoihmiset, joka pitää poliisin ottaa myös tutkimuksissaan huomioon.
- Anonyymi
Tuo on jo sairasta.
- Anonyymi
Perussuomalaiset tekevät mokauksia itse aivan riittävästi. Ei siinä muita tarvita.
- Anonyymi
Vihervasemmistolta voi odottaa mitä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmistolta voi odottaa mitä tahansa.
Näin on. Se on nähty jo ennenkin.
- Anonyymi
33-vuotias, tottakai.
- Anonyymi
Saattaa olla perääkin epäilyssä, sillä jos tarpeeksi suuri summa maksetaan, niin kyllä sillä muutaman vuoden istuu vankilassa täydessä valtion ylöspidossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla perääkin epäilyssä, sillä jos tarpeeksi suuri summa maksetaan, niin kyllä sillä muutaman vuoden istuu vankilassa täydessä valtion ylöspidossa.
Olen miettinyt samaa mahdollisuutta, sillä miksi nämä kahjot hyökkäisi muuten erittäin ahkerien aasialaisten kimppuun puukkoinen, kun suomalaisille haitallisimpia ja vaarallisimpia lähi-itäläisiäkin on ollut hollilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt samaa mahdollisuutta, sillä miksi nämä kahjot hyökkäisi muuten erittäin ahkerien aasialaisten kimppuun puukkoinen, kun suomalaisille haitallisimpia ja vaarallisimpia lähi-itäläisiäkin on ollut hollilla?
Persunatsit ovat sellaisia idiootteja että kaikki ulkomaalaiset ovat heille vain samoja kirottuja mamuja. Joku tynnyrissä kasvanut koulupudokas ei erota aasialaista työntekijää somalista, samoja mamuja ovat tollolle kaikki.
- Anonyymi
Persut kyllä mustamaalaavat ihan itse itsensä. Ei siihen muita äärioikeistolaisia tarvita, vaikka avuksi ovatkin.
- Anonyymi
Kun vihervasemmisto on kaksinaamaista kieroa porukkaa, niin ei tuokaan epäily mahdoton ole.
- Anonyymi
"Somessa jotkut epäilee" = kasa vajukkipersuja ulisee.
- Anonyymi
Mihin se uhria puukotti? Jos puukotti raajoihin tai tavalla jossa kuolemanriski olematon puukotti siis viiltämällä niin saattaa olla että teki rahasta.
- Anonyymi
Saattoi puukottaa reppuunkin, kun median mukaan uhrilla oli reppu selässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi puukottaa reppuunkin, kun median mukaan uhrilla oli reppu selässä?
Juuri näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547