Syöt joka päivä roskaruokaa, mm. hampurilaisia, pitsaa, suklaata, sipsejä! Oon niin kuullut! :D Hyh Hyh
Naiselle Mieheltä
Onhan ne sun ruokajutut melko epäterveellisiä!
23
410
Vastaukset 23
- Anonyymi
Jepss
- Anonyymi
Toi ruokavalio tarkoittaa suolisto syöpää jopa ennen ku 50- vuotta tulee täyteen? Majoneesia paljon ja vähän ravintokuitua, suolisto huutaa silloin hoosiannaa ja apuaan. Ilmavaivat ja hetken hurmasta paha mieli. Vastuuton ihminen antaa nautinnoille liian suuren merkityksen elossaan.
- Anonyymi
Suoraa kermaa kaajan kurkusta alas ja pekonia popsin raakana 😩
- Anonyymi
No en nyt joka pv. Klo 16 jälkeen en syö mitään.
- Anonyymi
👍😊❤️
Ei tuollainenkaa kyllä varmaan ihan
terveellistä ole....
Voi tietty olla en oo perehtynyt asiaan...
- Anonyymi
Mums mums
Mums Mums ....
Tuollai voikin sanoa, tai siis kuulua kun noita aloituksessa mainittuja mussuttaa...
Eiii ei....
En joka päivä kuitenkaan syö pitsaa..
Hamppareita tosi harvoin..
Sitä paitsi,
miten ne on epäterveellisiä??
Niissä on käsittääkseni kaikkea
ruokaympyrästä kuitenkin...
Enkä suklaata ja sipsejäkään joka päivä...
Ei niitä kuitenkaan ihan niiku sillei
loputtomasti kaapissa ole..
Ja itseasiassa sipsejä en useinkaan syö...
Ai että niin oot kuullut???????
No se hakkeri kyllä kuulee kaiken,
Myös sellaisetkin asiat täällä....
Ikävä kyllä...
Paljon muutakin se kuulee ja tietää...- Anonyymi
Niillä on kiire mies häärätä ton toisen niccis kimpussa, mikä sisumies se ny oli?
Anonyymi kirjoitti:
Niillä on kiire mies häärätä ton toisen niccis kimpussa, mikä sisumies se ny oli?
Jösses ku sä oot pölvästi..
- Anonyymi
Söin tänään puuroa. Sämpylöitä ja jugurttia. Harvoin tulee syötyä leipää. Mutta itse leivoin niin lämpinä ei voi vastustaa.
- Anonyymi
En tod. Syö. Katsoppa itse peiliin.
- Anonyymi
😳Hui!
- Anonyymi
Niin. Jotain noista käytännössä päivittäin. So?
En joka päivä noista kaikkia.
Luulin että nuo on normaalia ruokaa.- Anonyymi
Niin ne onkin. Jatka samaan malliin👍
- Anonyymi
Ei ole kyllä normaalia ruokaa. Jos haluaa pysyä solakkana ja huolehtia itsestään, niin ei joka päivä. Kukkarokin kiittää, kun ei joka päivä osta jotain mussuteltavaa. Kaikkia noita syön itsekin kohtuudella.
- Anonyymi
Tosi epäterveellistä ruokaa, täynnä rasvaa ja lisä aineita. Ruoka pitää tehdä itse
- Anonyymi
Syön kyllä melko usein pitsaa ja hampimurilaisia, mutta ei niiden tarvitse olla mitenkään erityisen epäterveellistä ruokaa. Riippuu täysin miten ne on tehty ja mitä niissä on.
Viimeksi söin hampurilaisen, joka oli tehty ruisleipään. Siinä oli kalapihvi, paljon itsetehtyä ketsuppia, sinappia, vähän sitruunalla ja pippurilla maustettua kermaviiliä, raakaa sipulia, tomaattia, suolakurkkua ja salaattia. Tohon viereen olis voinu laittaa vielä vihersalaattia, mutta en nyt jaksanut.
Minusta hampurilainen ja pitsa ovat käteviä ruokia, kun niihin voi laittaa mitä vaan. Helppoa ja hyvää, eikä mitenkään erityisen epäterveellistäkään, jos ei sitä uita majoneesissa ja lisää kaikkeen rasvaa, suolaa ja sokeria. - Anonyymi
Saahan sitä kaupasta ostettua vaikka mitä. Mansikoita, mutta ovat kalliimpia, kuin pussillinen sipsejä.
- Anonyymi
Mitä onko joku vuotanut ruakakorini? Nyt tuli ihan paha mieli
- Anonyymi
En todellakaan syö! Nyt muistat kyllä mies väärin ♥️
- Anonyymi
Typerys. Mitä sinulle kenenkään ruokavalio kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71940Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59578Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞30538Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489