Esimerkiksi ”neekereistä”, ”turkkilaisapinasta” ja ”toisen kategorian tapauksista” kirjoittanut nimimerkki ”riikka” kertoo olevansa ”50-kiloinen blondisöpöliini” ja lapsesta asti ”vege”.
Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, ”riikka” kirjoitti kerrottuaan kohtaamisestaan ”pikkusompun” kanssa.
Että sellainen persuministeri meillä.
Rasisti Purra
13
229
Vastaukset 13
- Anonyymi
Persukirjoittaja prööööööf osaston atk salissa
- Anonyymi
Luokaton ministeri - muitten persuministerien lisäksi.
- Anonyymi
Mutta "riikka" on luvannut, ettei enää kirjoittele tuolla tavoin.
- Anonyymi
Persujen mielestä nuo ovat ainoastaan sulkia hattuun.
- Anonyymi
Purra on valtava mainehaitta s Suomelle. Ja myöskin nämä palstapersut on sitä. Muualla olisi potkut tulleet jo heti
Myös käyttäytyminen äänestäjiään kohtaan on törkeää kun tiedetään että köyhät ja syrjäytyneet on suurin äänestäryhmä heillä. Juuri ne joilla ei ole mennyt hyvin
No nyt heillä menee entistä huonommin. Ja syksyllä yh huonommin.- Anonyymi
Riidan haastaja niinkuin kannustajatkin
Kielenkäyttö kuin huussinalta
Myös meitä suomalaisia kohtaan. Ei luulisi tuolla kannatuksella. - Anonyymi
Toisaalta tässä hirveydessä on se hyvä puoli, että "riikka" ja persut ovat nyt paljastaneet todellisen luontonsa, eivätkä enää jatkossa pysty keräämään ääniä valehtelemalla.
Nyt jokainen tietää, että he ovat samalla asialla kuin kokoomus.
- Anonyymi
Purra voisi pyöräyttää sen rautalankansa kaulansa ympäri, ja kiristää...
- Anonyymi
Suomessa pääsee ministeriksi tai "mielipideautomaatiksi" vaikka olisi yksinkertainen rasisti tai omaa kansaa halveksiva juntti. Tyhmyytensä näyttävät kun suu käy vaikka ajatus katkeaa. Hillotolpalla on hyvä olla.
- Anonyymi
Purra on heikoin ministeri miesmuistiin.
- Anonyymi
Persuilla pitää olla mies puheenjohtajana.
- Anonyymi
tekstissä luki somalipoika näytti sormella bäng bäng, et voi vääristellä totuutta , se on ihan kaikkien luettavissa mitä sanoi
- Anonyymi
Purra haaveilee mokkakikkelistä, mutta sen on vienyt eräs homo europarlamentaarikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471472Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1821191Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1051127- 69835
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57822Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.49760Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28751Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee666697- 51689
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30647- 9625
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32622- 84598
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20593kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14585- 31561
- 43553
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56544- 32534