Esimerkiksi ”neekereistä”, ”turkkilaisapinasta” ja ”toisen kategorian tapauksista” kirjoittanut nimimerkki ”riikka” kertoo olevansa ”50-kiloinen blondisöpöliini” ja lapsesta asti ”vege”.
Jos mulle annettaisiin ase, ruumiita tulisi ihan lähijunassakin, ”riikka” kirjoitti kerrottuaan kohtaamisestaan ”pikkusompun” kanssa.
Että sellainen persuministeri meillä.
Rasisti Purra
13
228
Vastaukset 13
- Anonyymi
Persukirjoittaja prööööööf osaston atk salissa
- Anonyymi
Luokaton ministeri - muitten persuministerien lisäksi.
- Anonyymi
Mutta "riikka" on luvannut, ettei enää kirjoittele tuolla tavoin.
- Anonyymi
Persujen mielestä nuo ovat ainoastaan sulkia hattuun.
- Anonyymi
Purra on valtava mainehaitta s Suomelle. Ja myöskin nämä palstapersut on sitä. Muualla olisi potkut tulleet jo heti
Myös käyttäytyminen äänestäjiään kohtaan on törkeää kun tiedetään että köyhät ja syrjäytyneet on suurin äänestäryhmä heillä. Juuri ne joilla ei ole mennyt hyvin
No nyt heillä menee entistä huonommin. Ja syksyllä yh huonommin.- Anonyymi
Riidan haastaja niinkuin kannustajatkin
Kielenkäyttö kuin huussinalta
Myös meitä suomalaisia kohtaan. Ei luulisi tuolla kannatuksella. - Anonyymi
Toisaalta tässä hirveydessä on se hyvä puoli, että "riikka" ja persut ovat nyt paljastaneet todellisen luontonsa, eivätkä enää jatkossa pysty keräämään ääniä valehtelemalla.
Nyt jokainen tietää, että he ovat samalla asialla kuin kokoomus.
- Anonyymi
Purra voisi pyöräyttää sen rautalankansa kaulansa ympäri, ja kiristää...
- Anonyymi
Suomessa pääsee ministeriksi tai "mielipideautomaatiksi" vaikka olisi yksinkertainen rasisti tai omaa kansaa halveksiva juntti. Tyhmyytensä näyttävät kun suu käy vaikka ajatus katkeaa. Hillotolpalla on hyvä olla.
- Anonyymi
Purra on heikoin ministeri miesmuistiin.
- Anonyymi
Persuilla pitää olla mies puheenjohtajana.
- Anonyymi
tekstissä luki somalipoika näytti sormella bäng bäng, et voi vääristellä totuutta , se on ihan kaikkien luettavissa mitä sanoi
- Anonyymi
Purra haaveilee mokkakikkelistä, mutta sen on vienyt eräs homo europarlamentaarikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251805Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47702Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö259651Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587