Niin siinä onnistuit. Jätit vastaamatta viesteihini. Tajuan kyllä. Yritit ilman sanoja kertoa mulle, että sua ei voisi vähemmällä kiinnostaa.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Milloin laitoit viestejä ja missä?
- Anonyymi
Onko jokainen tsäänssi sille mahdollisuus hakea kaukaa jotain näistä trollimiehen draamoista? Olet selaisin kuin nokikana hapanta marjaa syödessä
- Anonyymi
Ajattele on siinä suppea elämä analysoida ja retusoida trollaavan miehen viestejä
- Anonyymi
No se mies on taas yhdessä entisensä kanssa jatka sinäkin nykyisessä suhteessasi. Jos hyvin menee, saatte tekin sen suhteenne toimimaan, kun et vieraisiin pöytiin istu
- Anonyymi
Suhteessa naisen kanssa joka pyörittää niitä kahta samaan aikaan? Hyvää ilta teetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteessa naisen kanssa joka pyörittää niitä kahta samaan aikaan? Hyvää ilta teetä.
Eiss.. Anna mun kaikki kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiss.. Anna mun kaikki kestää.
Niin mut tajusitks sä edes, että mikä triangeli tässä oli kyseessä vävy ja appi lukkari ja pappi? Minun on saatava ny visio
- Anonyymi
Liian harhaista alkaa olla
- Anonyymi
Niin sinä se et malta muksu edes nukkua öitäsi enää kun trollimiehellä voi olla vaikka asiaa, eräs pätevä muuten avasi sitä sekavaa tunnesikermää putosin että voiko nämä olla oikeasti näin pohjattoman sekaisin ja lapsellisia
- Anonyymi
Naiset tuota näpäyttämistä harrastavat. Miehet ei.
- Anonyymi
Tavallisesti asian kieltäminen täysin kertoo vain siitä, että sitä todellakin on.
- Anonyymi
Oletko jo poliisille kertonu? Miehen mielipaha otetaan aina asiaankuuluvalla vakavuudella
- Anonyymi
Miten sen kukin kokee vaikka tuskin ollut tarkoituksellista. Täällä on turha purkaa tuntojaan.
- Anonyymi
Luulis tosiaan että jos yhtään kiinnostaisi vastaisi toiselle jotain. Sama kokemus yhdestä entisestä työkaverista . Kaippa se on huonoa käytöstä ja ylimirlisyyttä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1231766Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148822- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47692Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68623
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587