Ei lupaa hyvää meille, koska ekstrapoloimalla Vasemmistoliittokin menee seuraavassa gallupissa ohi ja putoamme viidenneksi. https://yle.fi/a/74-20096107
Vastaukset 7
- Anonyymi
Oletko Kapi taas muka keskustalainen? HO HOO, HO HOO!Kohta sitten taas persutrolli? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Joo, ollessani keskustalainen olin pitkään kepulaisella Valiolla isännöitsijänä.
- Anonyymi
Hehheh, hupaisa kommentti VKK litteän maan ehdokkaalta "olen lähellä keskustaa";-))) Pillipiiparilla taas vippaa pahemman kerran, osuiko suviseuroilla bajamaja päähän?
- Anonyymi
Erittäin hienoa on se, että persuihin siirtyneet keput ei palaa enää erottuaan kepuun, näkevät uppoavan laivan ja pari rottaa vielä kyydissä.
- Anonyymi
Yle saa poliittisesti rahoituksen joten gallupin tuottajana sillä on rahoituksellinen sidoke, joten sen teettämiin galluppeihin tulee suhtautua varauksella. Itse en luota sen tuottamiin galluppeihin lainkaan vaan pidän niitä nykyisellään selkeästi provokaatisina.
Gallupin maksajalla ei saa olla minkäänlaisia sidonnaisuutta sen kohteeseen ,ei varsinkaan sen maksajan roolia, jotta kyselyä voitaisiin pitää 100% luotettavana tiedon hankinta lähteenä.
Kokoomus on nyky hetkessä hallitusvastuullisena erittäin määräävässä asemassa Ylen budjetin suhteen, kuten myös PS. Joten kaikki gallupit jotka Yle tuottaa poliittisella saralla, joihin nuo rahoituksesta päättävät tahot liittyvät ei ole luotettavia. - Anonyymi
Nekö punikit jyrää meitin?
- Anonyymi
Kyllä ja kohta myös vihreät jyrää meitin. Olemme kohta pieniä kuin Mauri Pekkarinen. Liitytään Turtiaisen venäjäporukkaan, saadaan ehkä taas ruplia Kremlistä Kekkosen aikojen tapaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j851303- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga78817Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden247731Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80602Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35601- 46585
- 37532
- 25522
- 28517