Pallomahan saa kuriin pätkäpaastolla

Anonyymi-ap

12:12 kaikki syöminen vain 12 tunnin aikana. Aikaa se vie mutta toimii.

9

146

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nämä laihdutukset on yksilöllisiä, että kaikki ei toimi kaikilla.
      Itse olen vuosikausia ollut vähällä syömisillä ja 16 tunnin syömättyyskin tuli monesti itsestään, mutta se ei pallomahaani ole hävittänyt.
      Kun nuorempanaa olin laihempi, niin kyllä silloinkin minulla maha oli isompi suhteessa muuhun vartaloon, että joillekin se ylimääräinen rasva kertyy juurikin mahaan. Ja niin laihaksi en halua, että melkein luuranko pitäis olla ettei mahaa olisi ja irtonainen nahkakaan, joka roikkuisi mahassa ja muualla, niin eipä kiinnosta.

• Anonyymi

Minulla nuorempana ei ollut mahaa juurikaan. Kilojen kertyessä maha kasvoi. Laihduttamalla se alkoi taas pienentyä.

• Anonyymi

Tuo toimii toisilla ja toisilla ei. Ja on monenlaisia keinoja laihduttaa ja muutkin tavat toimivat. Oikeastaan riittää, että syö vähemmän kuin kuluttaa.

• Anonyymi

Mikä paasto se edes on, jos aloittaa märehtimisen jo aamulla klo 8 ja jatkaa märehtimistä aina iltaan klo 20:een?

• Anonyymi

Kävely/ juoksumatto, voimistelu ja vettä / hedelmiä.
      Näkkileipää, täysviljapuuro, teetä
      Tämähän on armejan lukujärjestys & ruokailumenu.
      Juurekset unohtuivat.
      Sunnuntaina 8- voltin kaljaa ja kanapitakebab.
      Ja paljon vettä.
      c- vitamiinia p-illeristä.

• Anonyymi

Naurattaa näitä laihduttajia kun menevät kuntosalille hörppivät pullottain proteiinia ja muutaman viikon päästä ihmettelevät miksi maha onkin isompi turpeampi kuin aiemmin. Eivät hiffaa että painoharjoittelu aktivoi ja kasvattaa lihaksia. Myös vatsan isoja lihaksia.

• Anonyymi

Selluliitti häviää liikkumalla. Jo päivittäisellä hyötyliikunnalla on suuri merkitys. Siispä auto parkkiin aamulla ja fillarilla töihin. Hissin sijasta portaat ylös ja alas. Ja mielikuvitus mukaan kaikkialla ja kaikessa minkä voi korvata ruumiillisella aktiivilla se käyttöön. Seksissä ette anna enää muijan ratsastaa vaan olette itse aktiivinen miellyttäjä jne.

• Anonyymi

Pallomaha on geeneistä kiinni. Toisille se syntyy vaikka rasva-% olisi matala. Meso/endo/ektomorfisääntö pätee tänäpäivänä hyvin.

• Anonyymi

Itse asiassa yleisempi pätkäpaasto on syödä kaikki vain 8 tunnin aikana. Eli ollaan 16 tuntia paastolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe