Kuka sen Suomen EUhun halusi?

Anonyymi-ap

No, Pertti Salonen tietysti.

15

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Pertti Salolainen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä suomen äänesti jäseniksi punakaarti kaupungeista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Paavo Väyrynen komppasi. Räppäsi ilman komppia eduskuntasalissakin monta päivää.

    • UUSI

      Minä. Neuvoa antavan kansanäänestyksen perusteella suomalaisten selvä enemmistö.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä äänestin silloin ei. Olin tyhmä. Nykyään toivon EU:n kehittyvän liittovaltioksi.

        Näköjään sitä vanhetessaan viisastuu. Nuorempana äänestin kepua, nykyään vasemmistopuolueita. Olen toki muuttanut matkan varrella sivukyliltä kaupunkiinkin.


      • Anonyymi
        UUSI

        Perustui valheellisiin lupauksiin, ja sitäpaitsi suurin osa ihmisistä ei edes tajunnut , että silloin äänestettiin Maastrichtin sopimuksesta, kuten selväjärkinen prof. (RIP) Keijo Korhonen koetti tuoda esiin.
        Kansanäänestyksissä on varjopuolensa, todella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustui valheellisiin lupauksiin, ja sitäpaitsi suurin osa ihmisistä ei edes tajunnut , että silloin äänestettiin Maastrichtin sopimuksesta, kuten selväjärkinen prof. (RIP) Keijo Korhonen koetti tuoda esiin.
        Kansanäänestyksissä on varjopuolensa, todella.

        Niinpä niin…

        Aina, kun tulos ei sinua miellytä, niin se perustuu valheellisiin lupauksiin. Näinkö on?

        Toisaalta suomalaisten EU-kannatus on noussut jäsenyysaikana reippaasti, noin 20%. Mihin valheeseen se mielestäsi perustuu?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustui valheellisiin lupauksiin, ja sitäpaitsi suurin osa ihmisistä ei edes tajunnut , että silloin äänestettiin Maastrichtin sopimuksesta, kuten selväjärkinen prof. (RIP) Keijo Korhonen koetti tuoda esiin.
        Kansanäänestyksissä on varjopuolensa, todella.

        Suomalaisten EU-myönteisyys on edelleen ennätystasolla. Suomalaiset ovat asettuneet sekä Naton että EU:n vankoiksi kannattajiksi sen jälkeen, kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan helmikuussa 2022.

        Elinkeinoelämän valtuuskunta EVAn Arvo- ja asennetutkimus kertoo, että myönteisesti maamme EU-jäsenyyteen suhtautuu nyt 64 prosenttia. Neutraalisti Euroopan unioniin on hieman enemmän kuin kielteisesti suhtautuvia. Kielteisesti Euroopan unioniin suhtautuvia on 10-15 % väestöstä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin…

        Aina, kun tulos ei sinua miellytä, niin se perustuu valheellisiin lupauksiin. Näinkö on?

        Toisaalta suomalaisten EU-kannatus on noussut jäsenyysaikana reippaasti, noin 20%. Mihin valheeseen se mielestäsi perustuu?

        Monia perusteettomia "etuja" keksittiin, eivätkä ne toteutuneet. Halvasta ruoasta autoihin.

        - Sinä siis olet samaa mieltä noista Brexitin haukkujista, "kun ei tulos miellyttänyt"...selvä!

        Jopa Putinin aikaansaannokseksi väitetään...säälittävän surkeaa sepustusta. :D

        No missäs se EU:n autuus nyt on kun Suomi on näin surkeassa suossa taloudellisesti.....eikös sen pitänyt taata maamme vauraus..ehh?

        En käsitä, mikä oman itsenäisyyden myymisessä on niin hienoa....perseen myyntiä,,,hmm


      • Anonyymi
        UUSI
        AtominusBibBib kirjoitti:

        Suomalaisten EU-myönteisyys on edelleen ennätystasolla. Suomalaiset ovat asettuneet sekä Naton että EU:n vankoiksi kannattajiksi sen jälkeen, kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan helmikuussa 2022.

        Elinkeinoelämän valtuuskunta EVAn Arvo- ja asennetutkimus kertoo, että myönteisesti maamme EU-jäsenyyteen suhtautuu nyt 64 prosenttia. Neutraalisti Euroopan unioniin on hieman enemmän kuin kielteisesti suhtautuvia. Kielteisesti Euroopan unioniin suhtautuvia on 10-15 % väestöstä.

        Mitähän se kertoo suomalaisten arvostelukyvystä? EURO on myllynkivi Suomen kaulassa. Pahin taloushaitta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä äänestin silloin ei. Olin tyhmä. Nykyään toivon EU:n kehittyvän liittovaltioksi.

        Näköjään sitä vanhetessaan viisastuu. Nuorempana äänestin kepua, nykyään vasemmistopuolueita. Olen toki muuttanut matkan varrella sivukyliltä kaupunkiinkin.

        Etkö parempaa osaa kyhätä??


    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki mihin Kokoomus näppinsä iskee tietää tuhoa tavalliselle kansalaiselle. Ensin Salolainen sitten Holkerin johdolla toteutettu rahavarantojen ulosjako liian löysillä vakuuksilla seurauksena pankkikriisi, jonka maksajaksi laitettiin kansa .
      Kekkonen tunsi kokoomuksen tavat ja piti heidät oppositiossa. Vieläkään ei ole äänestäjien silmät auenneet Kokoomus politiikan seurauksista.

      • Anonyymi
        UUSI

        Demari Lipposen suoritus hakee vertaistaan markka vaihdettiin pilkkahinnalla euroon ( täysin tukipaketti Italia. Espanja jne ) ja kansaa kustiin silmään ei edes äänetystä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Persut haluaakin Suomen Venäjän alaisuuteen.

    • Anonyymi
      UUSI

      EU:sta ei ole ollut mitään erityistä hyötyä Suomelle...nettomaksajia kyllä ollaan..:/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      2989
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      2364
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      194
      1824
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      80
      1301
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1209
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      331
      1137
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1046
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      183
      947
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      888
    Aihe