Miksi valheavauksia sallitaan

Anonyymi-ap

Olen täysin varma että suviseura-alueelta ei löydy yhtäkään kortonkia, miksi tällaisia mustamaalaamistarkoituksessa kirjoitettuja avauksia kuitenkin pidetään täällä vuodesta toiseen?😱

9

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun mielestäni olisi tiedonvälityksen kannalta oikein, että Yle lähettäisi kuvausryhmän ja tekisi ohjelman alueesta miten ihmiset sen siivoavat ja minkälaiseen kuntoon alue jää lähtijöiden jälkeen. Ei ole sellaista valhetta, josta ei jää jotain merkkejä perimätietoon ja se on haitallista.

      • Anonyymi

        Lauri aina osaa tiivistää sanoiksi ajatuksen, johon voi tavallaan yhtyä.

        Luulen, että suviseuroilta jää ympäristöön sekä niitä että näitä, kaikkea sieltä aivan varmasti löytyy, mutta kuinka paljon käytettyjä kondomeita tai tyhjiä alkoholijuomapakkauksia, siinäpä kysymys! Ei kai kovin paljon?


      • Anonyymi

        Kondomi on vain kumia siinä kuin muukin kumi siinähän ne siittiöt näkee sitten miten ne valkoisessa limassa kelluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri aina osaa tiivistää sanoiksi ajatuksen, johon voi tavallaan yhtyä.

        Luulen, että suviseuroilta jää ympäristöön sekä niitä että näitä, kaikkea sieltä aivan varmasti löytyy, mutta kuinka paljon käytettyjä kondomeita tai tyhjiä alkoholijuomapakkauksia, siinäpä kysymys! Ei kai kovin paljon?

        Nykyään käytetään kierukka ja ehkäisy pillereitä ja sterilointia.Palautatte ne tavarat mitkä otettu muilta ja pyydätte anteeksi.Toisten elämään ei saa sekaantua se on rumaa.Muutenkin juoruaminen on hävytöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri aina osaa tiivistää sanoiksi ajatuksen, johon voi tavallaan yhtyä.

        Luulen, että suviseuroilta jää ympäristöön sekä niitä että näitä, kaikkea sieltä aivan varmasti löytyy, mutta kuinka paljon käytettyjä kondomeita tai tyhjiä alkoholijuomapakkauksia, siinäpä kysymys! Ei kai kovin paljon?

        Joutuuko lapset kuulemaan naimisen ääniä yöllä päivällä siitä jää traumat.


      • Anonyymi

        Hyvä on myös jehovien kirkastusjuhlat käydä ja hellareiden isokirja juhlat Keuruulla Vapaakirkon lahkojen bileet läpi.Myös muissa uskonnoissa on usein jäähallissa juhlat.


    • Anonyymi

      Elätte Mooseksen lakia rikkomalla älä varasta älä himoitse älä sano väärää todistusta sen päälle vedätte jotain tuhansia vuosia vanhaa synagogaa lisääntymisestä ennen ristiä kuin alkeiset.Mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Parasta olla kävelemättä sapattina kuin sen minkä laki sallii eikä autoja olekaan.


    • UUSI

      Viime vuosituhannen puolella televisio-ohjelmissa Englannista oli kerrostalojen rappukäytäviä somistettu maalitelan sijasta tusseilla ja spreimaaleilla. Ihmettelin silloin, että kuka voi tykätä sellaisesta töhrimisestä ja niistä tuloksista. Nyt se eurooppalaisuus on myös täällä. Oli myös aika televisiossa jolloin ei sallittu eikä hyväksytty pilkun paikalle kirosanoja eikä muita hävyttömyyksiä. Ilmeisesti siinäkin olemme nyt eurooppalaisella tasolla. Kaunis, puhdas ja siisti ei ole mediaseksikästä. Ehkä tulevaisuudessa siitä tulee keräilyharvinaisuus. Suviseuroista ei kukaan halua puhua sitä, että siellä oli hyvä järjestys ja kaikki oli puhdasta ja siistiä ja ihmiset saivat hengen ravintoa runsaasti. Ei ketään kiinnosta, jos joku asia menee hyvin paitsi niitä, jotka kadehtivat. En ole minkään sortin lestadiolainen, mutta epäoikeudenmukaisuus jurpppii. Kortsu suviseurojen jäljiltä olisi uutinen, muualla ne ovat normaalia sivistystä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      31
      4174
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3468
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      2934
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2016
    5. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      83
      2013
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      96
      1893
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      16
      1346
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      101
      1253
    9. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1236
    10. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1208
    Aihe