Maksoin vuokran niin jäi tälle heinäkuulle vain 320e.
Kuinka te pärjäätte ja minkä verran jää tilille vuokran maksettuanne?
Nyt otti ohraleipä!
24
358
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko vuokranmaksu yllätyksenä.
- Anonyymi
Tuskin otti ohraleipä ihan sananmukaisesti, sillä leipomon myymälästä voi ostaa 4€ todella ison laatikollisen "hevosenleipää", siitä riittää syödä pari kuukautta ainakin.
Kaurahiutaleet Lidlissä maksaa 0,39€ 500g paketti.
Meillä riittää vaimoni kanssa 30€ viikossa ruokaan ja syödään hyvin, broileria, kalaa ym. On kasviksia salaattina. Kyllä vähällä rahalla pärjää ja ruoka on kuitenkin tosi edullista kaupasta ostettuna.
Vuokranmaksu ei varmaan tullut yllätyksenä! - Anonyymi
Mene ihmeessä marjamettään. Ahkera pääsee hyville tienesteille.
- Anonyymi
Eihän aloittajalla ny mikään hätä ole kun kuitenkin 10eur päivää kohti,70eur viikko.
- Anonyymi
Vuokranmaksu ei tullut yllätyksenä.
Olin liki hengenvievässä kolarissa viimevuonna ja ikääkin on kohta 60v niin marjanpoiminta saa jäädä.
Jalat ja selkä vaivaa.On kuluja, mutta elämä maksaa.
hyvää kesää vaan.- Anonyymi
Minäkin olen 66 vuotias ja olin menettää henkeni yhden bakteerin vuoksi, sairaalassa meni melkoisesti aikaa, mutta kyllä minä marjastan. Poimin omaan käyttöön marjat ja hieman myyntiin. Jalka ja selkä vaivaa, mutta metsässä liikkuminen tekee hyvää näihin vaivoihin.
Vähällä rahalla pärjää, tarjouksista ruokaa ja punaiset laput hyödyntäen. Ruokaa ei paljoa rahaa mene. Kuluja pystyy hyvin karsimaan, lääkkeet olen vaihtanut kaikki halvimpiin rinnakkaislääkkeisiin. Kaiken mahdollisen olemme kilpailuttaneet. Juuri maksoin auton liikennevakuutuksen 117€ koko vuoden liikennevakuutus, ei mielestäni kallis.
Hyvää kesää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen 66 vuotias ja olin menettää henkeni yhden bakteerin vuoksi, sairaalassa meni melkoisesti aikaa, mutta kyllä minä marjastan. Poimin omaan käyttöön marjat ja hieman myyntiin. Jalka ja selkä vaivaa, mutta metsässä liikkuminen tekee hyvää näihin vaivoihin.
Vähällä rahalla pärjää, tarjouksista ruokaa ja punaiset laput hyödyntäen. Ruokaa ei paljoa rahaa mene. Kuluja pystyy hyvin karsimaan, lääkkeet olen vaihtanut kaikki halvimpiin rinnakkaislääkkeisiin. Kaiken mahdollisen olemme kilpailuttaneet. Juuri maksoin auton liikennevakuutuksen 117€ koko vuoden liikennevakuutus, ei mielestäni kallis.
Hyvää kesää!Minä olen 36 v ja meinasin menettää henkeni sain long covidin vakavasti 2020 ja selvisin ilman sairala ja lääkereitä. Minulla myös selkä paskana eli skolioosi eli vammautunut.Sain uuden mahtolisusden elä. Sen jälkeen oli helppo lopeta alkoholi rööki ja kahvi. Itse poimin myös omaan käyttöön marjat vaikka marjastus ei ole tervenkän ihmisen selälle hyvä, mutta kevyt liikunta tekevä aina hyvä vammautunut selälle kävely, sähkö pyöräily kuuma suihku, helle keli myös plussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 36 v ja meinasin menettää henkeni sain long covidin vakavasti 2020 ja selvisin ilman sairala ja lääkereitä. Minulla myös selkä paskana eli skolioosi eli vammautunut.Sain uuden mahtolisusden elä. Sen jälkeen oli helppo lopeta alkoholi rööki ja kahvi. Itse poimin myös omaan käyttöön marjat vaikka marjastus ei ole tervenkän ihmisen selälle hyvä, mutta kevyt liikunta tekevä aina hyvä vammautunut selälle kävely, sähkö pyöräily kuuma suihku, helle keli myös plussa.
sairaalaa*mahdollisuuden elää*sähköpyöräily*hellekeli* Kansis nauttia jokaisesta päivästä , kun ei ikinä tiedä milloin tulee noutaja.
- Anonyymi
Minulla jää varmaa 150-200 laskujen jälkeen.
- Anonyymi
Eläkkeestä menee vuokraan 750€, käteen jää noin 500€.
- Anonyymi
Jos osa kokkaile ei ryyppää ja polttaa ja kulkuvälineenä on sähköpyörä ja sähköpotkulauta niinku minulla köyhällä ulkomaalaisella työttömällä , niin hyvin pärjää 120 euro kk ruokin jos osa vertaile hintoja Lidlissä ja S- marketissä. Osta siitä missä halvempia. Vielä kun kerää marjat sienet pakastimen , niin elä kun miljonääri.
- Anonyymi
Mehu voi myös itse tehdä siirappi myös teetä myös. Jauhot ja hiiva ei maksaa paljon kaupassa jos itse leipoo sämpylät ruisleivät. Hilloa voi myös itse tehdä ja lettuja.
- Anonyymi
Temu ei myös kansis unohta. Temu pelasta meidät köyhäät.
- Anonyymi
Yhtiövastike on yksi säännöllisesti toistuvista menoeristä jotka maksetaan suoraan käyttelytililtä joten en tiedä niiden vaikutusta tilini saldoon.
Maksettavahan ne on! - Anonyymi
Jos aloittajalla tuo 320 €/kk jää pelkästään ruokaan ja esim. hygienia tarvikkeisiin, niin tuolla summalla pärjää hyvin! Minä ainakin pärjään pienemmällä rahamäärällä, vaikka on ruokarajoitteita enkä halpoja viljatuotteita voi käyttää lainkaan, kauraa lukuunottamatta.
- Anonyymi
Kun maksaa asunnon, auton kulut sekä muut laskut niin jää vielä tonni tilille.
Kyllä sillä pärjää ja voi saada vielä vähäsen jäämään sinne säästöönkin.
Tulona on siis vain kohtuullinen työeläke. - Anonyymi
Monet ovat siinä onnellisessa asemassa, että elintarvikkeisiin jää rahaa. Terveelliset elintarvikkeet merkitsevät myös vähemmän lääkkeitä, joita tulee teollisuusprosessoituja elintarvikkeita käytettäessä. Juomana kannattaa käyttää jääkylmiä vesiä, punaista maitoa ja cola juomia.
- Anonyymi
Päivän paras: cola on terveellinen elintarvike 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän paras: cola on terveellinen elintarvike 😂
No 60:n vuoden käyttökokemuksen perusteella voin sanoa, että ei siitä Colasta
ainakaan mitään erinomaisia sairauksia ole tullut.
Sen sijaan viinaan ja tupakkaan on kuollut tuhansittain ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 60:n vuoden käyttökokemuksen perusteella voin sanoa, että ei siitä Colasta
ainakaan mitään erinomaisia sairauksia ole tullut.
Sen sijaan viinaan ja tupakkaan on kuollut tuhansittain ihmisiä.Kyllähän itsensä saa sairaaksi syömällä epäterveellisesti. Nuorillakin suolistosyöpiä kun eivät tajua kuituja syödä.
- Anonyymi
Noin 500 jää vuokran jälkeen. Mutta temusta voi ostaa eurolla takin. Ja paljon muutakin eurolla, tai muutamilla euroilla. Kaikkea kivaa.
- Anonyymi
Minulle jäi laskujen ja vuokran jälkeen 230 euroa ruokaan ja muuhun. Yritän pärjätä 30 eurolla viikossa ruokaan.
- Anonyymi
Kyllä työeläkkeestä jää kuukausittain monta sataa enemmän kulutusjuhliin.
- Anonyymi
Eikös yksinasuvalle ole toimeentulotuki 580eur kk niin mitä ihmeen summia noi on että jää 320eur,laskennassa asumiskulujen jälkeen.Juupa juu tietysti taivaskanava maksut,kuntosali.Mitä ihmeen kuluja tai maksuja.Tupakki käryää,kaljaa,pelaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763462
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä771971Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191520- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045