Nainen pariskunnalle

Anonyymi-ap

Pariskunta N44 ja M 50 etsivät naista mukaan seksileikkeihin.

16

755

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäpäin suomea olette? Täällä reilu kolmekymppinen muodokas nainen joka voisi haluta mukaan leikkeihin 🙂

      • Anonyymi

        Turun suunnalta.


    • Anonyymi

      Moi Turus ollaan , tekis mieli mukaan. Hoikka blondi , mutta sopivasti rintava ja lisäksi posliini.
      Tykkään kielileikeistä , niin n+n kuin m+n sekä kimppa kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet? Me ei olla Turkulaisia.Itse asun Satakunnassa ja mies varsinais-Suomessa.Itseäni kiinnostaisi naisen kosketus ja haluaisin nuolla pillua.


    • Anonyymi

      Blondi 40v terve sporttinen , liikun asuntoautolla paljon. Lomaa vielä kuukauden loppuun.

      • Anonyymi

        Liikutko itäsuomessa täällä 50 ukm kaipailisin seuraa


      • Anonyymi

        Liikutko Satakunnan suunnalla tai Salon seudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikutko Satakunnan suunnalla tai Salon seudulla.

        Perttelissä olisi 26-vuotias rouva.
        En ole ollut ennen naisen kanssa mutta haluaisin kokeilla miltä se tuntuisi.


      • Anonyymi

        Jos olet Oulun suunnalla niin täältä löytyis siisti 46v pari. Ja jos täällä päin niin ole yhteydessä, kik löytyy myös.
        Voidaan jutella sit tarkemmin


    • Anonyymi

      Moi! Haluun vastaa teille pariskunta,olen erittäi kiinnostunut,halukas rva 47v sexikäs tyylikäs pullukka. Olimme halukkaita mieheni kanssa tässä asiassa, mutta meille kävisi erittäi hyvin myös näin,että mä pääsisin parin kanssa sexi leikkeihin,toiveena päästä alistumaan täydellisesti,kuinka sitten haluattekin mua ottaa.
      tätä toivon täydestä sydämmestä.
      Toive ottakaa mut humioo.tv Mirkku

      • Anonyymi

        Moikka, täällä urheilullinen ja näyttävä pariskunta, M47 ja N35 joka haluaisi bi naisen kolmanneksi. Pariskunnan nainen on alistuva ja mies haluaa käskyttää kahta naista. Asumme Helsingissä.


    • Anonyymi

      Täällä olisi 56v nainen Turun seudulta. Kiinnostaisi parin seura. Olen myös bi utelias, eli naisen kosketusta haluan myös.

      • Anonyymi

        Liikutko 56v nainen Helsingissä? T pariskunta M47&N35


    • Anonyymi

      Oulusta löytyis m46 ja n46. Nainen hoikka kaunis blondi. Paikkakin löytyy.
      Olemme siisti, katseen kestävä pari.
      Naisella ei kokemusta naisesta, mutta kiinnostus todella kova.

    • Anonyymi

      Täältä löytyis vaikka mitä, jos joku ihan oikeesti haluaa!

    • Anonyymi

      Täällä Oulun suunnalla vähän yli 60 kymppinen mies haluaisi kokea pariskunnan naista.Olen erittäin lihaksikas hyväkuntoinen kaveri ja aina selvinpäin.kik ilmari 1655

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe