Lasku tuli 3.7 eräpäivä on 16.7 sama oli kesäkuussa, mistä johtuu? olen n 2v maksanut kuun alussa n. 10 päivä viimeistään. eikä mitään huomautuksia, onko jotain muuttunut maksu systeemeissä?
Lainanne lyhennyserä on erääntynyt
1
229
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule. Ole yhteydessä sinne mistä se laina on ja kysy sieltä. Ei me olla mitään meedioita kertomaan syytä tuohon. Vanhanliiton pankit ja luottokorttifirmat ainakin toimii niin, että laskulla on eräpäivä ja jos erä erääntynyt, niin kestää viikkoja ennenkuin tuolee uusi lasku kuluineen ja useamman kuukauden päästä irtisanominen.
Vanhanliiton pankin luottoriman kanssa pystyy varmaan keskustelemaan irtisanomisenkin jälkeen, mutta säännöt tiukentuu aivan varmasti sieläkin.
Loppupeleissä laskut menee ulosottoon ja se on tie jolle ei kannata lähteä.
Toivottavasti luottosi on vanhanliiton pankilta. Katso verkkopankista ko. luoton maksutiedot. Jos maksut on väitteesi mukaan kunnossa, niin laita kuitit parilta kuulta pankille/luottofirmalle sähköisesti sen asiakaspalvelun kautta. Jos maksut on vanhanliiton pankissa/luottofirmassa, niin maksutiedot on samat erästä toiseen ja voit maksaa sen erän uudelleen ja lisäsuorittää kopioimalla maksun uudenksi maksuksi.
Mä en oikeasti usko tuohon aloitukseen, se haisee jotenkin...... Se erä josta on tullut huomautus on varmaan oikeasti maksamaton. Vanhanliiton systeemissä pääsee katsomaan maksujen suoritukset netistä kuten puhelinoperaattirilla. Sen laskunkin voi maksaa siellä omassa asiakasympäristössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839