Uber on surkea pulju

Anonyymi-ap

Autoa ei tule ja kukaan ei vastaa koskaan mihinkään. Vältä sitä, jos haluat perille.

13

340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan aja Uberin ajoja. Hinnat on päin persettä ja sovellus paska.

• Anonyymi

Eihän se toiminut ja on lakkautettu, rosmojen toimesta.😫

• Anonyymi

Se Uber kuljettaja on saanut matkan varrella paremman ajotarjouksen joten sinut on jätetty odottamaan. Jos olet junalle tai laivalle/ lentoasemalle menossa, kannattaa tilata niin hyvissä ajoin, että ehdit sitten vielä tilata oikean taksin, joka vie sinut perille kun alustamamu on pettänyt.

• Anonyymi

Kaikki kuljettajat voivat perua tilauksen koska tahansa. Itse ajan myös usein taksia odottavan pokan ohi, jos tyyppi näyttää ikävältä.

Kuljettaja valitsee aina kenet haluaa kuljettaa. Sillä ei ole merkitystä mitä kautta tilaus on tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kuljettajat voivat perua tilauksen koska tahansa. Itse ajan myös usein taksia odottavan pokan ohi, jos tyyppi näyttää ikävältä.

Kuljettaja valitsee aina kenet haluaa kuljettaa. Sillä ei ole merkitystä mitä kautta tilaus on tehty.

Oikeissa takseissa perumista tapahtuu harvoin sillä se on tehty vaikeaksi, ja siihen pitää olla perusteltu syy. Uberilla ei tarvitse muuta kuin painaa "peruuta kyyti " nappia, eikä mitään perusteluja kysytä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeissa takseissa perumista tapahtuu harvoin sillä se on tehty vaikeaksi, ja siihen pitää olla perusteltu syy. Uberilla ei tarvitse muuta kuin painaa "peruuta kyyti " nappia, eikä mitään perusteluja kysytä

Et tiedä taksialasta nähtävästi mitään. Takseja välittävät välityskeskukset, joilla ei ole taksiautoja, eikä taksinkuljettajia. Kuljettaja päättää AINA ajaako vai ei. Välittäjä on kuljettajien orja, joka tekee siten kuin käsketään tai ajoja ei ajeta.

• Anonyymi

Voi olla, että Uberin toiminnassa tarvittaisiin vähän jotain hienosäätöä. Kunnia Uberille kuitenkin siitä, että he uutterasti lobbasivat päättäjiä ennen v. 2018 taksiuudistusta. Saatiin kartelliaika taksissa päätökseen ja uusi sivu käännetyksi. Kauppakamarinulikoiden ja Kallion hipstereiden märkä uni kävi uudistuksen myötä toteen.
      Kiitetyt, viriilit moniosaajat saatiin puikkoihin ja monet kantasuomalaiset muihin hommiin tai eläkkeelle pois syömästä mamujen leipää taksialalla.
      Eli kiitti vain, Juha, Anne ja Uber.

• Anonyymi

Parasta mitä alalla on tapahtunut tapahtui vuonna 2018.

• Anonyymi

Eihän sitä käytä kuin köyhät.

• Anonyymi

Parhaiten taksin saa tolpalta. Sieltä saa valittua hyvän auton ja kuljettajan.

• Anonyymi

tolopalta saa... mutta niin kiinnostavaa jos istuu etupenkillä, erillaisten automallien kojelautoja näkee ja kuskin kanssaq jutella huviksi juoruja..

• Anonyymi

Junttieinari ja/tai jurripeikko tulee istumaan etupenkille, vaikka takapenkillä on tilaa.
        Fiksu valitsee takapenkin, kun mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Junttieinari ja/tai jurripeikko tulee istumaan etupenkille, vaikka takapenkillä on tilaa.
        Fiksu valitsee takapenkin, kun mahdollista.

Keskustelu kuljettajan kanssa on maksullinen. Ei kuljettajat halua kuunnella vajakkien lässytystä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe