IS- Suomen velka huiteli uuteen ennätykseen: Katso, paljonko sinulla on nyt sitä
Velka kasvoi 14,5 miljardia euroa viimevuotiseen verrattuna.
Jokaista suomalaista kohden velkaa oli 37 849 euroa.
Julkisen velan määrä käy ilmi Tilastokeskuksen tiedoista kesäkuun lopulta.
Velka kasvoi vuosineljänneksen aikana 2,5 miljardia euroa ja vuoden takaiseen vastaavaan aikaan verrattuna 14,5 miljardia euroa.
HEH... ei minulla ole yhtän velkaa, ei hallitus voi muita syyttää että on ottanut velkaa. Minulla on 0 e velkaa.
Muutenkin hyvin sairasta että viinan kulutus, tupakanpoltto, ym hallituksen asiat mitataan aina että kaikki kansa! En esim juo alkoholia enkä polta tupakkaa, joten ei minua voi laittaa siihen mittariin.
MUUTEN eikös Orpo parka sanonut vaaleissa että velan otto lopuu kun hänestä tulee pääministeri?? Mitä mitä, siinä niitä valheita ja huijauksia... velkahan on hänellä lisääntynyt ja roimasti, eikä vähnentynyt yhtään. Noin sitä huijataan itsensä suurille palkoille, ja annetaan mennä ja valehdellaan!!! Eikä osata hävetä! Huijareita eduskuta täynnä.
Työttömyyskin on lisääntynyt sadoilla tuhansilla ja isääntyy ekelleen, köyhyys kasvaa ja ihmisten ongelmat lisääntyy kun Orpo KORJAA SUOMEA!!!! Näin...
Tää on hassua olettamista
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus kun oli oppositiossa Marininin hallituksen aikaan niin kuinka ollakkaan kokoomus hyväksy 90 prosenttisesti lainan oton ja kokoomuksen riveistä huudeltiin lisää lainaa. Nythän vasta perseelleen tehdään kun joka asiaan heikennys ja varm velkaa otetaan vielä enemmän.
- Anonyymi
Valehtelijoita, huijareita, uhkailioita, kiristäjiä, sitä on suomen eduskunta. Eduskunnan tehäv on katsoa että kaikki hvyä jakautuu tasavertaisesti kaikkein kanssa. MITÄ ORPO TEKEE? Jakaa suomen kahtia, ja ellostelee paksukainen piimäper...se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055