Nuorten miesten seksikokemukset miesten kanssa.

Anonyymi-ap

Tahdon sanoa nuorille miehille että toteuttakaa niin paljon kun ehditte.
Itse olen jo kohta 70v ja hieman kaduttaa kun en nuorempana sekstaillut miesten kanssa enemmän. Moni fantasia ja mieliteko jäi toteutumatta.

11

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis et 70-v. suudellut miesten kanssa tarpeeksi !?
      Siis sana "sekstaaminen" tarkoittaa suutelua kahden kesken ei mitenkään seksiä siis!

Älkää muuttako käsityksiä - sanan alku "sex" ... voi olla muutakin - kuten 6 / kuusi. Eikä kusi!

• Anonyymi

Kyllä minun nuoruudessa sekstaamimen tarkoitti juurikin seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minun nuoruudessa sekstaamimen tarkoitti juurikin seksiä.

Tuhkaluukku tane tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhkaluukku tane tietää

Mitäs olet tuhkaluukku tane sun kuuluukin tietää buaahaa

• Anonyymi

Nuorilla on yleensä estot päällä, ei sitä silloin kovin paljon toteuta halujaan. Eikä se ole varmaa kumpi on parempi, pidättyväisyys vai hurvittelu. Voi menettää kokonaan mielenkiinnon, jos liiaksi toteuttaa kaikkia halujaan.

• Anonyymi

Nuorena kannattaa aloittaa miesten välinen seksi niin ehtii enemmän.
      Harmittaa kun en aikaisemmin ymmärtänyt olla riittävän paljon miesten kanssa.
      Nyt 72-v olen kolmen miehen vaki-imijä ja panopuu.

• Anonyymi

Samoin nyt 68v imen usein käyn panettaa yksin asuvalla vanhalla pojalla joka koskaan ollut naisen kaa. Joku nainen olisi saanut jaksavan miehen, minun onneni saan nauttia hänestä.

• Anonyymi

Paska haisee ja banjot soi kun tuhkaluukku tanet toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

• Anonyymi

Mulla vakkari imuttelija , ikä 78 v . Tapaammme parikertaa viikossa . Olemme tunteneet jo 10v. Käyn auttamassa häntä ruuanlaitossa ja kauppaasioillakin. itse olen
      65v. Vielä työelämässä.

• Anonyymi

Jatkoa vielä hän on ollut leski , 5v. Eikä oikein kotiasiat onnistu yksin,kuulema.
      Ei ajokorttia , joten liikkuminen mukavaa autollani. Hän kustantaa aina bensat. ok.

• Anonyymi

ONKO HEINOLASSA 16-18 VUOTIASTA JOKA HALUAA VANHEMMAN SEDÄN ALLE

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe