Tahdon sanoa nuorille miehille että toteuttakaa niin paljon kun ehditte.
Itse olen jo kohta 70v ja hieman kaduttaa kun en nuorempana sekstaillut miesten kanssa enemmän. Moni fantasia ja mieliteko jäi toteutumatta.
Nuorten miesten seksikokemukset miesten kanssa.
11
658
Vastaukset
- Anonyymi
Siis et 70-v. suudellut miesten kanssa tarpeeksi !?
Siis sana "sekstaaminen" tarkoittaa suutelua kahden kesken ei mitenkään seksiä siis!
Älkää muuttako käsityksiä - sanan alku "sex" ... voi olla muutakin - kuten 6 / kuusi. Eikä kusi!- Anonyymi
Kyllä minun nuoruudessa sekstaamimen tarkoitti juurikin seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minun nuoruudessa sekstaamimen tarkoitti juurikin seksiä.
Tuhkaluukku tane tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhkaluukku tane tietää
Mitäs olet tuhkaluukku tane sun kuuluukin tietää buaahaa
- Anonyymi
Nuorilla on yleensä estot päällä, ei sitä silloin kovin paljon toteuta halujaan. Eikä se ole varmaa kumpi on parempi, pidättyväisyys vai hurvittelu. Voi menettää kokonaan mielenkiinnon, jos liiaksi toteuttaa kaikkia halujaan.
- Anonyymi
Nuorena kannattaa aloittaa miesten välinen seksi niin ehtii enemmän.
Harmittaa kun en aikaisemmin ymmärtänyt olla riittävän paljon miesten kanssa.
Nyt 72-v olen kolmen miehen vaki-imijä ja panopuu.- Anonyymi
Samoin nyt 68v imen usein käyn panettaa yksin asuvalla vanhalla pojalla joka koskaan ollut naisen kaa. Joku nainen olisi saanut jaksavan miehen, minun onneni saan nauttia hänestä.
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi kun tuhkaluukku tanet toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa
- Anonyymi
Mulla vakkari imuttelija , ikä 78 v . Tapaammme parikertaa viikossa . Olemme tunteneet jo 10v. Käyn auttamassa häntä ruuanlaitossa ja kauppaasioillakin. itse olen
65v. Vielä työelämässä. - Anonyymi
Jatkoa vielä hän on ollut leski , 5v. Eikä oikein kotiasiat onnistu yksin,kuulema.
Ei ajokorttia , joten liikkuminen mukavaa autollani. Hän kustantaa aina bensat. ok. - Anonyymi
ONKO HEINOLASSA 16-18 VUOTIASTA JOKA HALUAA VANHEMMAN SEDÄN ALLE
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984