Ulkomaalaisen näköiset valittavat, että heitä kohdellaan kuin rasistisesta kun ovat väriltään , nenältään jne erilaisia kuin kanta suomalaiset. Mitäs, jos se ei ole rasismia, vaan uteliaisuutta ja halua tietää mistä tulija on kotoisin. Kyllä me suomalaiset olemme yhä edelleen valkoisia ja pääasiassa pottunenäisiä, muutama suora saattaa olla joukossa.
Jos tumma hippiäinen vastaa minulle suomeksi tai savoksi, ymmärrän kyllä hupsista hän onkin luultavammin Suomen kansalainen, mutta ei suomalaista alkuperää. Ja se ei tee minusta rasistia. Toisinaan nämä laineet viuhtoo pikkusen yli laidan.
Ja lapsena hiekkalaatikolla oli romanilapsia tekemässä hiekkakakkuja samasta hiekasta ja vieläkin vaihdetaan kuulumisia,kun käyn kotipuolessa.
Rasismia ei myöskään ole se, että en hyväksy islamilaista kulttuuria, koska se ei ole tasa-arvoinen, demokraattinen,eikä hyväksyvä. Se ei ole rasismia, vaan tosiasioiden hyväksymistä.
Mitäs , jos?
4
265
Vastaukset 4
- Anonyymi
Nimenomaan näin. Omakin asenteeni on lähtöisin lähinnä ja vain, hyvin pitkälti, muslimeista. Järkytyksellä luin jo nuorena, lähes lapsena, millaisia sikoja asenteiltaan ovat muslimimiehet. Mutta peräänkuulutan myös musliminaisia, jotka edes päästyään hyvinvointivaltioon ja Eurooppaan eivät ole kyseenalaistaneet omia sairaita asenteitaan, miksi ???
Heidän patriarkaaliset äitinsä verhottaa tyttärensä säkkeihin piiloon ja kunnioittaa miestä, jopa nuorta poikaansa tyttöjen hinnalla. Puhumattakaan jostakin kunniamurhista, kysynkin, onko tollaisilla "miehillä" mitään kunniaa alunperin olemassakaan ! Herätys nyt musliminaiset. - Anonyymi
Jos pysyisivät lähtö lätissään ei tar itsesi ihmetellä mitään. Mutta ku tietävät että täällä on ja sA KELA AVUSTUXIA. Ilman vastinetta mihinkään loppuiän lomaa varten niin ei ihme että tänne valuu niitä. Rikos ja raiskaus tilastossa ovat kärjessä
- Anonyymi
"Anonyymi
2024-07-08 11:55:34
Rikos ja raiskaus tilastossa ovat kärjessä"
-------------
Maahan tulijoitten tekemien rikosten kärjessä:
Irak ja Somalia.
- Anonyymi
Ulkomaalaiset liian kauan auringossa käristyneet voisivat ottaa samanlaisen valkaisuhoidon nenäleikkauksineen kuin Michael Jackson.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092249Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1651492Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60975
- 57961
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93807
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741- 51728