1 kerta on ilmainen toiset kerrat ovat maksullisia ,te ette ole vielä jääneet kiinni ja kun jäätte joskus ole siellä paikalla monista pahoista pojista on tehty elokuva .Niin teistäkin kun ja jos jäätte kiinni minä ole siellä neuvomassa elokuvantekijöitä aki kaurismäen elokuvat monesti amerikan cannesin elokuva ehdolla muttei saanut sitten kuiteskaan mitään .Tällä elokuvalla se todella voi tulla se patsas no ei me tarvita kuin 1 vain vaikkei koskaan ikinä enään tulisikaan enään.🤔🏆.
Harmaat pahat pojat
10
226
Vastaukset
- Anonyymi
Harmaat pojat = Minulla on 1 valttikortti jonka voin lyödä pöytää jos tarvis vaatii liittyy t********** se on luu kurkkuun olan takaa ,ostaa sitä ainetta jos se auttaisi ja jos ei joutuu menemään lääkärii a
sian takia jos eivät auta käy hermojen päälle .Jostakin pitää aloittaa herkästi tulee mustelmiakin kauan parantua ,vielä 1 vuoden elinaikaa viimeiset puut enolle kaataa metsästä tai sitten ei .Se alkoholisti korkeintaa 2 vuotta elää tuolla menolla .🤔🥴🍺🥃juo omat ja minunkin rahoja💸💸. - Anonyymi
Harmaa poika = Sinä olet harmaa poika todistit se juuri äkettäin melkein uskoin sinua väitit niin vilpittömän oloisesti en ole harmaa poika mikä se sellainen oikein on sinä paljastit todellisen karvasi .Nyt joudun parantamaan tietoturvaani sitten kuittailusi on vähän hankalempaa kohtapuolen liittymä vaihtuu ja tieturva ,joudut hikoilemaan .🤔.
- Anonyymi
Taas harmaa poika hyökkäsi = Puhelimeeni meni 1250 kirjainta nollille avast ei riittävä tietoturva puhelimelle kauppassa on liukuovi kärpänen lentää ohitse ovi aukeas itsestään panda ,esent eivät lataudu puhelimeeni hakkerin esto toimii tietokoneella muttei minun älypuhelimessani operaattorin maksullinen liittymä ei prepaid liittymä.🤔🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas harmaa poika hyökkäsi = Puhelimeeni meni 1250 kirjainta nollille avast ei riittävä tietoturva puhelimelle kauppassa on liukuovi kärpänen lentää ohitse ovi aukeas itsestään panda ,esent eivät lataudu puhelimeeni hakkerin esto toimii tietokoneella muttei minun älypuhelimessani operaattorin maksullinen liittymä ei prepaid liittymä.🤔🥺
Harmaat pojat = ihan villiityneet ovat ei mitää tekemistä vapaaajalla kuin hyökkäillä muiden ihmisten tietokoneille ,älypuhelimiin jos avasti ilmainen se on jumissa ,kuten muutkin langattomat verkot .Eikä siinä vielä kaikki olemme täysin ottaneet puhelimesi haltuun ,kameran,migrofonin, kuuntelemme ja katselemme sinua ja harmaa poika poistuu kaikki ongelmat katoavat tiedämme missä olet kordinaatit ****""*,******,*****,****. 48 h kesti tätä ongelmaa.Pakko vaihtaa tietoturva paremmaksi etteivät hypi silmille eikä lyijyä antaa niille tarvis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmaat pojat = ihan villiityneet ovat ei mitää tekemistä vapaaajalla kuin hyökkäillä muiden ihmisten tietokoneille ,älypuhelimiin jos avasti ilmainen se on jumissa ,kuten muutkin langattomat verkot .Eikä siinä vielä kaikki olemme täysin ottaneet puhelimesi haltuun ,kameran,migrofonin, kuuntelemme ja katselemme sinua ja harmaa poika poistuu kaikki ongelmat katoavat tiedämme missä olet kordinaatit ****""*,******,*****,****. 48 h kesti tätä ongelmaa.Pakko vaihtaa tietoturva paremmaksi etteivät hypi silmille eikä lyijyä antaa niille tarvis.
Harmaat pojat pahat= Ihmeellisiä navettapaloja,sikaloita ,myymälöitä jos ei suojelurahaa makseta itsesytys tulee paljon tietokopohjaisia toimintoja ilmanvaihto,lämmitys,sähkö,vesi,kahvinkeittimiä,tietokoneet ,ei kaikkilla pentagokin tasoinen tietoturva kestää haittaohjemia muttei harmaita pahoja poikia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmaat pojat pahat= Ihmeellisiä navettapaloja,sikaloita ,myymälöitä jos ei suojelurahaa makseta itsesytys tulee paljon tietokopohjaisia toimintoja ilmanvaihto,lämmitys,sähkö,vesi,kahvinkeittimiä,tietokoneet ,ei kaikkilla pentagokin tasoinen tietoturva kestää haittaohjemia muttei harmaita pahoja poikia .
Harmaat pahat pojat= Pääkipu tuli taas harmaita ajatuksia rupesi tulemaan *taas* hätäpilleri piti ottaa 10 vuotta vanhaa huomenna saisi uusia virallisia pillereitä kun lupasivat huomenna apteekista saisi hakea muuten 😫 😵.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmaat pahat pojat= Pääkipu tuli taas harmaita ajatuksia rupesi tulemaan *taas* hätäpilleri piti ottaa 10 vuotta vanhaa huomenna saisi uusia virallisia pillereitä kun lupasivat huomenna apteekista saisi hakea muuten 😫 😵.
Harmaat pahat pojat = niillä ei tunnu olevan muuta tekemistä vapaa aikana kuin asua toisten tietokoneell,älypuhelimessa jos tietokoneella on koneen mukana tullut ilmainen tietoturva ,pikkuisella 4 kirjainta ohjelma 2 sekuntia ja läpi kaikkoavat jos panee virusscan päälle ja kun loppuu taas siellä ollaan häiriköimässä .Muuten saattavat olla töissä isossa firmassa ja vapaa aikana tuollainen harrastus/työ/harrastus kuittailua yritäppä estää .Joka päivä pääkipu apteekissa sanoivat etkö haluaisi kovempi aineita ,ei vielä näillä pärjätään .🤔😳🙁
- Anonyymi
Harmaat ilkeät pojat= eikö mitää muuta ole harrastusta kuin häiriköidä toisten ihmisten älypuhelimen ,tietokoneen käyttöä työpäivän jälkeen ammunta harrastus on jäänyt vähälle osumatarkuus on heikentynyt mutta edelleen pysyy mustalla alustalla 7-11 kissakin yritin tappaa kissa pyyhkäsi tassullaan otsaansa ei tuntunut missään ,yritäppä ottaa kiinni 2 sekunnissa juoksi 10 m aitan alle piiloon . 8 kissa elämää kissalle käyttämättä vielä jäi.
- Anonyymi
Harmaat pojat= craageroimalla osuuspankkia minun älypuhelimen kautta oli jumissa kovasti ei päässyt mihinkään kun yritin ikh sivulta katsoa saako öljysuodatinta donaldson p 554.. tökki koko ajan eikä päässyt mihinkään ja tietokoneen akku menee itsestään nollille yön aikana päivällä lataan sen täytee yön aika menee nollille siru jonka voi käynnistää crarkkeroimalla .käyntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmaat pojat= craageroimalla osuuspankkia minun älypuhelimen kautta oli jumissa kovasti ei päässyt mihinkään kun yritin ikh sivulta katsoa saako öljysuodatinta donaldson p 554.. tökki koko ajan eikä päässyt mihinkään ja tietokoneen akku menee itsestään nollille yön aikana päivällä lataan sen täytee yön aika menee nollille siru jonka voi käynnistää crarkkeroimalla .käyntiin
Harmaa pojat= Uusi nimi harmaa mennigäinen torstai päivänä kun osuuspankkiin hyökättiin minun älypuhelin ei toiminut samaa aikaa jos sitä kautta hyökättiin osuuspankkiin valjastettiin hyökkäyseen kun hyökkäys loppui minunkin älypuhelin rupesi toimimaan .Niin kuin sen pitääkin toimi. Meidän aluueen harmaat pojat hyökkäsivät minun älypuhelimen kautta op.fi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016931- 474606
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542596Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41949Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101018Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j138994Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241827Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30816Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736